Voiko pienirintainen nainen saada ok-näköisen miehen?

Pikkutissi

Niin. Pelkään, että jään yksin. Rintani ovat todella pienet ja vammaiset.

47

9474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pienirintainen

      oletpa harvinaisen typerä kun kysyt tuollaista. Olen pienirintainen ja minulla on todella hyvännäköinen mies ja iskuyrityksiä tulee aina kun astun ovesta ulos. Viehätysvoimaa piisaa ilmankin!

      • Kati J

        Niin niin,miehesi on hyvännäköinen,mutta hän pettää sinua mun
        kanssa ja ihan vaan sen takia,koska mulla d-kuppi.


    • Pikkutissi

      ...koska lähes kaikki miehet haluaa isotissisen.

      • DD+

        Juu katoppa mitä minä oon kirjoittanu edelliseen aiheeseen... Ei se oo meilläkää helppoa


      • ei ole

        mitään merkitystä minkä kokoiset naisen rinnat ovat,jos kumppaniaan rakastaa oikeasti,niin ei luulisi tissien koon haittaavan...


      • esinahaton

        Ei halua, en minä ei moni muukaan. Pienet tissit on ihan ok ja mielestäni paljon seksikkäämmät kuin jotkut melonit.


    • nooohhhhh

      Mun pienirintainen tyttöystäväni on ainakin saanut itselleen todella hyvännäköisen, komean ja kaikin puolin ihanan miehen ;D

    • ipppe

      miks ei vois... ??? minä itse ainaskin inhoon liian isoja titsejä....
      ei kai se nyt pelkät tissit "naista" tee

    • Aki

      Olet vielä niin nuori. Minkälaiset ovat "vammaiset" rinnat sinun mielestäsi? Kyllä kaikille naisvartaloille löytyy omat ihailijansa
      aivan varmasti. Miellyttävätkö he sinua, onkin sitten toinen juttu. Silloin kun miestäkin aletaan pitää, vain näyttelyesineenä, ei luonteella ole mitään väliä, vain pelkällä ulkonäöllä. Onnea yrityksillesi.

    • toki

      aika hassu kysymys sulla - etteikö pienirintainen voisi saada OK-näköistä miestä omakseen.

      Tietenkin voi saada. Mielestäni sinun on täysin turhas pelätä että OK/hyvännäköiset miehet valitsevat iskukohteiksi vain isompitissisiä, tai että miehet eivät haluaisi pienirintaisia. Omalta kohdaltani voin sanoa että pienet rinnat ovat mielestäni todella kauniit, aivan ihanat. Pidän toki isommistakin, ei se sitä katso (eli jos ymmärsit oikein, vaikka olen ns. "tissifriikki", ei se tarkoita että suljen jonkin vaihtoehdon pois, isot tai pienet). Jos sitten kysyt kummat ovat paremmat, en tuohon pysty vastaamaan, eikä se edes ole relevanttia koska eihän ikinä tule sellaista tilaisuutta että valitaan nainen "kuin hyllyltä", ns. teknisiä ominaisuuksia vertaamalla. Ja vaikka tulisi, niin se ei välttämättä ole ollenkaan paha tilanne kannaltasi, tosin en pysty sanomaan ratkaisua kuin kokonaisuuksia vertaamalla.

      Ehkä sinua ei vaan ole oikeat miehet lähestyneet, tai tilaisuuksia ei ole tullut. Kyllä sen aika tulee. Hyvä esimerkki on urheiluharrastuksien parissa - urheilijatytöillä hyvin, hyvin harvoin on suuria rintoja, usein pienet, mutta luuletko että heillä ei olisi vientiä? Varmasti on, ja usein urheilijapoikien toimesta, jotka voivat olla enemmänkin kuin vain OK-näköisiä. Jopa Hot!

      Lisäksi, jos olet ruumiinrakenteeltasi hoikka, jo sekin puhuu puolestasi, sillä on hyvin epätavallista jos hoikalla tytöllä on suuret rinnat, eivöt miehet edes oleta sitä. Ja taas, katso ympärillesi, etteikö muka muilla kuin isorintaisilla olisi vientiä.

      Ja omalta kohdaltani, jos kiinnostaa kuulla, mitä OK-näköisyyteen tulee niin olen OK-näk. tai joskus kehuttu komeaksikin, ja peppu kuulemma oikein hyvä. Joten tässä ainakin yksi ok-mies yrittää tuoda sinulle miehistä perspektiiviä ja tuottaa sinulle (toivottavasti) hyvää ja rauhallisempaa mieltä.

      m27v

    • Miehen hyvä alku :)

      Minä ainakin pidän pienempi rintaisista tytöistä/naisista kuin isoista tai "normaali" kokoisista. Todellakin Saat Miehiä.. Se on vain sinusta itsestäsi kiinni muuten, että oletko sinut rintojesi kanssa.

