ja näin tapahtui 2 viikkoa näkyni jälkeen. Aviomieheni ei ole uskossa, minä olen, uskoani mies pitää hulluutena.
Ihminen kenen kanssa rikkomuksen tein on uskossa. Tapauksen jälkeen olen tuntenut suurta voimaantumisen tunnetta, herran läsnäoloa. Mutta myös syvää katumusta ja häpeää. Kokemus oli kaiken kaikkiaan hyvin merkillinen, sillä sen ei pitänyt olla mitenkään mahdollinen, sillä en tätä miestä juuri edes tunne, ja kuitenkin paljastin hänelle enemmän itsestäni kuin kenellekkään koskaan aiemmin. En tiedä mitä pitäisi ajatella, mieheen tuskin törmään lähiaikoina, ellei hän ilmesty eteeni jälleen tyhjästä.
Näin unessani rikkovani kuudetta käskyä,
Tunnustus.
2
234
Vastaukset 2
- OttoPetteris
>>...uskoani mies pitää hulluutena.
- ap.
En kuulu mihinkään lahkoon. Uskoa voi ilman lahkoakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1651720Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541310Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset220945- 71877
- 55776
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63747- 46735
- 89701
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198637Martinan alamäki jatkuu
Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”143594