Virtain eläimiin sekaantuminen lisääntynyt rajusti !!

Huolestunut100

Virtolaiset, varsinkin nuoretmiehet ovat alkaneet sekaantumaan eläimiin. Asia tuli ilmi taannoin. Miten tämä saadaan loppumaan ? Kielletäänkö lemmikit virroilla ?

19

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huolestunut101

      Eräs mies parittaa kultaistanoutajaansa rahapulassa kylän miehille !!

    • anna Mulle.

      Haa pankaa ny koiraa. Mää panen niitten ämmiä. On meinaan kivaa
      Soita mulle jos äijä nussii koiraa.

    • Huolestunut104

      Muista ehkäsy, koska hivt liikkuu virroilla !!

    • raiskattu mäyrä

      Homoilu on niiin last season! Eläimiin sekaantuminen on kuuminta shittiä Virroilla!

    • huolestunut106

      Jokin asia on sitten sellainenkin, jossa virolaiset ovat edelläkäviöitä. Huolestuttavaa !!

    • juna n+m+k

      Senkin pervot! itse kyllä panen vaan naista. Tosin paremmalta se naisen paneminen tuntuu kun susikoira astuu mua samalla papanaluukkuun!

    • Klaani

      Sivistys on saapunut Virroillekkin, Orivedellä B&H tiloissa vakituista meininkiä. Tosin ne tekee sitä koti navetassakin. Siis B&H kääpiöt.

    • Kaasukammio

      Onko Lubergeja, Gkröönfosseja vai Lindemaneja.

    • maajussikurjenkylä

      Nokun ei täällä oo enään naisia !!

    • Stadin mahtikulli

      Miten nyt menee virroilla, kun ei oo enään p&p pareja, eli possu ja poika. Taitaa olla jo otettu lihat talteen ja jouluna syödään spermaista kinkkua. Joko on pikkupossuja tullut tilalle ?

    • peggyl

      Jättäkää suden edes rauhaan noilta sairailta touhuista !!

    • Lindemannii

      Savu seuraa lampaannussijaa.

    • Utelijasboy

      Onko eläimet jätetty rauhaan ? Vai jatkuuko sama sairas meno vielä virroilla.

    • Hävettääteidänpuolesta

      Oletteko te aivan sairaita näille palstoille sika-juttuja kirjoittelevat? Tekin olette jonkun lapsia tai ehkä itse olette isiä, jotka kasvatatte omia lapsianne. Minkälaisen esimerkin annatte näillä puheillannne ja asenteillanne. Mikä on Virtain tulevaisuus, jos tänne jäävä vähäinen väki on sivistystasoltaan tällainen.? Jokainen kynnelle kykenevä pyrkii tällaisesta tuppukylästä pois ja tänne jäätte vain te pervot suunsoittajat huutelemaan törkeyksiä.

      • eskimon_lapsi

        -Tekin olette jonkun lapsia-
        Olen koeputkilapsi !


    • suolinkainen

      Työnsin ahvenen pyllyyn pää edellä ja nyt se ei tule ulos kun piikit harittaa vastaan. Mitä tehdä, neuvoja otetaan vastaan !

    • Lypsylehmää

      Tämä on totta


      Soininkylässä hiippailee joku äijä lypsynakkaran kanssa,ja käy panemassa kylän keskellä olevia lehmiä.
      Isännät ovat kytiksessä kai kohta jää kiinni.

    • mäyrältä_meni_itsetunto

      raiskasin mäyrän !

    • siis_sillä

      Olen tuota meidän gerbiiliä kieltämättä alkanut katsomaan "silläsilmällä"

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1234
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1232
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1196
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1170
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1161
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1160
    Aihe