kylän kirous

CursedVillage

Muistellaan hahmoja jotka pvat olleet normaalje kylään tulessaan, mutta jotka menivät sekaisin asuessaan sielä. Ensin tulee mieleen Zoe Tate joka oli aluaikoina todella mukava ja normaali tyttö, kävi Serhin kanssa tutkimassa eläimiä. Loppussa taas poltteli kirkkoja ja räjäytti kartanon. Toiseksi tulee mieleen Cameron, joka oli ehkä kiero tulessaan mutta kuitenkin hyvä ihminen spoiler! Mutta loppulta päätyi sarjamurhaajaksi. Kolmanneksi nuo kaks poliisia jotka sekosivat toinen oli Jasminen kanssa ja toinen katien. Mitkä hahmot te muistatte, jotka oli kunnollisia alussa?

9

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylässä seonneet

      Louisen mies. Mikä tämän miehen nimi olikaan? Mies, jonka Louise vahingossa tappoi työntämällä portaat alas. Se mies jolla oli se ruskea setteri, joka on nyt Pearlilla.
      Hänhän oli ihan kiltti herrasmies kylään tullessa. Myöhemmin ihan roisto. Stephaniesta tehtiin ihan mielipuoli sarjassa. Kuten tästä Sallystäkin, joka ahdisteli Ashleyta. Ei hekään alussa olleet tälläisiä.

    • ikifani

      Ray Mullan



      Graham, psykopaatti-opettaja joka tappoi Rachel Hughes´n


      Molemmista löytyy videot.

    • Vanaha miäs

      Muistan Rayn jo alusta asti rikollisjärjestön pomona. Porukkansa hoiteli Cainin jo aikalailla ensimmäisissä näyttäytymisissään sarjassa, jo ennen kuin oli vakiintunut kylän hahmo.

      Cloe vaikutti aikoinaan pitkään normaalilta, kunnes hän muuttui karmeaksi nartuksi ja samalla muutti meikkaustaan. Näin mä muistelisin.

      Jep! Graham on mulle sarjan kipeimpiä hahmoja, mitä olen toistakymmentä vuotta sarjaa katsonut.

    • ikifani

      Rayn kaltainen "herrasmiesroisto" oli Grayson Sinclair, joka yritti tehdä vaimostaan hullun. Tappoi Perditan lemmikkikissankin.

      Eikä Rosemary-äiti ollut poikaansa parempi. Rosemaryn parempi minä näkyi vain suhteessa Belleen. Kuitenkin siinälin oli jotakin väärää.

    • Säynätsalo

      Marlon on ollut alusta alkaen sekaisin kuin seinäkello.

    • Stephanie S

      Step Stokes oli kylään tullessaan itseään ja muita stailaava hienostelija ja Traceyn äiti ja Marlonin anoppi. Sitten pikkuhiljaa sekosi ja alkoi kiusata ystävätärtään ja isäänsä, jolla oli ystävättäreensä suhde. Step taisi tappaa myös isäänsä ahdistellen veljensäkin.

      • Virheen korjaus

        Korjaus...Trician äiti, ei Traceyn.


    • Mad Madness

      Lexi Nicholls tuli kylässä hulluksi, samoin Jan Glover.

    • LosPalmas

      Ei seonnut mutta muuttui piruksi.. kenestä mahdan puhua? No Kim Tate. Aika hyvä henkilö alussa, sitten käsikirjoittajat muuttivat hänet luonottoman pahaksi. Ei henkilö oikeassa elämässä muutu hyvästä noin pahaksi jos ei takana ole jokin pahempi sairaus. Miksi!??!??!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7826
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2872
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1845
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1449
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe