Onko Kaurismäki opiskellut Saksassa vai Ranskassa ?
Löimme naapurini kanssa vetoa ko asiasta, ja nyt hän saa luoda lumet koko talven... jos voitan.
Itse sanon että Ranskassa.
Missä Kaurismäki opiskellut ?
7
1135
Vastaukset
- ...
Molemmat veljekset opiskelleet Münchenissa.
- Hillehille
Mika on opiskellut Munchenin elokuvakoulussa, Aki on opiskellut Tampereella englantia ja olisiko viestintää pääaineenaan, ja istunut koko nuoruutensa Elokuva-arkiston näytännöissä, minkä hän on maininnut elokuvakoulukseen.
- Kauris
Hauskaa lumenluontia! Vai menikö, että jos häviät et itse joudu hommiin?
- Julius suuri
Mika Kaurismäki opiskelut Saksassa ja myös valmistunut.
Aki Kaurismäki on opiskellut viestintää Tampereella, muttei ole tietoa, onko saanut ensimmäistäkään tenttiä suoritettua.- EuroMovit
Onkohan tää syy siihen että veljekset ovat niin tunnettuja keski Euroopassa ?
Kaurismäki on myös nimi mikä jää hyvin mieleen, jopa suomalaiselle. - Google City
EuroMovit kirjoitti:
Onkohan tää syy siihen että veljekset ovat niin tunnettuja keski Euroopassa ?
Kaurismäki on myös nimi mikä jää hyvin mieleen, jopa suomalaiselle.Kuinka kauan ottaa aikaa, opiskella Kaurismäen tasoiseksi ohjaajaksi ?
Google City kirjoitti:
Kuinka kauan ottaa aikaa, opiskella Kaurismäen tasoiseksi ohjaajaksi ?
Luulen että siihen pitää syntyä. Kaikkea ei voi oppia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491334- 1601135
- 611017
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli198861- 8842
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786- 11779
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51771- 346748
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11711