Ken Ojala

jk

höh miksi sen Ken Ojalan (Aleksi Sariola) piti taas tulla salkkareihin pilaamaan koko muuten niin hyvä sarja!!!! Ken on ärsyttävin tyyppi tv:ssä kautta aikoihin.on olevinaan niin kova että..ärrsyttävä. Ken pois Tv:stä.!!!!!!!!!!!

14

2542

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *

Ajatteleppas sitä. Se vaan näyttelee.

• minä

sehän puhuukin niin ärsyttävästi niin miten se voi olla näyttelijä.. pois koko sarjasta.. ja muutenkin aika tyhmän näköinen..

• jerk
        minä kirjoitti:

sehän puhuukin niin ärsyttävästi niin miten se voi olla näyttelijä.. pois koko sarjasta.. ja muutenkin aika tyhmän näköinen..

ei se oikeesti puhu sillä tavalla ja se on täysin erilainen oikeessa elämässä. Satun tunteen sen.

• saku
        jerk kirjoitti:

ei se oikeesti puhu sillä tavalla ja se on täysin erilainen oikeessa elämässä. Satun tunteen sen.

Niitä seuraaminen on parasta luonteen kasvatusta mitä voi olla, jos minulla on kaikki hyvin ei minua häiritse mikään salkkareissa eikä lähiympäristössäni. Vika löytyy omien korvien välistä.

• Jane
        jerk kirjoitti:

Tota tyyppiä en tunne, mutta mun kaveri tuntee sen ja se on sen opettaja. Tanssinopettaja. Se on mun kaverin mielesta kiva tyyppi. Se vaan näyttelee ei se oikeesti ole niin itseään täynnä oleva sika.( Ainakin kertomusten mukaan päättelen)

• jerk
        Jane kirjoitti:

Tota tyyppiä en tunne, mutta mun kaveri tuntee sen ja se on sen opettaja. Tanssinopettaja. Se on mun kaverin mielesta kiva tyyppi. Se vaan näyttelee ei se oikeesti ole niin itseään täynnä oleva sika.( Ainakin kertomusten mukaan päättelen)

se on mun broidin tanssinopettaja... oon ollu pari kertaa mukana ni se on ollu tosi hauska ja heittäny läppää yms. Se on ihan Kentsun vastakohta eikä oo täynnä itteensä.

• Anonyymi

Kentsu osaa näytellä.

• Anonyymi

Hyvin näytteleekin.

• superwanker

sen tulo on siinä mielessä hyvä,että Ken kiusaa sitä kusipää-Teemua

• saku

Jääkiekossa ei oo mitään häpeemistä ja Teemua ei saa kiusata.

• superwanker
        saku kirjoitti:

Jääkiekossa ei oo mitään häpeemistä ja Teemua ei saa kiusata.

milloin olen muka jääkiekkoa haukkunut?

• saku

Jos se on niin ärsyttävä, se johtuu sen osasta kun se näyttelee ärsyttävää osaa. Ken on menestyjä, joka menee naisten pöksyihin ja tarjoilee Barbaarissa.

• Anonyymi

Kentsu on alffa

• Anonyymi

Oiskohan Ken Sallan lapsen isä?!?!?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3738
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      27
      3030
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      275
      2819
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      5
      1945
    5. 224
      1504
    6. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      75
      1271
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      1129
    8. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      2
      1107
    9. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      3
      1032
    10. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      31
      1014
    Aihe