ihan terve? Kun hän kirjoittelee tänne pitkiä mitäänsanomattomia juttujaan. Myöskin itse vastaa jorinoihinsa. Ja aloittaa hän lauseensa aina jollain vaan tai mutta sanalla, saatuaan tietoonsa jonkun itselleen uuden asian.
Onko tuo Robert McKeancy
21
203
Vastaukset
- Robert McKeancy
Kuulehan Erkki! Sinun käyttämä nimimerkki "Slerkki" tarkoittaen pikemminkin että olet ollut varsinainen etujesi perään kulkeva suorittaja, joka valittuna henkilönä osallisuutensa kautta sai tehtäväkseen poliisien salaliitossa suunnitteleman maan petoksen ja valtionrikoksen läpi ajamiseen kansanmurhan muodossa, samoin kuin muutkin kaltaisesi slurkit.
- Robert McKeancy
Kuulehan Erkki! Sinun käyttämä nimimerkki "Slerkki" tarkoittaen pikemminkin että olet ollut varsinainen etujesi perään kulkeva suorittaja, joka valittuna henkilönä osallisuutensa kautta sai tehtäväkseen poliisien salaliitossa suunnitteleman maan petoksen ja valtionrikoksen läpi ajamiseen kansanmurhan muodossa, samoin kuin muutkin kaltaisesi slurkit.
- 3+3+3
Söinpäs tänään oikein lihaisan makkaran ja vielä on nälkä. Mitähän vielä söisi?
- Slerkki
Täysin todellisuudesta irrallaan olevaa tajunnanvirtaa....upeata. Sieniäkö vetelet? Vai hamppua? :-D
- Tuntematon_mies_1
Slerkki kirjoitti:
Täysin todellisuudesta irrallaan olevaa tajunnanvirtaa....upeata. Sieniäkö vetelet? Vai hamppua? :-D
http://www.veksi.com/Uutiset.jsp?otsikko=mckeany
Sitä ei tunne kukaan.
- oukki
Robert on skitsofreenikko. LSD on maistunut.
- Doctoor
Isänsä on myös mielenterveysongelmainen.
- raakuna_fani
Ei ole kirjoittanut tänne pitkään aikaan mitäköhän miehelle kuuluu nykyään.
- PiristäväHevonenOn
Kaipa se taas palailee. Hyvä heppu, vähän levoton.
Slerkki on jäävi kommentoimaan, koska ei itse lue muuta kuin tätä palstaa. Miten voi väitellä sellaisen kanssa jonka tietämys on täydellisen puutteellista?
Tuhansia kirjoja lukeneella on tietoa kaikesta, eikä oppimaton ymmärrä tohtoritason kirjoittajaa.
Slerkin aloitus oli täysin turha, eikä siinä ollut mitään sisältöä.- Lettutieteen_vihtori
No missäs kirjoittelet? Onko tarttunut tietämystä luonnontieteistä, kuten fysiikasta?
- on.se.tarpeeton.varis
Lettutieteen_vihtori kirjoitti:
No missäs kirjoittelet? Onko tarttunut tietämystä luonnontieteistä, kuten fysiikasta?
No ei tuon paskavariksen liihoittelulla ole positiivistäkään vaikutusta ihmiseloon. Päinvastoin, tuon mieleltään täysin sumentuneen aivottoman olion olemassaolo on kansakunnan säilymisen kannalta täysin tarpeetonta, joten hauleja vaan kaksipiippuisella persaus täyteen.
on.se.tarpeeton.varis kirjoitti:
No ei tuon paskavariksen liihoittelulla ole positiivistäkään vaikutusta ihmiseloon. Päinvastoin, tuon mieleltään täysin sumentuneen aivottoman olion olemassaolo on kansakunnan säilymisen kannalta täysin tarpeetonta, joten hauleja vaan kaksipiippuisella persaus täyteen.
Sinuun ei saa positiivisuutta kirveelläkään. Luet roskalehdistäkin vain skandaaliuutiset ja ainoa mikä saa sinut hymyilemään, on jonkun hirveä vahinko.
Itse olet vahingonlaukaus jonka ei olisi pitänyt syntyä lainkaan. Sinusta ei ole koskaan ollut, eikä tule olemaan iloa ainoallekaan ihmiselle eikä edes eläimelle. Revit varmaan lapsena kärpäsiltä siipiä.- AlavienMaidenVaara
Kirjoittanut PPRuNelle nimimerkillä Hallava (Scandinavia)?
- ollaan.ihmisii
Rob on hyvää kirjakieltä kirjoittava tyyppi. Vaikka ne kristusjutut menevätkin yli olan, niin onhan täällä paperia.
- tarpeeton.on.joo
Se on ihan perseestä kotoisin, eli kakkosesta. Palsta ei kaipaa tuollaista peeloa. Varis mikä varis, ihmisestä kaukana.
- ei_heIevetti
Jaahas, kaveri pääsi viimein suljetulta, taas kerran...
- haIIava_hevonen
Itse olet sulkenut itsesi tänne. Jumitat provoilemassa 24/7 täysin vapaaehtoisesti, kun taas toisilla on elämää livessäkin, sinulla ei.
- Pakana-
Robert McKeancy on jehovantodistaja ja se kertoo kaiken.
- haIIava_hevonen
Oikea uskovainen ei olisi lentänyt konetta päin vuorta.
- UskoEstääJärjenToiminnan
Syyllistyt subjektiivisuuden harhaan (maailma ei pyöri sinun ympärilläsi, ja sinulla - tai sen paremmin minulla - ei välttämättä ole oikeaa käsitystä kuin rajallisesta määrästä asioita).
Luepa tämä ajatuksella:
https://en.wikipedia.org/wiki/No_true_Scotsman
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510152
- 816733
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon424827- 614467
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella684171Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313769- 472848
- 362595
- 402270
- 2151894