Enkelit Julistivat Jouluyönä:"Teille on syntynyt Vapahtaja, Kristus Herra Daavidin kauungissa!"
Apostoli Paavali julisti, että Evankeliumi, jota hän saarnaa on tullut Jumalalta!
Jumala lupaa Evankeliumissa Imisille synnitt anteeksi Jeesuksen nimessä ja iankaikkisen elämän, josta löytyy apostolin todistus 1. Johanneksen kirjeestä!
Ja papit julistavat oikeutetusti Jeesuksessa iankaikkisen elämmmän saamista!
Ja apostolien todituksen tähden, "kahden eli kolmen todistus on pätevä!" Mooseksen Lain mukaan, tuo apostolien todistus on pätevä!
AMEN
Evankeliumi on tullut Jumalalta!
13
79
Vastaukset
- entäs sitte
Mitä sitten ?
- kristitty*
Ei tainnut olla joulu yö, ja joulu on sitä paitsi pakanallinen juhla, Jeesus syntyi syys-lokakuun vaihteessa.
Ajattelen aloittajan olleen humalassa, sen verran sekavaa tekstiä tuli.
Ja jos Evankeliumit ovat tulleet Jumalalta, niin hänkin on ollut varmaan humalassa. Siksi hän sekoili, ja antoi Matteuksen panna Jeesuksen menneen syntymänsä jälkeen Egyptiin, ja Luukkaan, että Jeesus vietiin 8 pv:n iässä Jerusalemiin.
- asdfghijkl
Kävivät tavarat lisäksi Natsaretista ja menivät sitten Egyptiin!
- dikduk
Miksi olisi pitänyt lähteä Nasaretista pakoon? Ei kyllä olisi ollut tarvetta lähteä Betlehemistäkään.
Matt.2:9-14 Lähtö Betlehemistä Egyptiin
Luuk.2:20-22, 39 Betlehemistä Nasaretiin.
Tuo oli kai vitsi, vai oletko sinäkin humalassa? Tämä on vitsi koko ketju.
- jokkerille
SINÄ olet vitsi
jokkerille kirjoitti:
SINÄ olet vitsi
Mitähän vitsiä minussa näet, jos et näe mitään kummaa aloittajan "viisauksissa"?
Minä kirjoitin sentään selvin päin, toinen humalassa mitä sattuu.- asdfghijkl
helsinkijokkeri kirjoitti:
Mitähän vitsiä minussa näet, jos et näe mitään kummaa aloittajan "viisauksissa"?
Minä kirjoitin sentään selvin päin, toinen humalassa mitä sattuu.Olisit saanut hyvät humalat, jos olisit pässyt Kaanaan häihin,kun Jeesus muutti vedet viiniksi!
- asdfghijkll
Kristityillä vain on parantaja, Jumala, Jeesus ja Pyhä Henki!
- asdfghijkl
"Kaikkienn pitää ilmestymän Ktistuksen tuomioistuimen eteen,että jokainen saisi sen mukaan kuin ansaitsee!"
Joka uskoo Jeesuksen, pelastuu ja saa iankaikkisen elämän!" Uuden Testamentin mukaan.- asdfghijkl
"Kaikkien pitää ilmestymän Kristuksen tuomioistuimen eteen, että jokainen saisi sen mukaan kuin ansaitsee!"
"Joka uskoo Jeesuksen, pelastuu ja saa iankaikkisen elämän!" Uuden Testamentin mukaan.
- asdfghijkl
Kteikkalaiset ymmärsivät Apostoli Paavalin puheen!
Apostolien teot 17. luku
22 Niin Paavali astui keskelle Areiopagia ja sanoi: "Ateenan miehet, minä näen kaikesta, että te suuresti kunnioitatte jumalia.
23 Sillä kävellessäni ympäri ja katsellessani teidän pyhiä paikkojanne minä löysin myös alttarin, johon oli kirjoitettu: 'Tuntemattomalle jumalalle.' Mitä te siis tuntemattanne palvelette, sen minä teille ilmoitan.
24 Jumala, joka on tehnyt maailman ja kaikki, mitä siinä on, hän, joka on taivaan ja maan Herra, ei asu käsillä tehdyissä temppeleissä,
25 eikä häntä voida ihmisten käsillä palvella, ikäänkuin hän jotakin tarvitsisi, hän, joka itse antaa kaikille elämän ja hengen ja kaiken.
26 Ja hän on tehnyt koko ihmissuvun yhdestä ainoasta asumaan kaikkea maanpiiriä ja on säätänyt heille määrätyt ajat ja heidän asumisensa rajat,
27 että he etsisivät Jumalaa, jos ehkä voisivat hapuilemalla hänet löytää - hänet, joka kuitenkaan ei ole kaukana yhdestäkään meistä;
28 sillä hänessä me elämme ja liikumme ja olemme, niinkuin myös muutamat teidän runoilijoistanne ovat sanoneet: 'Sillä me olemme myös hänen sukuansa.'
29 Koska me siis olemme Jumalan sukua, emme saa luulla, että jumaluus on samankaltainen kuin kulta tai hopea tai kivi, sellainen kuin inhimillisen taiteen ja ajatuksen kuvailema.
30 Noita tietämättömyyden aikoja Jumala on kärsinyt, mutta nyt hän tekee tiettäväksi, että kaikkien ihmisten kaikkialla on tehtävä parannus.
31 Sillä hän on säätänyt päivän, jona hän on tuomitseva maanpiirin vanhurskaudessa sen miehen kautta, jonka hän siihen on määrännyt; ja hän on antanut kaikille siitä vakuuden, herättämällä hänet kuolleista."
Areiopagin jäsen, ja eräs nainen, nimeltä Damaris, sekä muita heidän kanssansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115347Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493422Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle933288Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku403246- 811867
450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1281607Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311606Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.431600Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1461286- 161169