Lahjahuudon kohteet

Sorro

Lahjahuuto tekee itselleen karhunpalveluksen, kun laittaa suurimman osan huutokohteista R-kohteiksi. Ne menevät muutamalla huudolla samoille rohmuille, muiden ei kannata edes yrittää. Jos viikkorajoitus 3 kpl olisi todellinen, uskoisin, että kohteille olisi enemmän huutajia ja kaikki voittaisivat, myös lahjahuuto.

7

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hintatietoinen

      Useasti niinkin - mutta - monet R-kohteet Lahjahuuto on ostanut poistomyynneistä ja pelkästään toimituskulujen hinnalla ovat voitolla. Eilen esim. oli kuorimaveitsi ja kun Hackmannilla oli poistomyynti, ostin sen 4 eurolla ja esim. kokkiveitsen 8 eurolla, kaikki muut veitset olivat 4-8 euroa, vaikka Lahjahuuto laittaa alkuperäisen hinnan.

      Karkkejä, keksejä ym. ostavat Saiturinpörssistä ja voittavat jo toimituskuluissa. www.saiturinpörssi.fi . Minä tilasin sieltä viikottain tulevan mainoslehtisen sähköpostiini ja sieltä löytyy osa, tietysti siellä on tuotteita, joita ei näytetä eli parasta ennen juttuja, joita siis voi ostaa. Minä olen saanut vanhentuneita tai mistä lie ostettuja, joissa ei ole mitään päivämäärää.

      Saiturinpörssissä olivat D-vitamiinit 0.99 snt, vaikka Lahjahuuto laittaa linkin Kärkkäiselle. Se ei ole enää huijausta vaan VALEHTELUA, mutta jos ei ole moraalia eikä halua olla rehellinen, siitä vaan.

    • heihuudan

      On luikeroilla nyt kusi sukassa kun huutomaa vie asiakkkaat

      • hintatietoinen

        En ole enää missään senttarissa, mutta kun olen koneella vilkaisen, miten kaksi toiminnassa olevaa toimivat. Huutomaa.com on surkea, vain muutama kohde avautuu illan kuluessa. Ei viikorajoitusta, ainoastaan se, että voi laittaa neljä robottia kerrallaan ja sekin näyttää olevan vain suositus.

        Tuolla aiemmin moitin Lahjahuutoa, mutta kyllä se satalasissa voittaa Huutomaan. Kerroin siinä vain omia mielipiteitäni. Tosiasiassa minua ei hetkauta, vaikka heillä on älyttömät toimituskulut, hinnat mitä sattuu. Se kuitenkin harmittaa kun aikoinaan sain sieltä vanhentuneita elintarvikkeita, lähinnä karkkeja ja joskus keksejä. Roskiin joutuivat suurin osa.

        Olen kauan sitten tilannut sähköpostiini monen nettikaupan uutiskirjeet ja tilaan niistä jos on tarvetta ja hyvä alennus ja monesti ei ole edes toimituskuluja. Siksipä tiedän Lahjahuudon veitsien, astioitten, muumijuttujen, pussilakanoiden jne. oikeat hinnat.

        Ei ole minulta pois kun ihmiset huutavat tavaroita alkuperäisillä hinnoilla.


      • jonath
        hintatietoinen kirjoitti:

        En ole enää missään senttarissa, mutta kun olen koneella vilkaisen, miten kaksi toiminnassa olevaa toimivat. Huutomaa.com on surkea, vain muutama kohde avautuu illan kuluessa. Ei viikorajoitusta, ainoastaan se, että voi laittaa neljä robottia kerrallaan ja sekin näyttää olevan vain suositus.

        Tuolla aiemmin moitin Lahjahuutoa, mutta kyllä se satalasissa voittaa Huutomaan. Kerroin siinä vain omia mielipiteitäni. Tosiasiassa minua ei hetkauta, vaikka heillä on älyttömät toimituskulut, hinnat mitä sattuu. Se kuitenkin harmittaa kun aikoinaan sain sieltä vanhentuneita elintarvikkeita, lähinnä karkkeja ja joskus keksejä. Roskiin joutuivat suurin osa.

