mielipiteitä

poppistara

mielipiteitä pojuista.

rene: moi olen 12v ja pidän lampaista.(ei osaa laulaa ja on typerä tyyppi kaikin puolin)

jackson: moi tipuin idolssista kun en osannut laulaa enkä osaa vieläkään mutta täälä ollaan.(rasismin pelko persiissä vai miksi tätä ei ole tiputettu jo alussa?)

ronnie: moi olen yhtä hölmö miltä näytän.(muka liian rock hah hah pojussa ei ole rokkia tippaakaan)

ari: moi hikoilen kuin sieni mut ei se menoo haittaa.(osaa kuitenkin laulaa selkeesti paremmin kuin nämä muut jäljellä olevat ja vaikuttaa muutenkin hyvältä tyypiltä)

juho: moi en taida olla pikkutypyjen mieleen tyylliin anal tuiske(mielestäni kuitenkin juho osaa laulaa ja ansaitsisi arin kanssa päästä loppuun asti)

ja vähän tytöistäkin... no ehkä myöhemmin

7

676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juu

      olen ihan samaa mieltä kanssas! hyvä hyvä...

    • jenni

      Sitä mäki ihmettelen miten jaksoni on viel mukana,ku ei millää pahalla mut se ei oikeesti osaa laulaa...

    • hmh!

      toi vaikuttaa aika kateellisten panettelulta. joo.. ehkei ne kaikki ny niin hyvin laula mut pitkälle ne ton ohjelman avulla pääsee! Eihän antti tuiskukaan osannu laulaa, mut kyl sillä tekniikalla saadaan ihmeitä aikaan!

      • ruutta

        ei aina tartte olla kateellinen jos jostain ei pidä.siinä olet oikeasa että antti tuisku ei osannut laulaa eikä osaa sitä vieläkään.


    • non-etno

      Jacksonin kohdalla kyse ei ole mistään muusta kuin siitä, että äijä osaa laulaa. Idolsissakin sanottiin että laulaa osaa, mutta niiden mielestä oli persoonaton. Tarkistakaa että puhutte asiaa ennenkuin kirjoitatte ahdistunein ja ahdasmielisin ajatuksen potaksaa. Muista tyypeistä sinänsä voisin sanoa saman.

      Mutta hauskinta on että täällä kaikki ei-musiikin-ammattilaiset osaavat niin hyvin kertoa kuka osaa laulaa ja kuka ei, vaikka televisiosta näytetään vain pieniä pätkiä. Ulkonäön perusteella tekin määrittelette kuka on hyvä ja kuka ei.

      • .....

        No mistäs sä niin päättelet että jacko osaa laulaa?!! et muuten ole itsekkään kuullut kuin pieniä pätkiä lauluista ja niiden perusteella väität että jacko osaa laulaa, mun mielestä ei osaa, näiden samojen pätkien perusteella, vai oletko sinä tällainen "musiikkialan ammattilainen"
        Ja mitä idols-kisaan tulee niin missä vaiheessa tuomarit sanoivat että jacko osaa laulaa mutta on persoonaton? ei missään!


    • ===

      osuvasti kuvasit näitä henkilöitä.
      paitsi jackson on oikeasti upee laulaja!
      hyvä että on jatkossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4306
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2199
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1714
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1468
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1390
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1194
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      994
    Aihe