    • ?????

      aivan tosissasi kun tollasta kyselet??

      • Pikkutissi

        Kaikki näyttävät kuolaavan isojen rintojen perään :\


      • man44

        en mä ;)


    • minä pieni ihminen

      Eivät kaikki miehet kuolaa isotissisten naikkosten perään. Itsekkään en ole isoilla rinnoilla varustettu, mutta silti omaan aivan mahtavan ja vieläpä komean miehen. Ei se ole rintojen koosta kiinni.

    • Lesbosexirunkkari

      Miehen jymäyttämiseen ei tarvita isoja rintoja

    • Weirdkindasensible

      Hö; sehän on tavallaan even, taapeli: pienet munat meets pikku tisut ja ei tarvitse hävetä lain, kummankaan omaa normitonta kauneuttaan. Jebejee!

    • Voi ja tälläsen daddyn myös

    • pienirintainenmies

      Rintojen koko ei ratkaise, vaan raikkaus, kimmoisuus, muoto ja ehkä nännin nypyköiden pienuus. Pidän itse hiukan pienirintaisemmista vaisista, koska se viestittää nuoruudesta. Isorintaisetkin menettelevät, mutta riippurintaiset eivät.

    • eikösole

      et taida olla vielä aikuinen kyllä se parin löytäminen on muusta kun tisseistä kiinni ole 100 varma

    • h_mdsfs

      Mulla on ainakin toivomuksena, että saan erään mukavan kohtuulitteän naisen. Kyllä mulle siis lauta kelpaa, ja tykkään.

    • Pieni rintaiset on parempia sängyssä, testattu monesti.

    • Miehenmielipide

      Huoli pois, isot tai olemattomat, riippuvat tai ei, ne on TISSIT!!! Lähes kaikille miehille kelpaa!!!

    • ihmisyysonvaikeaa

      Minulle rintojen koolla ei ole juuri merkitystä, ulkonäöllä hieman. Kerran seurustelin tytön kanssa jolla ei ollut niinku ollenkaan rintoja, ihan tasainen, hieroin niitä silti. Kokonaisuus ratkaisee, kauneutta on monenlaista, ja sit on kemia, se tärkein, et onko luontevaa olla yhdessä. Kaikissa ihmisissä on jotain rumaa, jos rakastaa(tai on kemiaa) ihmistä niin rumuutta on helpompi sietää.

    • Tissimies2018

      Voi saada. Ei se rakkaus rinnoista ole kiinni. Älä turhia hermoile.

    • Herraxxxxxxxx

      Pienet rinnat ovat seksikkäämmät kuin isot!

    • pienetrinnat_isotakamus

      "Pieni rintaiset on parempia sängyssä, testattu monesti."

      Tämä on totta. Pienet rinnat, kapea vyötärö ja iso pyöreä takamus on oman kokemuksen mukaan paras yhdistelmä ja takaa hyvät kyydit.

    • Mitä pienemmät, sen haluttavampi nainen.
      Siis jos ulkonäkö ratkaisisi.

    • rintojen koolla ei ole merkitystä

    • M_47_017

      Et varmasti jää, monet miehet pitävät pienistä rinnoista, niin minäkin...

    • Hohhoijjaa. Useimmille miehille on tärkeää, että nainen on sinut rintojensa kanssa. Minun väihäisen kokemuksen perusteella pienirintainen naine nauttii enemmän rintojensa hyväilystä. En ole onnistunut koskaan tuottamaan tissiorgasmia isorintaisille, muutamille pikkutisuille kylläkin.

    • Tissien koollaan ja komealla miehellä ei ole niin mitään tekemistä toistensa kanssa. Pienet tissit on kauniita.

    • Todellakaan tarvii olla huolissaan pienistä tisseistä,,, Minä kyllä ottaisin sellasen naisen kyllä yhteiseloon rakkaudella.

    • pieni.muna.iso.sielu

      Tottakai voi. Eräskin useasti vuoden radiojuontajaksi valittu mies on kertonut tykkäävänsä pienistä rinnoista. Itse tykkään isoista, mutta ei se estäisi ihastumasta pieniin rintoihin, ihmisestä ja luonteesta se on kiinni.

