Hyviä uutisia Englannista

Suunta on selvä

9

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä erityisen hyvää on se että kirkko on aikeissa lähteä houkuttelemaan nuoria kirkkoon. Luullakseni se vain vieraannuttaa nuoria entistä voimakkaammin. Lakastuminen hiljakseen kestäisi pidempään, mutta tuolla pelillä "C of E" vain kaivaa omaa kuoppaansa syvemmälle.

• merkki taas!

Tämäkin taitaa vaan olla merkki siitä että uskonnot valtaavat maailman ja ateismi on täysin vaarassa hävitä ihan kokonaan.

• urgentagent3

Jottain tarttis terhä eli "urgent action".

Sanoisivat nyt, että mitä konkreettista se voisi olla. Helvetillä pelottelu ei nykyään enää uppoa.

• eroa valtiokirkosta

Mytologiat väistyvät

• Carix

Loppujen lopuksi, ihmiskunnan selviäminen tällä planeetalla pitkällä tähtäimellä riippuu siitä, satsataanko tieteeseen. Jos panostetaan 2000 vuotta vanhojen mytologioiden mukaisiin oppeihin, saastuminen, energiapula, uudet taudit (ebolat ym.) tuhoavat nykyisen sivilisaation. Ei se Jeesus tai Allah mitään pelasta. Tai se että rakennetaan valtavia temppeleitä, joissa palvotaan olemattomia henkiolentoja.

• ateistilääkäri
        Carix kirjoitti:

Loppujen lopuksi, ihmiskunnan selviäminen tällä planeetalla pitkällä tähtäimellä riippuu siitä, satsataanko tieteeseen. Jos panostetaan 2000 vuotta vanhojen mytologioiden mukaisiin oppeihin, saastuminen, energiapula, uudet taudit (ebolat ym.) tuhoavat nykyisen sivilisaation. Ei se Jeesus tai Allah mitään pelasta. Tai se että rakennetaan valtavia temppeleitä, joissa palvotaan olemattomia henkiolentoja.

Tässä ohjetta terveydenhoidon järjestämiseen niille, jotka uskovat raamattuun.

5:14 Jos joku teistä sairastaa, kutsukoon tykönsä seurakunnan vanhimmat, ja he rukoilkoot hänen edestään, voidellen häntä öljyllä Herran nimessä.

• nimi merkki

Toivottavasti tälläiset uutiset länsimaista ylittävät suomalaisen median uutiskynnyksen, koska siitä saataisiin merkittävää lisämomenttia kirkosta eroamiseen. Länsimaissa on menossa valtava kulttuurimurros, mutta media on ollut haluton tekemään tästä murroksesta uutisia ja tutkivaa journalismia.

• FUCKIFUUU

Niissä maissa missä hyvät PISA-tulokset erotaan kirkosta. Se osoittaa että koulutus tehoaa myös taikauskoisiin.

• 5968

Englannissa tai jossain muussa kuningaskunnassa olisi aika iso pommi, jos joku kuningasperheeseen kuuluva alkaisi vaatia uskonnonvapautta myös itselleen. Aika alkaa olemaan tähän jo aika kypsä. Ehkä tälläinen olostulo tullaan näkemään lähivuosina. Siitä saataisiin melkoinen mediaspektaakkeli ja kirkosta erokäyrät näyttämään yläviistoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6734
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4552
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      29
      3496
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3047
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1915
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1620
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1616
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1543
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1409
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1350
    Aihe