        Olen kauan sitten tilannut sähköpostiini monen nettikaupan uutiskirjeet ja tilaan niistä jos on tarvetta ja hyvä alennus ja monesti ei ole edes toimituskuluja. Siksipä tiedän Lahjahuudon veitsien, astioitten, muumijuttujen, pussilakanoiden jne. oikeat hinnat.

        Ei ole minulta pois kun ihmiset huutavat tavaroita alkuperäisillä hinnoilla.

        Ei paljon vaadi taitoa googlettaa useasta lähteestä hinnat! Mutta kun lahjahuudossa on noita henkilöitä, joiden on PAKKO voittaa maksoi mitä maksoi.


      • hintatietoinen
        jonath kirjoitti:

        Ei paljon vaadi taitoa googlettaa useasta lähteestä hinnat! Mutta kun lahjahuudossa on noita henkilöitä, joiden on PAKKO voittaa maksoi mitä maksoi.

        Tuotannosta poistuneita ei voi googlettaa, joitakin voi.

        Sehän minuakin aikoinaan tympäisi kun oli sellaisia ihmisiä, jotka maksoivat vaikka miten paljon ylihintaa kun oli PAKKO voittaa. Nykyään sentään näyttäisi olevan vähemmän sellaisia ja Lahjahuuto joutuu toimittamaan kalliit tuotteet, joihin on käytetty vähän huutoja. Moni entinen huutaja onkin poistunut areenalta.

        Säälittää uudet huutajat, jotka eivät ehkä voita mitään kun laittavat huutonsa pakkovoittajaa vastaan. Ei auta, vaikka vähän voittaneille on omat kohteensa, jotkut toki käyttävät sitä, useimmat eivät, vaikka sillä tavalla voisivat samalla seurata hyperhuutajia ja tajuaisivat, keitä vastaan ei kannata huutaa.


      • Ludo
        hintatietoinen kirjoitti:

        Tuotannosta poistuneita ei voi googlettaa, joitakin voi.

        Sehän minuakin aikoinaan tympäisi kun oli sellaisia ihmisiä, jotka maksoivat vaikka miten paljon ylihintaa kun oli PAKKO voittaa. Nykyään sentään näyttäisi olevan vähemmän sellaisia ja Lahjahuuto joutuu toimittamaan kalliit tuotteet, joihin on käytetty vähän huutoja. Moni entinen huutaja onkin poistunut areenalta.

        Säälittää uudet huutajat, jotka eivät ehkä voita mitään kun laittavat huutonsa pakkovoittajaa vastaan. Ei auta, vaikka vähän voittaneille on omat kohteensa, jotkut toki käyttävät sitä, useimmat eivät, vaikka sillä tavalla voisivat samalla seurata hyperhuutajia ja tajuaisivat, keitä vastaan ei kannata huutaa.

        Huutomaa mainostaa itseään "hauskana" huutokauppana. Musta ei kyllä oo mitenkään hauskaa eikä viihdyttävää huutaa noilla huutoajoilla... Lahjahuudossa taas paljon halpaa roskaa myynnissä ja älytöntä postikuluilla rahastusta. Takuuhuuto oli ainoa oikeasti hyvä huutokauppa. Toivon kaikkea hyvää takuuhuudon väelle, harmi että kävi niin kuin kävi..


      • Kuitti
        Ludo kirjoitti:

        Huutomaa mainostaa itseään "hauskana" huutokauppana. Musta ei kyllä oo mitenkään hauskaa eikä viihdyttävää huutaa noilla huutoajoilla... Lahjahuudossa taas paljon halpaa roskaa myynnissä ja älytöntä postikuluilla rahastusta. Takuuhuuto oli ainoa oikeasti hyvä huutokauppa. Toivon kaikkea hyvää takuuhuudon väelle, harmi että kävi niin kuin kävi..

        Olen täysin samaa mieltä. Miten senttikauppa voi muka olla hauska, ei mitenkään.

        Lahjahuudosta kirjoitit lyhyesti ja ytimekkäästi totuuden.


        Takuuhuuto on tähänastisista ollut ehdottomasti paras, sitä kaipaan.

        Minä myös toivon takuun väelle kaikkea hyvää, elämä jatkuu. Kaikkensä yrittivät, mutta minävoitanjoshaluaminkätahansa -tyypit pilasivat sen kun ei juuri kukaan huutanut heitä vastaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4688
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4203
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2785
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      209
      1817
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1357
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1233
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1212
    Aihe