    • Minusta pienet rinnat ovat erityisen kauniit, mutta vittu on toki monin verroin tärkeämpi. Kun ulkonäköön on tutustunut, kaikkein tärkein onkin silloin jo luonne.

      • Varsinkin kesäisin voi havaita, että runsasrintaisilla tytöillä ovat rinnat melkein paljaina. Täysin ymmärrettävää, sillä monet miehet pitävät suurista rinnoista. Miksi tyttö ei siis esittelisi, mitä erinomaista hän on saanut? Mutta myös meitä, jotka pidämme pienistä ja sievistä, on paljon.

        Pienirintaisten pitäisikin rohkaistua ja olla uimarannoilla yläosattomassa. Sanomattoman kaunista!


      • itseluottamusta
        rennostiM kirjoitti:

        Varsinkin kesäisin voi havaita, että runsasrintaisilla tytöillä ovat rinnat melkein paljaina. Täysin ymmärrettävää, sillä monet miehet pitävät suurista rinnoista. Miksi tyttö ei siis esittelisi, mitä erinomaista hän on saanut? Mutta myös meitä, jotka pidämme pienistä ja sievistä, on paljon.

        Pienirintaisten pitäisikin rohkaistua ja olla uimarannoilla yläosattomassa. Sanomattoman kaunista!

        Pienirintaisten ei pitäisi pitää rintaliivejäkään. Tiukka paita vaan päälle.


      • itseluottamusta kirjoitti:

        Pienirintaisten ei pitäisi pitää rintaliivejäkään. Tiukka paita vaan päälle.

        Tunsin erään kauniin tytön, hänellä oli niin pienet rinnat, ettei tarvinnut edes rintallivejäkään - eikä käyttänyt. Saunassa kävin useita vuosia hänenkin mukana ollen. Todella kaunista.


    • 28vNuoriKolli

      raivostuttaa lukee ja kuulla näistä jutuista. mä ymmärrän ettei oma kroppa tunnu kodilta, mutta minkä helvetin takia sitä pitäs miellyttää muita ku ittensä miellyttäminen on tärkeempi? kyllä sä itelles kumppanin löydät, ei hätää!

    • Lesbosexirunkkari

      Niinpä niin, pienirintaisella naisella on kuitenkin pillu, anaali ja suu vielä käytettävissä. Vanha sanontakin sanoo että se joka nielee on voittaja. Minua ainakaan ei kiinnosta rintojen koko kunhan muut asiat sujuu.

    • Isotisu123

      Mitä olet mieltä seuraavasta-rintani ovat i-kuppia, ja luonnollisesti roikkuvat melkein navassa, vaikka olen alle 40. Olen aina isorintaisin, missä liikunkin. Naiset ovat kateellisia, minä heille kun haluaisin pienet ja kiinteät. Miehiä löytyy joka junaan, toiset tykkää isoista toiset pienistä, oli se sitten naiset tai tissit :). Ongelmasi poistuu melkein 100% varmasti iän myötä, muistelehan tätä sanomaani 15 vuoden päästä <3. Isoista on vain haittaa, ainakin näin isoista, ei voi edes hölkätä...

    • Onko tuolla koolla tisseissä niin merkitystä ellei liian isot ja omistajalle iso kiusa. Enemmänkin varmaan muoto ratkaisee, roikkuvat patalaput ei ehkä kenenkään mieleen (kai..).

      • jkk

        Olet oikeassa kunnolla kiinteät rinnat niin saa olla isot tai pienemmätkin niin niitä on kiihoittavaa pussailla ja ottaa nänni huulien väliin:)


    • Jouko

      Pienirintainen sekä pienikokoinen nainen on ihana,tykkään nussia isolla kalullani pientä naista,huutaa nautinnosta kun painan murikkaa pieneen pesään eikä pieni nainen haise hielle! !

    • JareW

      Rintojen koolla ei ole merkitystä, jos on muuten nätti ja hyväkroppainen. Exälläni oli hyvin pienet rinnat ja hän häpesi niitä, mutta itseäni ei haitannut. Hän oli kaunis, hoikka ja urheilullinen ja hänellä oli kaunis pyöreä peppu. Seksiä harrastimme ainoastaan takaapäin ja doggystyle-asennossa, niin ei siinä rinnoilla ollut merkitystä.

    • todellako

      Rintojen koko vaikuttaa vain (tyhmän) naisen itsetuntoon ja keskenkasvuisiin miehiin.
      Tosimies ei ole vähääkään kiinnostunut naisen rintojen koosta

    • Pienet ja vammaiset. Mitä tarkoitat sanalla vammaiset?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3460
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2181
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1955
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      80
      1630
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1257
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe