seuraa euroseteleiden matkaa
4
359
Vastaukset
- Minä
Refereriä ei kannata käyttää käyttäjä agi. Muuten ihan kiva idea.
Ei se siitä hyödy mitään. Itekki oon leikkiny noil sivuilla ja tiedän ettei tosta saa mitään muutaku hetkellisen hyvän mielen.
- Minä
lammas-jr kirjoitti:
Ei se siitä hyödy mitään. Itekki oon leikkiny noil sivuilla ja tiedän ettei tosta saa mitään muutaku hetkellisen hyvän mielen.
Ihmiset yleensä kiertää noita referer-juttuja joten turhaa noita mainostaa.
Ja miksi vaivata ihmisiä kun monet käyvät vain rekisteröitymässä ja korkeintaan muutaman setelin syöttävät, ovat listoilla vaan turhan takia. Että näin. Minä kirjoitti:
Ihmiset yleensä kiertää noita referer-juttuja joten turhaa noita mainostaa.
Ja miksi vaivata ihmisiä kun monet käyvät vain rekisteröitymässä ja korkeintaan muutaman setelin syöttävät, ovat listoilla vaan turhan takia. Että näin.Monet on eri mieltä asioista. Ja onhan noista yleensä vaan hyötyä käyttäjälle. Tässä tapauksessa vain sivun mainostusta ja käyttäjä näkee montako on rekisteröitynyt hänen linkin kautta.
Oon muuten saanu n.40 seteliä sinne :P
En tiedä mikä siinä vetää mutta aina sinne on pakko niitä merkata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3758275Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1622616- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60863- 12850
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725