niin että jos ei kiinnosta habbohotel nii älkää tulko valittaa tälle palstalle jos se on vaik sun mielest ihan p*ska paikka !!!!!!!!!!!!
JOS EI KIINNOSTA HABBO HOTEL NII MIKS SIT TUUTTE TÄLLE PALSTALLE ????
10
866
Vastaukset
- ---
jos se sua nii paljo häiritsee toisten valittaminen nii on vähänx turha itkee niille sillä sä oot niitä habboihme-lapsia...
Mitä välii kuka siälä on. Häiritseeks se jotenkin? Kyllä nää ruikuttajat tietää aika paljon habbosta et tainnu itekkin olla siellä.
Kasvakaa isoiks ja pitäkää turpanne kiinni. Siellä saa olla kuka vaan. Ei siäl mitään ikärajoja oo liian vanhoille tai nuorille.
Itekkin kävin siellä joskus. Alko kyllästyttää se ainainen istuminen.- Ryo_Yung
Mie käyn vieläkin, toisinaan vain tylsyyden ja kavereiden takia. Jotekin habbo on vain erikoinen muihin chatteihin verrattuna.
- aivan!
Ryo_Yung kirjoitti:
Mie käyn vieläkin, toisinaan vain tylsyyden ja kavereiden takia. Jotekin habbo on vain erikoinen muihin chatteihin verrattuna.
Minä käyn habossa sen takia että tykkään pojista (olen itse poika) toivin että habossa olsi jotain mukavia pokia ketä saisin rakastaa.
- tuntematon
aivan! kirjoitti:
Minä käyn habossa sen takia että tykkään pojista (olen itse poika) toivin että habossa olsi jotain mukavia pokia ketä saisin rakastaa.
ei herranjestas te pelaatte jotain NOLOA habboa se on kaikista paskin peli minkä mä tiiän
- Järki käteen (;
Huom! Ei saa olla kuka vaan. Suositusikäraja on 13v ja alle 13 vuotiailla täytyy olla vanhempien suostumus tai valvonta Habbon käyttämiseen.. Ja tuo ''Kasvakaa isoiks ja pitäkää turpanne kiinni.'' oli aika vajaaälyinen kommentti tällaiselle sivulle.. Olisin pikemminkin sanonut ystävällisempään sävyyn enkä tuollaiseen hieman narsistiseen tapaan.
- ......
tuntematon kirjoitti:
ei herranjestas te pelaatte jotain NOLOA habboa se on kaikista paskin peli minkä mä tiiän
Vähänkö lapsellista? Niin monia sanoo just tolleen ja tekis mieli kaikille niille sanoo että KAIKILLA ON OMAT MIELIPITEET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -.-
- J4nn3
Totta, vaikka itse en kyseistä peliä pelaakaan, mutta voisivat silti käyttäytyä asiallisesti.
- Deppi.
Habos saa käydä kuka vaan ikinä haluaa. eiköhän se oo sen oma asia jos siellä käy..
- Sandeööö
Deppi. kirjoitti:
Habos saa käydä kuka vaan ikinä haluaa. eiköhän se oo sen oma asia jos siellä käy..
Ei saa kuka vaan ikinä haluaa mutta on se kyllä oma asia jos sinne haluaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3758275Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1622616- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60863- 12850
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725