Mahtuvatko kaikki yhteen dosetiin ;D?
Qallup mitä lääkkeitä
18
130
Vastaukset
- Kilpirauhasen vajaat
Kilpirauhasen vajaatoimintaan on pitkään mennyt Thyroxin aamuisin.
- mm: buranaa
Eipä muuta.
- farmarinautti en ole
Se ei ole oikeastaan lääkettä, vaan hormonikorvausta
- Canesteenia pimpin
kutinaan
- 6+4
En käytä mitään lääkkeitä. Syön terveellisesti ja otan silloin tällöin lisäravinteita vitamiinien ja hivenaineiden muodossa.
- kutinaton pillu
onnex pilua ei ole juurikaan viime aikoina kutkuttanut.
- ravintolisänä
D-vitamiini kapselli iltaisin.
- Yöks
Deprakine, seroquel, ketipinor
- Resepti
lämpöä, hellyyttä ja romantiikkaa lääkkeeksi tuohon puutostilaan..pus
- jake1234
Gallup kirjotetaan geellä ääliö
- mun lääke
narsku--peräpuikot
- ei viel mummo
Thyroxin on ja on myös elimistön itsensä tuottama, niin ei niin miellä sitä lääkkeeksi.
Ei muuta säännöllistä. Joitakin otan tarvittaessa. Erään lääkkeen jätin juuri pois..se olikin sellainen, jota ei ole tarkoitettu kuin tietyssä jaksossa syömään...tai siis näin itselläni ja tähän sairauteen. Monia lääkkeitähän voi käyttää eri sairauksiin. Niin ja magnesium on osoittautunut hyväksi. Auttaa levottomiin jalkoihin..ainakin vähän. Migreenissä auttaa paljon. - en minä
En käytä mitään lääkkeitä, pitäisikö? :D
- mulla vain
allergiaan antihistamiini. Lisäksi otan päivittäin b-, c-, d-, e ja k2-vitamiinit sekä maitohappobakteerikapselin, magnesiumia, kalkkia, sinkkiä ja piitä. Aiemmin otin lisäksi kalaöljykapselin, mutta nyt korvaan sen öljyllä. Voipi olla, että yksi dosetti ei riittäisi. ;)
Siirto: Ajanviete -> Gallupit ja kyselyt.
- selvä juttu
ei tainnutkaan kuulua tänne. Meni perusteellinen selvitykseni huķkaan. :)
- Nainen79
Thyroxin täälläkin ja Maltofer.
- dfghjk
kahta eri insuliinia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019