Pasuuna soi.com Profetaalinen sanoma
Viiden enkelin sanoma koko maailmalle
Samuel Doctorian Patmos -saari 1998.
Viiden enkelin sanoma koko maailmalle
21
238
Vastaukset
- offi10001
Toctor sekoaa, voi voi ja voi ,- kauhistuksen kanahäkki !
Onhan näitä muitakin mm, Vartiainen sekoo Ruottin ohjeistukseen ja ei edes nuo ohjeet maksa mitään näin Stubin aikana on ilmaista , Ruotti maksaa,.
Kataisen Himas tutkielmat maksoi, noH pientä rokassa nuo sadat tuhannet, kattasen 50 miljardia ja palkkioksi komissaarin pesti, ihanko ylös vai alas tarttee katsoo !?
Kuka kärsii,- ne on nuoret pikavippilainavelkaiset, vailla toimeentuloa olevat syrjäytetyt nuoret päämäärättömät , vailla ideologiaa,uskontoa/ uskoa,poliittista mielen kiintoa vailla olevat,päihdevammaiset baila baila.Baila kestää vain hetken ja yhä syvempi masis valtaa mielen.Ja katse vaipuu alas.
Entä Vartiainen,Tuppi ja Katattaus , velkarahoja taskut pursuu yli äyräitten , omille on jaeltu Tuppi ja Kattaus pilvissä onnensahuumassa, koska kokoomus on heidän toiveensa täyttänyt taloudellisen ja narsistisen menestyksen suhteen.
Mutta Vartiainen on yhtä kuin Ihalainenkin , yhtä kitupiikkejä taloudellisesta menestyksestä huolimatta ,- täytyy näytellä duunarin köyhyyttä ja ankeutta kuin olisi osallisena tuon kaiken varallisuuden keskellä helvetillisen kapitalistin , öh finassimaailman korko ja velkapoliitiikan piinassa , kuin kanssaveljensä ja sisarensa ovat ettei kannatus menisi.
Rinne tulee vielä näyttelemään profeetallisen osionsa , nimensä enteellisyyden vuoksi vastarinne. - offi10001
Tulinpahan käännyyttämään teitä ateismiin. Kiellettyä tosin, mutta eihän se minua koske, eikä muitakaan minunlaisiani.
- offi10001
" Tulinpahan käännyttämään teitä ateismiin. Kiellettyä tosin, mutta eihän se minua koske, eikä muitakaan minunlaisia."
Mielestäni on epäkohteliasta käyttää juuri samanlaista nimmaria.
Ja ateismi kysymykseen vastaan etten vieläkään tunne ateismia millään tavalla omakseni, en edes siitä huolimatta vaikka kuinka yrität profiloida nimimerkin.
Yhteiskunnassamme ei erilaisten mielipiteitten ilmaiseminen ole kiellettyä millään tavalla , vaikkakin tuo kohteliaisuuden raja vaihteleekin eri ihmisillä aika suuresti.
Sitä paitsi 99,99999999999999999999999999999999999999999999%
tällä osastolla tituleeraavat profetiat ovat täyttä valhetta, mielikuvitusta,uskomusta jne.
Tyydyttikö vastaukseni ?
- offi10001
Tarkennan.
Tulin mitätöimään kaiken palstan aiheenmukaisen kirjoittelun. Minulla kun on se oikea tieto ja sillä kumoa kaiken raamatullisen ja profetaallisen tekstin.
Minä tiedän. Minä.
'Sitä paitsi 99,99999999999999999999999999999999999999999999%
tällä osastolla tituleeraavat profetiat ovat täyttä valhetta, mielikuvitusta,uskomusta jne. ' - offi10001
Olkoon se sitten tuo promille !
Ja ei sitäkään, olen joistakin asioista jotain mieltä, se ei vielä takaa sitä että tietäisin.
Sen vain olen oppinut etten voi saavuttaa mitään sellaista merkittävää tietoa jota jo ei olisi entuudestaan olemassa. Siinä sinulle Minä MINÄ tiedän.
Mutta herkkäuskoisuuttaan ja laiskuuttaan ihmiset menevät noitte valehtelijoitten ansaan ja tuo hyvää tarkoittavien ihmisten joukko on edelleenkin liian suuri , mm,
kristinuskon valheitten viidakkoon joutuessaan ja samoin on muitten uskontojen suhteen , maitten ja kansojen rajat määräävät aika suuresti minkä uskontoharhan pauloihin nuo ihmiset joutuvat ja kasvatetaan palvelemaan jo olemassa olevia Jumalia. - offi10001
Joo. Tällä tavalla tärvelen hyvän ja kauniin aloituksen. Minä, minä...mitätöin...
- Profetioista
Ihan turhaan ahkeroitset mitätöidäksesi Jumalan sanaa ja ilmoituksia. Sinäkin toteutat profetioita lopunajan pilkkaajista, vaikka et sitä itse ymmärräkkään.
- offi10001
Profetioista kirjoitti:
Ihan turhaan ahkeroitset mitätöidäksesi Jumalan sanaa ja ilmoituksia. Sinäkin toteutat profetioita lopunajan pilkkaajista, vaikka et sitä itse ymmärräkkään.
joo Hän käyttää samaa nimmaria,,.
Mutta nimim, Profetioista ei vaan näytä ymmärtävän , että Uusi testamentti kirjoittaa
"lopunajasta" jota ei tullut ja näin erehtyi harhauskossaan, tuo lopunaika piti tulla vielä silloin kun apostoleja oli elossa ja muuten en ole tavannut yhden yhtään 2000 vuotta vanhaa ihmistä ,- mitä häH mikä se "lopunaika"taas olikaa.
