ainalaina avannut palvelunsa

sukellusvenesoutaa

jotain gold tililuottoa voi hakea!
Eipä noi mitään näköjään myönnä vaikka luottotiedot ok ja tulotkin on säännölliset. outo paikka

12

766

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jakke1989

      Ainalainasta hain luottoa mikä myönnettiin mutta siellä on jo kaksi viikkoa ollut jotain teknisiä häiriöitä pankkiyhteydessä joten luottoa ei voi nostaa. Koskahan saavat korjattua?

      • annulennu

        Itsekin olen miettinyt kauanko menee häiriötä korjatessa..?


    • ökhgf

      Kyllä myöntävät

    • öööööööö

      koskakohan heidän virhe pankkiyhteydessä saadaan korjattua?

      • Varaston vanhin

        Jos samat korjaajat asialla kuin aikananaan Bluefinancen häiriöitä kävivät korjaamassa...sellaiset 1-2 kuukautta.


    • ainalainagold

      Onko kellään tarkempaa tietoa milloin pystyy taas hakemaan lainaa?

      • jakke1989

        viime viikon tiistaina minä sain sieltä lainaa.


      • SANO EI VIPEILLE
        jakke1989 kirjoitti:

        viime viikon tiistaina minä sain sieltä lainaa.

        LOPETTAKAA VIPIT/LUOTOT YM. HUIJAUS-LAINAT. LYÖTTE ITSENNE TODELLISEEN VELKAKIERTEESEEN JA HENKISEEN TUHOON. KATSOKAA KORKOJA JA MIETTIKÄÄ. ITSE SELVISIN KUIVILLE. TAISTELKAA TEKIN, TSEMPPIÄ!


    • joku98

      ite oisin tarvinnu lainaa yhessä vaiheessa,myönsi mutta kas tekninen vika pankkiyhteyksissä! jota edellee korjaavat! kylläpä kestää :O outo firma!

    • sadf3

      kysyvätkö liitteitä? en ole hakenut tämän uuden systeemin aikana, entinen ainalaina toimi oikein hyvin.

      • jakke1989

        Eivät kysyneet liitteitä. Ainalainasta sain 4.11. ja 13.11. nostettua rahaa, toimii siis varmaankin hetkittäin tuo systeemi. Olisihan se kiva jos saisivat kunnolla toimimaan, häiriö on kuitenkin ollut jo kolmatta kuukautta.


    • Rumjack

      Häiriö niillä vitun konnilla on rahan pesussa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe