Mica-tuomari

132

olenko mä ainut jonka mielestä Mica ei ole söpö/ihana/sexy/paras? kaikki tuntuu olevan siihen niin ihastuneita :(

9

919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juuuso

      Sillä on kaikkein vähiten ammattitaitoa...tossa tuomari porukassa. Mican kommentit on hirveen turhia, koska se kommentoi vaan sen takia, ett sen pitää tuomarin tehtävässään kommentoida jotenkin "mukamas" asiantuntevasti. Tuntuu, ett se ei oikeen itsekkään tiedä omaa tehtäväänsä.

      Asikaisesta on selvästi havaittavissa, ett se ei arvosta Mican panosta. Kun Risto keskustelee/väittelee näiden kahden muun tuomarin kanssa, niin se on rakentavaa, koska Asikainen arvostaa näiden näkemystä ja mielipiteitä, vaikka ne ois eri mieltä jostain asiasta. Mican kommentit on sen mielestä niin turhia ja vääriä, ettei se vaivaudu niitä oikeun edes kommentoimaan.

      • #¤#¤##

        Mä luulen että Mica on otettu mukaan tohon tuomari toimintaan,koska hänellä on kokemusta artistina olosta. Ei Micaa varmaan olisi otettu mukaan jos Asikainen ei arvostaisi häntä.


      • Juuuso
        #¤#¤## kirjoitti:

        Mä luulen että Mica on otettu mukaan tohon tuomari toimintaan,koska hänellä on kokemusta artistina olosta. Ei Micaa varmaan olisi otettu mukaan jos Asikainen ei arvostaisi häntä.

        kyllä varmaan juuri tämän takia on otettu mukaan, mutt Asikainen ei selvästi arvosta sitä.
        Joko Ristolle on tän ohjelman aikana käyny selville, millainen mies tää Mica on tai sitt se on alunperinkin suhtautunut tähän hieman epäilevästi...mutt sen näkee kyllä kilometrien päähän, ettei arvosta.


      • #¤#¤##
        Juuuso kirjoitti:

        kyllä varmaan juuri tämän takia on otettu mukaan, mutt Asikainen ei selvästi arvosta sitä.
        Joko Ristolle on tän ohjelman aikana käyny selville, millainen mies tää Mica on tai sitt se on alunperinkin suhtautunut tähän hieman epäilevästi...mutt sen näkee kyllä kilometrien päähän, ettei arvosta.

        Mun mielestä se Asikainen vaikuttaa vähän örmyltä,mahtaakohan se arvostaa ketään!!
        No millanen mies tää Mica nyt sit on?


      • Juuuso
        #¤#¤## kirjoitti:

        Mun mielestä se Asikainen vaikuttaa vähän örmyltä,mahtaakohan se arvostaa ketään!!
        No millanen mies tää Mica nyt sit on?

        Mun mielestä se on selkeesti sellainen hauskuttaja...tossa ohjelmassa. Ei siltä kyllä mitään kovin rakentavia kommentteja tunnu tulevan. Hömppäosaston miehiä...


      • Ann^^
        Juuuso kirjoitti:

        Mun mielestä se on selkeesti sellainen hauskuttaja...tossa ohjelmassa. Ei siltä kyllä mitään kovin rakentavia kommentteja tunnu tulevan. Hömppäosaston miehiä...

        Toisaalta onhan ne tienny jo kauemman aikaa, ketkä tulee tuomareiksi. Mican tarkoitus on viihdyttää sekä kilpailijoita, että katsojia.


      • Diibadaaba
        Ann^^ kirjoitti:

        Toisaalta onhan ne tienny jo kauemman aikaa, ketkä tulee tuomareiksi. Mican tarkoitus on viihdyttää sekä kilpailijoita, että katsojia.

        vasta kun poikabändi on valittu..Mica on pyydetty tohon siks ett montakos muuta ns.poikabändiä on Suomessa ollut..?kysyn vaan...taitaa femma olla ainoo..jätkä on ainoa jolla on edes jotain hajua mitä tohon poikabändissä olemiseen kuuluu...ehkä kaikkea ei töllössä näytetä..mutt sen duuniin kuuluu lähinnä valmistella noita pojuja siihen höykytykseen joka tulossa on..ja homma tulee jatkumaan..vaan enpäs kerro miten..;)


      • nina
        Diibadaaba kirjoitti:

        vasta kun poikabändi on valittu..Mica on pyydetty tohon siks ett montakos muuta ns.poikabändiä on Suomessa ollut..?kysyn vaan...taitaa femma olla ainoo..jätkä on ainoa jolla on edes jotain hajua mitä tohon poikabändissä olemiseen kuuluu...ehkä kaikkea ei töllössä näytetä..mutt sen duuniin kuuluu lähinnä valmistella noita pojuja siihen höykytykseen joka tulossa on..ja homma tulee jatkumaan..vaan enpäs kerro miten..;)

        kuulkaas! mica osaa laulaa ihan hemmetin hyvin, se tietää bändissä olosta paljon ja se on viel hauskakin!!! Mica oot ykkönen!!!! ;)


      • mie...86 (Rene_on_ihana)
        nina kirjoitti:

        kuulkaas! mica osaa laulaa ihan hemmetin hyvin, se tietää bändissä olosta paljon ja se on viel hauskakin!!! Mica oot ykkönen!!!! ;)

        Mica on mahtava tyyppi.. sekä työssä, että vapaa-ajalla.. henkilökohtaisestikin tunnen hänet.. kun ollaan naapureita.. Älkää haukkuko Micaa! Entistä XL5-bändin jäsentä, nykyistä Käsityöläiset-bändin keulakuvaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10396
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      55
      2973
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1606
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1368
    Aihe