Sp 2 natsaa

Masa

Sp 2 ja norman toimii upeasti kimpassa,nyt jo kolmatta viikkoa,kone 8-10 tuntia käytössä vrk.Ihmettelen täällä olevia juttuja,joissa sp 2:sen kanssa ongelmia.

10

1236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvin

Olisiko tietoturva lisääntynyt niin paljon, että jotkut eivät pääse kräkkäröimään enää muiden koneelle ja siksi kyselevät ja provosoivat poistamaan SP2 päivityksen. Kaikkeen ei kannata uskoa.

• onpi

Hyvin kyllä toimii, ihmettelen itsekin tuota "tomimattomuutta" kun käy lukemassa tuon "xp sp2 gallup" osion.

Tokihan sitä tietysti voi olla hankaluuksia, ainakin jos on tiettyjä ohjelmia asennettu koneelle, mutta nehän on kuitenkin tiedossa olevia ohjelmia.

• Seppot

Jotain tuon suuntaista on tullut mieleen, täällä on silloin tällöin kirjoituksia jotka kuuluvat selvästi sodat palstalle.

• Jani

Itse asensin aikanaan SP2 koneeseeni ja ei ollut mitään ongelmaa.

Olen myös asentanut kavereiden koneille slipstreamatusta levylle winukoita. Eivät he ole valittaneet ainakaa mitään. En sitten tiedä johtuuko tämä siitä, että olen asentanut aina tuon puhtaalle pohjalle vai mistä....

• shp

Minulla on myös Normanin viruksentorjunta, mutta silti tulee tuota jumitusta. Käytän tämän kanssa Kerion firewallia. Ehkä pitäisi tutkia noita starttaavia ohjelmia jos niissä olisi joku yhteensopivuusongelma SP2:n kanssa...

Microsoftin sivustolla muuten Normanin Firewall on toimimattomien ohjelmien listalla.

• Tyytyväinen

Ongelmat näyttävät tulevan silloin kun Service Pack 2 asennetaan koneeseen jälkikäteen joten kaikkein varmin tapa asentaa SP2 koneeseen on sen asentaminen WinXP-käyttöjärjestelmän mukana.

Itse olen tehnyt WinXP:n ja SP2:n sisältävän asennusrompun ja myös asentanut sillä käyttöjärjestelmän uudestaan eikä ole ollut mitään ongelmia.

Ainoastaan Nero6 –poltto-ohjelma ”huomasi” SP2:n ja pyysi hakemaan ohjelmapäivityksen.
      Päivityksen jälkeen kaikki on toiminut mainiosti.

• shp

Olen asentanut SP1:n päälle sekä sitten myös "puhtaasti" cd:ltä. Samat ongelmat tulee. Se toimii alussa vähän aikaa, mutta sitten ei.

• Pave

Tuossa oli tämän päivän Keskisuomalaisessa juttua, että on kait aiheuttanut "hieman" kyselyjä laajakaistayhtiöille. En tiedä, mutta mulla toimi hyvin kunnes nyt tänään vihdoin ja viimein poistin ekaksi SP2:n koneelta ja sitten alustin koko Windowsin uudelleen ja nyt se haki sitten uudestaan SP 2 päivityksen ja tuntuu toimivan yhä edelleen. Tuo poisto johtui siitä kun reilu kuukausi sitten erehdyin ottamaan Soneralta avaimet käteen asennuspaketin ja se per****** asentaja sai mun koneen täyteen örkkejä. Toimi kyllä muuten, mutta kun tarpeeksi poisti tiedostoja, niin johan se vihdoin ja viimein eilen illalla rupesi sitten pätkimään. :) No nyt on sitten lähdety puhtaalta pöydältä liikkeelle ja ilman V**** Soneraa (asentajaa). Nyt ei päässy koneelle mitään ja SP 2 päivitys toimii hyvin taaskin. Olisikohan joissakin tietyissä konemerkeissä jotakin, minkä takia tuo päivitys ei toimi kunnolla???

• G'Kar

Niin, jos ei sinulla satu olemaan ongelmia koneessasi niin ei niitä voi olla missään muissakaan kaikista miljoonista koneista, joissa on kaikissa eri ohjelmistokokoonpano. On sinulla järjenjuoksu.

Minullakin toimi normaalisti, mutta yksi ainoa ohjelma ei enään toiminut (kotimainen ohjelma, josta ei microsoftilla olla varmaan kuultukaan.) Pari päivää yritin saada toimimaan, mutta sitten luovutin. Kun sattui olemaan vaimoni suosikkiohjelma, niin perhesovun takia poistin SP2:n.

M-Kar ? ? ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      76
      2701
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      278
      1545
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1497
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1351
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      399
      1311
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      389
      1253
    7. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      997
    8. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      899
    9. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      254
      812
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      316
      805
    Aihe