Onko XP enään Lisenssialainen

XP for ever

Kun se on tapettu?

Vai onko XP Nyt vapaa?

10

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäs luulet

Kuollut
      kuopattu
      ja kupattu

• Haamu XP

Vastau selvä kuolemanjälkeisestä elämästä :)

• Onhan se lisenssin alainen silti edelleen, vaikka tukea sille ei olekaan.

• siis vauppaa...

Tapettu mikö tapettu!

• Ei rajoitteinen

Chromesta on erilaisia crakattu versioita, joissa toimii ihan linuxmaiseti ihan paikalliset ohjelmat. mm debian paketit asentuu.

Libre office yms.. aina wineen asti!

• Liittyi tähän miten?
        Lisäkseen miksi sillon pitäisi ostaa ylihintainen Chromebook?
        Miksei vaan käytä tavallista Linux-distroa tavallisella laitteella, pääsee halvammalla ja saa enemmän.

• mikä mättää

Mikäs mun koneessa on vikana? xp pellittää ongelmitta päivästä toiseen,Jotakin vikaa täytyy olla kun aukoista ei tule mitään koneeseen.

• XP vapautuu kun on kuulunut 70 vuotta sen viimeisen ohjelmoijan kuolemasta eli saa odottaa tuonne jonnekin vuoden 2150 jälkeiseen aikaan.

• Ei ole vapaa. Tuki on lopetettu mutta myydyt lisenssit ovat edelleen voimassa, eli ne ketkä ovat aikoinaan ostaneet käyttöluvan, saavat sitä käyttää mutta turvallisesti ei oikein voi käyttää enää muuten kuin sisäverkossa. Internettiin ei oikein ole asiaa.

Myydyt lisenssit ovat ns. ikuisia. OEM-lisenssit katoaa samaa tahtia kuin niillä myydyt tietokoneet hajoilevat, Retailit taas toimii niin pitkään kuin joku jaksaa asentaa ja löytää vielä yhteensopivan tietokoneen.

• luulempa että

ei ööö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      61
      4267
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3475
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3100
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2578
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      45
      2247
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2019
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1959
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      186
      1817
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      394
      1516
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1348
    Aihe