kuka on popstarsis teidän mielestä par`? haluan tietää mitä mieltä te ootte! mä oon siä et daniela!
Kuka teistä osaa parhaiten laulaa?????????
8
941
Vastaukset
- tuomarityttö
Tytöistä ainoa joka osaa laulaa on Daniela.
Muut ovat todella kaukana tasollisesti, mutta ehkä hekin kouliintuvat..
Pojat on niin samanlaisia nyt kun ainoa "laulaja"teemu putos, että ei kiinnosta. - uuno
minä osaan meistä parhaiten laulaa
- Pete
Mia osaa parhaiten
- memma
Daniela on alusta asti ollut mielestäni paras laulaja. Eri asia sitten onko paras henkilö bändiin.
- somebody
Mia on paras!!
- Nimetön
tytöistä ainaki daniela ja eeva-leena,pojista en tiiä ei ehkä kukaa nehä haukku tyttöi novan haastattelussa
- Brunetti^007
MiA on mielestäni paras, hänen täytyisi olla silti vähän rohkeampi, Danielakin on myös ihan hyvä...
- julia
eeva-leena, mia ja daniela on parhaita! jotenkin heidän äänensä ovat juuri niin erilaisia, että ne soivat upeasti! jos joltakulta kolmikosta puuttuu jokin ominaisuus äänestään, jonkun toisen ääni tukee sitä hyvin... toivottavasti he ovat seuraava popstars bändi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1463153- 91753
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221394Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701211- 441181
- 371061
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke134994- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38928