Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

miksi 2000?

ei kokemusta 2000:sta

onko muita kakstonnisen winukan käyttöä puoltavia seikkoja - xp:n sijaan - että saa linuxin rinnalle?

4

622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onni

      Ehkä vakaampi? Mitä nyt oon lukenut noita xp sp2-kaatuiluja.
      Suurin osa viruksista ja muista pöpöistä on tehty xp:tä silmälläpitäen, koska nykyään kaikissa uusissa koneissa on xp(lue yleisin)
      Itellä win2k ja en vaihtais xp:hen.

      • tumppu

        ..koko roska. Ei tasan ole vakaampi. Mistä olet noista kaatuiluista lukenut? itselläni on 200 XP-asennusta takana, ei ainoatakaan kaatuilua, hyvää tuuria? W2K kaatui suunnilleen jokaisen oudomman ajurin tai softan kanssa.

        Kuka sulle muuten on valehdellut, että virukset olisivat nimenomaan XP:lle suunnattuja? Miksiköhän W2K:n Service Pack -taso on 4?

        -T


    • Rakentelija.

      On ettei tarvitse aktivoida.
      Itse teen koneeseeni vähän väliä muutoksia jos koneessa olisi XP niin joutuisin joka välissä aktivoimaan.

      Toiseksi W2K on mielestäni vakaampi. Esim. pöytäkoneessani on W2K ollut kohta 2-vuotta eikä ole kertaakaan kaatunut.
      Sitävastoin kannettavassani on XP-Home ja kaatui kaksi kertaa ensimmäisen viikon aikana.

      • ewwefwe

        Jos kone on kunnossa, niin kyllä se XP on ihan yhtä vakaa kuin 2000. Itellä on ollut yhdessä koneessa XP aina sen ilmestymisestä lähtien, eikä ole kaatuillut.
        Ei mulla ole kummastakaan noista moitittavaa, muuta kuin se että XP pitää aktivoida ja siinä on vakiona tyhmän näköinen teema. Onneksi sen voi vaihtaa W2K tyyliseksi ja aktivoinnin voi kiertää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe