Äänestäkää kaikki Eeva-Leenaa

ihailija

Äänestetään kaikki urakalla Eeva-Leenaa. E-L on ehdottomasti paras laulaja ja parhaiten esiintyjä tytöistä. E-L ei saa tippua vaan kuuluu bändiin.

13

1460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sammy

      no eeva leena on ihan hyvä laulaja mutta tanssia se ei kyllä osaa, se vaan ketkuttaa persettään ja esittelee itseään. todella typerän näköistä.

      • XYZ

        Tärkeintä on tässä vaiheessa että osaa laulaa ja että henkinen kantti kestää.


      • julia

        kyllä eeva-leenalla on treenaamista tanssin ja esiintymisen kanssa, mutta mua ei ainakaan tässä vaiheessa haittaa vaikka liikkuminen olisikin hieman vaiheessa... ei kuitenkaan mitään perseen keikutusta ja itsensä esittelyä! EI TODELLAKAAN! tanssiminen ei tässä vaiheessa ole tärkeintä ja onhan eeva-leena kehittynyt jo todella paljon!


    • Fakta

      Eeva-Leena pois, ehdottomasti. Sen puheesta ei saa selvää joten menköön puheterapiaan, jos aikoo olla pelissä mukana. Jotenkin niinylimielinen jutuissaan, ja tyhmä!

      • Lyyli

        Eeva-Leena on kehittynyt kilpailun kuluessa. Ei saa tuomita jos osaa laulaa. Ne muut asiat ehtii oppia laulun ohessa ja kun ikää karttuu.


      • Leppis

        Eeva-Leenalta puuttuu asenne! Se on jotenki liian tyttömäinen tai naiivi..? Joku siinä mua siis häiritsee.

        Hän kyllä kuuluu bändiin, koska on lahjakas laulamaan ja näyttää hyvältä! Esiintymistä noi ehtii viel harjotella niin paljon että kyllä se viel joku päivä hyvältä näyttää!!


      • myy

        jos tämä olisi jonkinlainen "paras ja selvin puhetyyli"-kilpailu niin silloin voisit täällä kritisoida e-l:n puhetapaa.. popstars on kuitenkin laulukilpailu ja itselläni ei ainakaan ole valitettavaa eeva-leenan artikulointiin... ja tyhmää hänestä ei saa tekemälläkään... ihastuttava persoona!:)


      • Ei tätä lisää kiitos!
        myy kirjoitti:

        jos tämä olisi jonkinlainen "paras ja selvin puhetyyli"-kilpailu niin silloin voisit täällä kritisoida e-l:n puhetapaa.. popstars on kuitenkin laulukilpailu ja itselläni ei ainakaan ole valitettavaa eeva-leenan artikulointiin... ja tyhmää hänestä ei saa tekemälläkään... ihastuttava persoona!:)

        totta on että se on laulukilpailu, mutta jos sieltä sitte vaikka sinne bändiin pääsis, mitä hyvä Jumala emme toivo, niin miten se sitten sönköttäs kaikissa haastatteluissa jne.
        ei Herran jestas, ei tollasia!


      • myy
        Ei tätä lisää kiitos! kirjoitti:

        totta on että se on laulukilpailu, mutta jos sieltä sitte vaikka sinne bändiin pääsis, mitä hyvä Jumala emme toivo, niin miten se sitten sönköttäs kaikissa haastatteluissa jne.
        ei Herran jestas, ei tollasia!

        jos et saa hänen puheestaan selvää niin mene vaikka suomenkielenymmärrys-kurssille... valitettavasti en voi kertoa mistä lähin toimipiste sinulle löytyy, mutta toivottavasti löydät perille:) itselläni ei nimittäin ainakaan ole mitään vaikeuksia saada selvää hänen puheestaan.. mahtavaa kuulla eri murteita kuten juuri e-l:n oulun murre ja jakcsonin turkulais vaikutteet hänen puheessaan....


    • jenni

      Eeva_Leena on tekopirtee kana,ei mulla muuta.

      • Just

        Taidat itse olla..Ja vielä kateellinen sellainen..Katkeruus paistaa viestistä läpi.


      • Helemi
        Just kirjoitti:

        Taidat itse olla..Ja vielä kateellinen sellainen..Katkeruus paistaa viestistä läpi.

        Joo..meni nimimerkki ja aihe väärinpäin..mut asia kuitenki tuli ilmi..


      • julia

        Jenni olet pikku takkutukkapissis joka luulee olevansa pop! siltä vaikuttaa...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe