Mun mummo oli uskova ihminen, rukoili ja oli ystävällinen kaikille. En usko että hän sepittäisi tarinoita.
Hän kertoi että hänelle oli lapsena ilmestynyt tulipallo, kun oli menossa kotiinsa. Hän meni sitten kiertokautta, ja kotona sai tietää, että suon pitkospuut olivat lahonnet poikki. Ne, joita pitkin oltiin aina menty. Hän arveli, että se tulipallo oli varmaan enkeli.
on kai heitä
4
171
Vastaukset
- järkevä ihminen
Höpö höpö.
Tiesitkö, että jos tuo mummosi tarina olisi totta, niin koko nykyinen tieteellinen tutkimus olisi väärässä? Käytännössä meillä olisi maailma ilman lentokoneita tai tietokoneita. Näin siis jos tuollaiset tulipallot ilmestyisivät ohjailemaan kevyenliikenteen väyliä.
Olisiko helpoin ja yksinkertaisin selitys vain se, että mummosi halusi sinun uskovan enkeleihin ja jumaliin jotta sinusta kasvaisi ns. "kunnon tyttö"?
Enkeleistä ei nimittäin ole ainoatakaan tieteellset kriteerit täyttävää havaintoa. On vain höpötystä. - (Höpö höpö)^2
Tiesitkö, että argumentissasi ei ole päätä eikä häntää? Mitään loogisia perusteita sille ei ole, vaan logiikan tajusi on syvästi aivokudostesi sumentama. Sellaiset tulipallot eivät mitenkään estäisi syntymästä tai poistaisi maailmasta lentokoneita ja tietokoneita, edes vaikka ne ilmestyisivät ohjaamaan kevyen liikenteen väyliä.
- Myös mun mummu näki
Pallosalamien olemassaolo alkaa olla jo tieteellisissäkin piireissä tunnustettu. Jotain ihan järkeenkäypiä teorioitakin tästä on. Omakin mummoni kertoi sellaisen nähneensä vaikken lapsen millään meinannnut uskoA.
- mummolle
nimimerkki mummon tyttö todisti kauniisti uskovasta mummostansa ja tämän enkeliuskosta. varmasti oli jumalallinen varjelus silloin siellä mummolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225556
- 715208
- 994295
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753670Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603308- 432881
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582059- 451927
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381733