Asun isossa kerrostalossa. Meillä on 8-kerrosta ja paljon asukkaita. 3-eri rapussa.
Olen työtön ja turhaantunut. En pysty juuri nukkumaan kun ei huvita ja kaikki on tylsää. Olen joskus nuorempana pelannut jalkapalloa ja omistan yhä noilta-ajoilta tuomarin pillin.
Olen öisin n. 02-04.30 välisenä aikana kerran yössä puhaltanut n. 3sek ajan postiluukusta pilliin.
Kuulen kuinka koirat alkavat haukkua, lapset itkeä ja ovet paukkua.
Itse myös jos näen seuraavana päivänä talon asukkaita valitan, että herään öisin sellaiseen kimeään ääneen, ja tekisi mieli kuristaa häirikkö.
On meidän talossa poliisikin käynyt, mutta eipä minua ole saatu kiinni.
Saatan olla myös esim vaikka 3kk pitämättä öisin ääntä, sitten jatkan taas ja satunnaisesti.
En ole vielä jäänyt kiinni ja on hauska ärsyttää ihmisiä.
Olen häirikkö
Dr.Free
4
183
Vastaukset
- Linttu
Aivan mahtava harrastus sinulla. Pitää ottaa mallia.
- kännissä
Oletko humalassa kun puhaltelet??
- pöö.
muuten vaan seko.
- iikori
Minä olin häirikko
t. Irwin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604696Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511698- 1781669
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651537Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781372Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1981219- 871152
- 2041136
- 651094