Sp 2 natsaa

Masa

Sp 2 ja norman toimii upeasti kimpassa,nyt jo kolmatta viikkoa,kone 8-10 tuntia käytössä vrk.Ihmettelen täällä olevia juttuja,joissa sp 2:sen kanssa ongelmia.

10

1178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvin

      Olisiko tietoturva lisääntynyt niin paljon, että jotkut eivät pääse kräkkäröimään enää muiden koneelle ja siksi kyselevät ja provosoivat poistamaan SP2 päivityksen. Kaikkeen ei kannata uskoa.

      • onpi

        Hyvin kyllä toimii, ihmettelen itsekin tuota "tomimattomuutta" kun käy lukemassa tuon "xp sp2 gallup" osion.

        Tokihan sitä tietysti voi olla hankaluuksia, ainakin jos on tiettyjä ohjelmia asennettu koneelle, mutta nehän on kuitenkin tiedossa olevia ohjelmia.


      • Seppot

        Jotain tuon suuntaista on tullut mieleen, täällä on silloin tällöin kirjoituksia jotka kuuluvat selvästi sodat palstalle.


    • Jani

      Itse asensin aikanaan SP2 koneeseeni ja ei ollut mitään ongelmaa.

      Olen myös asentanut kavereiden koneille slipstreamatusta levylle winukoita. Eivät he ole valittaneet ainakaa mitään. En sitten tiedä johtuuko tämä siitä, että olen asentanut aina tuon puhtaalle pohjalle vai mistä....

    • shp

      Minulla on myös Normanin viruksentorjunta, mutta silti tulee tuota jumitusta. Käytän tämän kanssa Kerion firewallia. Ehkä pitäisi tutkia noita starttaavia ohjelmia jos niissä olisi joku yhteensopivuusongelma SP2:n kanssa...

      Microsoftin sivustolla muuten Normanin Firewall on toimimattomien ohjelmien listalla.

    • Tyytyväinen

      Ongelmat näyttävät tulevan silloin kun Service Pack 2 asennetaan koneeseen jälkikäteen joten kaikkein varmin tapa asentaa SP2 koneeseen on sen asentaminen WinXP-käyttöjärjestelmän mukana.

      Itse olen tehnyt WinXP:n ja SP2:n sisältävän asennusrompun ja myös asentanut sillä käyttöjärjestelmän uudestaan eikä ole ollut mitään ongelmia.

      Ainoastaan Nero6 –poltto-ohjelma ”huomasi” SP2:n ja pyysi hakemaan ohjelmapäivityksen.
      Päivityksen jälkeen kaikki on toiminut mainiosti.

      • shp

        Olen asentanut SP1:n päälle sekä sitten myös "puhtaasti" cd:ltä. Samat ongelmat tulee. Se toimii alussa vähän aikaa, mutta sitten ei.


    • Pave

      Tuossa oli tämän päivän Keskisuomalaisessa juttua, että on kait aiheuttanut "hieman" kyselyjä laajakaistayhtiöille. En tiedä, mutta mulla toimi hyvin kunnes nyt tänään vihdoin ja viimein poistin ekaksi SP2:n koneelta ja sitten alustin koko Windowsin uudelleen ja nyt se haki sitten uudestaan SP 2 päivityksen ja tuntuu toimivan yhä edelleen. Tuo poisto johtui siitä kun reilu kuukausi sitten erehdyin ottamaan Soneralta avaimet käteen asennuspaketin ja se per****** asentaja sai mun koneen täyteen örkkejä. Toimi kyllä muuten, mutta kun tarpeeksi poisti tiedostoja, niin johan se vihdoin ja viimein eilen illalla rupesi sitten pätkimään. :) No nyt on sitten lähdety puhtaalta pöydältä liikkeelle ja ilman V**** Soneraa (asentajaa). Nyt ei päässy koneelle mitään ja SP 2 päivitys toimii hyvin taaskin. Olisikohan joissakin tietyissä konemerkeissä jotakin, minkä takia tuo päivitys ei toimi kunnolla???

    • G'Kar

      Niin, jos ei sinulla satu olemaan ongelmia koneessasi niin ei niitä voi olla missään muissakaan kaikista miljoonista koneista, joissa on kaikissa eri ohjelmistokokoonpano. On sinulla järjenjuoksu.

      Minullakin toimi normaalisti, mutta yksi ainoa ohjelma ei enään toiminut (kotimainen ohjelma, josta ei microsoftilla olla varmaan kuultukaan.) Pari päivää yritin saada toimimaan, mutta sitten luovutin. Kun sattui olemaan vaimoni suosikkiohjelma, niin perhesovun takia poistin SP2:n.

      • ***

        M-Kar ? ? ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11313
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3153
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      3004
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2197
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1958
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1805
    7. 93
      1795
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1794
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1768
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1647
    Aihe