Tarvitsen kipeästi mieluiten tänään lapsille sopivia joulunäytelmien käsikirjoituksia erääseen pikkujouluun, joka on noin kolmen viikon päästä!?! Olisiko kellään ideoita mistä voisin niitä löytää esim. netistä tai mitä kyseisestä aiheesta olevia kirjoja on kirjastossa? Tai voisiko joku keksiä minulle ex tempore lyhyen joulunäytelmän(Henkilöitä mieluiten 1-4)? Tai mistä mä yleensäkin voisin saada sellaisen joulunäytelmän ja mikä se olisi?
Ps. Toivoisin löytäväni myös linnuista kertovia lastenlauluja, että jos joku niitäkin tietäisi?
Tai mistä ylipäätänsäkään netistä löytyy lastenlauluja tai leikkejä tai näytelmiä tai jotain noista? Vastatkaa pain minulle tänne! Suuri Kiitos jo nyt!
Etsitään Joulunäytelmän käsikirjoituksia tänään!
3
4068
Vastaukset
- himmeli
Taisi olla provo tämä juttusi.
Kolmessa viikossa ei valmistu minkäänlaista esitystä mihinkään. Ei kannata aliarvioida lapsiyleisöä, joka on aivan yhtä vaativaa kuin mikä tahansa aikuisyleisö - ellei peräti vaativampaa, koska sen reaktiot ovat aidot. Eli kiitosta tulee vain ansaitusti, ei kohteliaisuudesta.
Kirjastotädit neuvovat sinua kyllä näytelmän etsimisessä. Googlaamallakaan ei tahdo löytää montakaan näytelmää netistä. Jos nyt vasta aloitat näytelmän etsimisen ja juhlasuunnittelun, voit saada esityksen kuntoon jouluksi 2005 mennessä. Ja ehdit kenties kirjoittaa sen kässärisi ihan itse. :)- Anonyymi
Tavallista on, että päiväkotien henkilökunta vetää hatusta lapsille mainioita improvisaatioesityksiä tuttujen, tai miksei uusienkin tarinoiden pohjalta.
- Anonyymi
Hehheh..nuokin lapset ovat nykyään jo yli parikymppisiä ja osa varmaan piripäitä ja ylipainoisia yh-äitejä. Kyselijäkin on takuulla eläkkeellä ja asuu Espanjassa nuoren miehen kanssa ...sellasen rantagigolon kanssa vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1011704
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151541- 1401454
- 981420
- 761336
- 1181195
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2731100- 691011
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18975- 38972