höh miksi sen Ken Ojalan (Aleksi Sariola) piti taas tulla salkkareihin pilaamaan koko muuten niin hyvä sarja!!!! Ken on ärsyttävin tyyppi tv:ssä kautta aikoihin.on olevinaan niin kova että..ärrsyttävä. Ken pois Tv:stä.!!!!!!!!!!!
Ken Ojala
14
2542
Vastaukset
- *
Ajatteleppas sitä. Se vaan näyttelee.
- minä
sehän puhuukin niin ärsyttävästi niin miten se voi olla näyttelijä.. pois koko sarjasta.. ja muutenkin aika tyhmän näköinen..
- jerk
minä kirjoitti:
sehän puhuukin niin ärsyttävästi niin miten se voi olla näyttelijä.. pois koko sarjasta.. ja muutenkin aika tyhmän näköinen..
ei se oikeesti puhu sillä tavalla ja se on täysin erilainen oikeessa elämässä. Satun tunteen sen.
- saku
jerk kirjoitti:
ei se oikeesti puhu sillä tavalla ja se on täysin erilainen oikeessa elämässä. Satun tunteen sen.
Niitä seuraaminen on parasta luonteen kasvatusta mitä voi olla, jos minulla on kaikki hyvin ei minua häiritse mikään salkkareissa eikä lähiympäristössäni. Vika löytyy omien korvien välistä.
- Jane
jerk kirjoitti:
Tota tyyppiä en tunne, mutta mun kaveri tuntee sen ja se on sen opettaja. Tanssinopettaja. Se on mun kaverin mielesta kiva tyyppi. Se vaan näyttelee ei se oikeesti ole niin itseään täynnä oleva sika.( Ainakin kertomusten mukaan päättelen)
- jerk
Jane kirjoitti:
Tota tyyppiä en tunne, mutta mun kaveri tuntee sen ja se on sen opettaja. Tanssinopettaja. Se on mun kaverin mielesta kiva tyyppi. Se vaan näyttelee ei se oikeesti ole niin itseään täynnä oleva sika.( Ainakin kertomusten mukaan päättelen)
se on mun broidin tanssinopettaja... oon ollu pari kertaa mukana ni se on ollu tosi hauska ja heittäny läppää yms. Se on ihan Kentsun vastakohta eikä oo täynnä itteensä.
- Anonyymi
Kentsu osaa näytellä.
- Anonyymi
Hyvin näytteleekin.
- superwanker
sen tulo on siinä mielessä hyvä,että Ken kiusaa sitä kusipää-Teemua
- saku
Jääkiekossa ei oo mitään häpeemistä ja Teemua ei saa kiusata.
- superwanker
saku kirjoitti:
Jääkiekossa ei oo mitään häpeemistä ja Teemua ei saa kiusata.
milloin olen muka jääkiekkoa haukkunut?
- saku
Jos se on niin ärsyttävä, se johtuu sen osasta kun se näyttelee ärsyttävää osaa. Ken on menestyjä, joka menee naisten pöksyihin ja tarjoilee Barbaarissa.
- Anonyymi
Kentsu on alffa
- Anonyymi
Oiskohan Ken Sallan lapsen isä?!?!?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133738Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja273030Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2752819Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51945- 2241504
- 751271
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1671129Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21107Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_31032Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi311014