Palstalla käsitellään aivan liikaa ihmisten yksityisasioita.
Asiat selviäisivät nopeammin jos ihmiset kommunikoisivat suoraan keskenään.
Esimerkiksi ihmiset jotka hakuaisivat runkata Jarmo Hoikkalan kyrpää voisivat soittaa suoraan Jarmolle ja sopia treffit.
Yksityisasiat erikseen
12
207
Vastaukset
- hymyilevä hiihtäjä
Ihmiset jotaka haluavat pelata omaa bisnestään
kunnan rahoilla soittavat suoraan Matille ja Timolle. - Hoitotäti5
Mutta mitä jos haluaisi leikitellä Jarmon vehkeen kanssa muttei kehtaa ottaa suoraan yhteyttä Jarmoon?Mulla on just sellainen tilanne.
- Jarmo Hoikkala täti
Tarvitset tosi miestä etkä mitään neitiä. Tarjoudun käyttöösi. Laita minulle kaveripyyntö facebookissa niin voimme keskustella aivan kaksistaan. Tiedät kyllä kuka oikeasti olen (R.L.). Odotan innokkaana.
- JarmoHoikkalatäti
Odotan yhä yhteydenottoasi.
- lähti kun lämpes
Se keskustelu siitä kun joku halus runkata Hoikkalan Jarmon kyrpää on poistettu!!!!! :((((
- jallu_ja_oma_käsi
Ettekö te vajakki raukat keltään mitään saa ?
- suurijamahtava
Muuten tiättekö että jarmolla on tosi ihana ja suuri kyrpä ;)
- joku.raja.kiitos
Miksi ihmeessä jonkun vielä pitäisi runkata Hoikkalan Jarmon ihanaa kyrpää??
- aino.apuna
Tuossa edellähän Reijo täti ainakin oli valmiina siihen
joten kysäseppäs häneltä koska kokenut SPR liiveissä
oleva tietää kaiken kaikesta.
Miksi koko typerästä asiasta vaivaudutaan kirjoittelemaan? Hakeutukaa hoitoon!
- seppo.imeskelee
Myllisrouva tuonkin jutun aloitti, eikö maistu enää?
Minne se hoitotäti on kadonnut?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780