Miten saan poistettua latauslistasta biisit, joiden status on "no slots available". Ne ei poistu, vaikka valitsee "close connection".
Mikä voi olla vikana, kun kielipaketti ei toimi? Mulla on Finnish-0[1][1].304.exe - versio, jonka kai pitäisi toimia kaikilla dc :n versioilla.
dc++ kaksi kysymystä
7
990
Vastaukset
- spud
Häviävät omia aikojaan...
- ....
saat poistettua tiedostot joita et halua ladata
- teme
No niinpäs saakin. Mites toi kielipaketti, kun se ei toimi?
- teme
Auttakee nyt joku, mitä mun pitäis tehdä, että saisin ton kielipaketin toimimaan? Mulla on Finnish-0[1][1].304.exe - versio, jonka pitäis kai toimia.
Ootko laittanu sen asetuksiin jonnekkin kieli kohtaan. Laitan myöhemmin tarkemmin jos muistan. Koulun koneella ei oo dc :aa :D
lammas-jr kirjoitti:
Ootko laittanu sen asetuksiin jonnekkin kieli kohtaan. Laitan myöhemmin tarkemmin jos muistan. Koulun koneella ei oo dc :aa :D
File > Settings > Appearance > Language file
Eli siihen laitat sen kielitiedoston. Se ei toimi jos se on pakattu winrar:lla winzip:llä tai jollain muulla. Ite en kyllä oo nähny kielipakettia joka olis paketissa :)- teme
lammas-jr kirjoitti:
File > Settings > Appearance > Language file
Eli siihen laitat sen kielitiedoston. Se ei toimi jos se on pakattu winrar:lla winzip:llä tai jollain muulla. Ite en kyllä oo nähny kielipakettia joka olis paketissa :)Siellä se on, eikä kerpele toimi!!....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3758275Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1622616- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60863- 12850
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725