Asun isossa kerrostalossa. Meillä on 8-kerrosta ja paljon asukkaita. 3-eri rapussa.
Olen työtön ja turhaantunut. En pysty juuri nukkumaan kun ei huvita ja kaikki on tylsää. Olen joskus nuorempana pelannut jalkapalloa ja omistan yhä noilta-ajoilta tuomarin pillin.
Olen öisin n. 02-04.30 välisenä aikana kerran yössä puhaltanut n. 3sek ajan postiluukusta pilliin.
Kuulen kuinka koirat alkavat haukkua, lapset itkeä ja ovet paukkua.
Itse myös jos näen seuraavana päivänä talon asukkaita valitan, että herään öisin sellaiseen kimeään ääneen, ja tekisi mieli kuristaa häirikkö.
On meidän talossa poliisikin käynyt, mutta eipä minua ole saatu kiinni.
Saatan olla myös esim vaikka 3kk pitämättä öisin ääntä, sitten jatkan taas ja satunnaisesti.
En ole vielä jäänyt kiinni ja on hauska ärsyttää ihmisiä.
Olen häirikkö
Dr.Free
4
163
Vastaukset
- Linttu
Aivan mahtava harrastus sinulla. Pitää ottaa mallia.
- kännissä
Oletko humalassa kun puhaltelet??
- pöö.
muuten vaan seko.
- iikori
Minä olin häirikko
t. Irwin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 223994
- 911965
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa911349Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681311- 571161
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561075Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1941030- 47943
- 61932
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M181886