Jos joku ei usko "lopunaikaan" niin ei se hänen vikansa ole , hänhän on saattanut lukea Uuden testamentin tarkemmin , kuin se joka uskoo ja oottaa lopunaikaa.
- Linkki aloitukseen
- Linkistä
'Tämän sanoman on saanut tohtori Samuel Doctorian 20. päivä kesäkuuta 1998 Patmoksen saarella, siellä missä Jeesuksen opetuslapsi Johannes sai ilmestyskirjan sanoman. Tämän sanoman tohtori Doctorian kertoi Singaporelaiselle ryhmälle uskoville, jotka olivat viettämässä rukouspäiviä Patmos-saarella. Tohtori Doctorian palvelustehtävä on hyvässä maineessa Singaporelaisten keskuudessa. Tohtori Doctorian kertoi heille näin: Minä olin eräässä talossa Patmoksen saarella useita viikkoja rukoilemassa ja etsimässä Herraa. Minä löysin pienen kappelin, jonka nimi on Pyhän Nikolain kappeli, minne kukaan ei tavallisesti ikinä mene. Minä menin sinne ja vuodatin sydämeni Jumalan edessä. Minä löysin kiven kukkulan juurella jonne menin ja istuin sen kiven päälle ja mietiskelin, rukoilin ja luin Raamattua. Minä söin hyvin vähän noiden päivien aikana. Useita kertoja menin siihen luolaan, missä apostoli Johannes näki aikoinaan suuret ilmestykset.'
- offi10001
Johanneskin sekosi siellä lopullisesti, vaikka olikin jo joutunut Jeesus uskon tähden sinne eristyksiin .
Samoin on käynyt Samuel Doctorianille, hänen ennustamansa kauheudet eivät toteudu alkuunkaan , eli ei mitään järkeä ole noin kauheaa odottaa tulevalta ja vielä tuo kaikki kärsimys laitetaan Jumalan järjestämäksi kostoksi. - putkinäköä,
offi10001 kirjoitti:
Johanneskin sekosi siellä lopullisesti, vaikka olikin jo joutunut Jeesus uskon tähden sinne eristyksiin .
Samoin on käynyt Samuel Doctorianille, hänen ennustamansa kauheudet eivät toteudu alkuunkaan , eli ei mitään järkeä ole noin kauheaa odottaa tulevalta ja vielä tuo kaikki kärsimys laitetaan Jumalan järjestämäksi kostoksi.näet kun olet ateuskonnon aatteessa.
- offi10001
putkinäköä, kirjoitti:
näet kun olet ateuskonnon aatteessa.
Putkinäköä on kun Afrikan kohtaan ei ole osattu laittaa ebola verenvuototautia laisinkaan , jo se osoittaa Patmoksen saaren profetian täysin paikkansapitämättömäksi.
- offi10001
Minä sekosin lopullisesti. Väitin sitä Johannekselle ja sainkin itse sekavuuden. Ei hyvä.
- OFFI10001
Ei jokaisella ole mitään tietoa , ei minkäänlaista tolkkua sanomassaan vaikka kertookin sen olevan Pyhästä Hengestä saatu.
Tarkkaile Ilmestyskirjan Johanneksen sanomaa kunnolla niin huomaat sen.
Ja sen jälkeen on helpompi myös tunnistaa uskonsuuntien ja lahkojen sanomat , vaikkakin ne ovat sekoittuneet kuin humalaisten mölinäksi juopotteluillan edetessä.
tuo Samuel D. VAINOHARHAISUUS JA KAUHUKUVA tulevaisuudesta ei vain satu pitämään paikkaansa , vaikkakin maailmassa tapahtuu kaikenlaista , mutta Herra ja Jeesus nimisillä Jumalilla niihin ei ole luonnonkatasrofien suhteen mitään osuutta.
Ne tulee ja menee kysymättä sitä minkälaisia tai nimisiä Jumalia ihmispopulaatio palvoo , vai onko palvomatta laisinkaan.
Ei hyvä että uskoo että Herra on piirtänyt merelle rajan , ettei siitä yhtään lähemmäs mannerta.
Ja missä on se kuuluisa auringon maja ?- Demonit ulos!
Pois paholainen Jeesuksen Kristuksen nimessä!
- offi10001
Demonit ulos! kirjoitti:
Pois paholainen Jeesuksen Kristuksen nimessä!
Damion on Jumaluusolento mytologiassa , aivan samalla tavalla kun Jeesuskin tulee olemaan.
- filade
Ajallaan myös tulvaprofetiat toteutuu jos on toteutuakseen, onhan näitä:
http://www.repentfinland.fi/sisalto/profetia-hälytys-7102014-tulvista-jotka-ovat-tulossa-maailmaan
- Paholaisen palv.?
offi10001=Netpunkki?
- Aito profetia se on
Tässä viiden enkelin sanomassa on Raamatullisen profetian sisältö. Tuo sanoma on aika yhteneväinen Ilmestyskirjan sinettien kanssa ja kaikkea tuota tulee silloin tapahtumaan, kun Ilmestyskirjan 6 luvun tapahtumat alkavat ja etenevät 2. sinetistä eteenpäin.
Tuo aika ei vain ole vielä käsillä, eikä lähellä. Vielä on evankeliumin aika, koska on paljon ihmisiä, jotka eivät ole kuulleet sanomaa Jeesuksesta Kristuksesta, joka omalla kuolemallaan on lunastanut ihmiset kaikista kansoista, kielistä ja heimoista Jumalan iankaikkiseen valtakuntaan.
Me emme noita tapahtumia koe, vaikka kaikkea pahaa voi tapahtua meidänkin elinaikanamme, mutta ne eivät ole vielä niitä ilmestyskirjan Jumalan vihan ajan tapahtumia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 176020
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04661- 563160
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262876Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332436Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452350Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme222033Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381560
- 1791437