Tuleminen pelottaa! (klitoriksen nuoleminen)

Tiukka

minun mieheni haluaa jatkuvasti että saisin orgasmin.. Mieheni tykkää nuolla klitoristani ja se voittaa kaiken! olen monesti meinannut tulla mutta jokakerta kun alan täristä ja hengitys on kiihtynyt niin kovaksi että meinaan pyörtyä,, työnnän mieheni pään pois. Sillä se alkaa tuntua hieman epämiellyttävältä?
Hyvin vaikea selittää. Se on hhyvin nautinnollista mutta samaan aikaa epämiellyttävää.. tärinä, hikoilu, silmissäpyöriminen... Alan täristä aivan hullunlailla..
Onko se ihan normaalia teidän mielestä?
Ja onko jollain samantyylisiä kokemuksia?

10

3674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen 30 v.

      Sellaista se on minullakin. Mutta olen hyväksynyt tärinän ja hikoilun sekä kontrollin menettämisen osana orgasmia. Minulta tulee monesti liraus pissaa tai jotain muuta nestettä myös. Pyyhe alla on välttämätön sänkypuuhissamme. Toisaalta pidän myös siitä, kun mieheni laukeaa esim. vatsalleni ja rinnoilleni. Valuva spermakuorrutus on vaan niin kiihottava!

      • ejukilaatikko

        Pissat sulla on pöksyissäsi. Googlaa naisen ejakulaatio ja viisastu.


      • nainen 30 v.
        ejukilaatikko kirjoitti:

        Pissat sulla on pöksyissäsi. Googlaa naisen ejakulaatio ja viisastu.

        Eivät ole! Sitäpaitsi tiedän kyllä naisen ejakulaatiosta riittävästi. Sinulla sen sijaan taitaa olla hieman vajausta tiedoissa.


    • tykkäisin

      No tollanen nainen ois aivan ihana... mistä tollasen sais?

    • ihan normaalia

      Jotkut pyörtyy, toisilla pysähtyy hengitys hetkeksi, tärinä ja lihaskrampit ei ole harvinisia.
      Jos lihaksiin sattuu, se saatta johtua magnessiumin (suolan) puutteesta.
      Hassua, että rajuimpien orgasmien saajat haluaa välttää niit ja muut taas kadehtii. Joku sanoonäkevänsä taähtiä, mutta vain harvoin.
      Eiköhän nuo kaikki hahdu normaalin kehiin. Se mikä toiselle on normaalia voi toiselle olla epänormaalia.
      Miehelle naisen orgasmi on usein hienompi asia kuin oma.

      Kannattaa ainakin kerran kokeilla mitä tapahtuu jos et työnnä miehen päätä poi vaan pyydät häntä vähän hillitsemään tahtia. Uskalla nauttia.

    • tyttö

      itsellä hengitys vaikeutuu ja alan täristä hulluna

    • Plehhh

      Miksi nuoletuttaa itseään miehellä joka ei saa orkkua sinulle minuutissa kuten itse runkaten saisi? Ei se kieli ja sormet vedä vertoja tasaisen voimakkaalle vibralle jonka saat asetettua itse aina TÄYDELLISEEN kohtaan. :D Eee älyy~~

    • Kyllä se miehen

      läheisyys ja siitin sisäsässä voittaa montakertaa vibrat ja sen toisen hyväily akgtin jälkeen voi johtaa toiselle ihanalle hetkelle.

      • herkkuja

        Siitin - mikä suloinen sana!! :-)


    • Onse tosi ihanaa

      Mieheni kanssa seksi on tosi ihanaa,hän kuuluu niinhin miehiin jotka eivät ihanheti laukea.Saan monta orgasmia yhdellä yhdyntäkeraalla ja sehänvata ihanaa onkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      1992
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1427
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1285
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      66
      1194
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1187
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      112
      1090
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1020
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      986
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe