hyvin pyyhkii.
Heija heija SaPko
9
200
Vastaukset
- !!!!!!!!!!!!!!!
SaPKolla pyyhitään persseet!
- Elvis elää
SaPKolla ja Rullella pyyhitään ahterit, persiet jos hanuritkin :)
- SaPKoMestaruus
SaPKo vie mestaruuden 4-0 ja Lohi voi painua vittuun siitä! XD
- SaPKoMestaruus
Kolme voitto ja maanantaina ratkeaa kokonaan! Ei näistä etelä-suomen loheista ole mihinkään.
Heja Heja Heja!
Lohii hävis pelit!
Heja Heja Heja!
SaPKo ryösti mestaruuden!
Heja Heja Heja!
Narrilohi ovat paskat! XD - huittisetlens
Aika mielikuvitukselliset huudot Savonlinnalaisilla :D oletettavasti olet kuitenkin alle 15-vuotias, eli kuuluu ikään.
- lohilleviesti
Liigaunelmien voitte unohtaa ja narrilohi voitte jo valmistautua tänään kesälomille. Sillä mestaruus siirtyy Savonlinnaan, eikä vantaalle :D
- SaPKoMestaruus
SAPKO VEI MESTARUUDEN!!! SAPKO VEI MESTARUUDEN!!! MITEN NYT SUU PANNAAN NARRILOHI!!! XDXDXDXD
- SaPKofani
Kylläpä oli kauhee tuomarinpeli että auttoi lohia joka tilanteesta, mut SaPKo kesti ja voitti mestaruuden puhtaasti. Vantaa sais hävetä silmät päästään kun turvautuu tuollaisen keinoihin.
- JarmoSavo
Lohikannattajat käyvät näköjään itkemässä IS-sivulla, että kuinka vääryys se oli ja maali pitäisi olla hylätty linkki: http://www.is.fi/mestis/art-2000005174274.html
Jos Vantaa on oikeasti huono häviäjä, niin menkää kotiin häpeämään ja miettikää tuomaritouhustanne uudelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811315
- 827649
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon505656- 765625
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764868Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334233- 483086
- 363014
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412555- 402470