Eeva-Leena jatkoon!!!

Eve on kunkku!

Moi kaikki jotka tykkää Eeva-leenasta!! Äänestetään kaikki vielä kerran niin varmistetaan ettei käy sillee et kaikki luulee et "noh ei mun tarvii äänestää ku kyllä se varmasti pääsee" ja sit kukaan ei äänestä!!!!! VIELÄ yhet äänet!! =) =) Eve on ihanin!!!!!!!

31

2745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukkasenhaistattaja

      Eeva-Leenassa on ainesta poppariski, makeen skandinaavinen tyyli. Wauzi.

      • iituska

        kyllähän se ois kiva jos se kuuluis siihen bändiin.


      • -jOGU-
        iituska kirjoitti:

        kyllähän se ois kiva jos se kuuluis siihen bändiin.

        Eipä sillä mitään väliä vaikka se kuuluis bändiin kun ei ne tytöt kuitenkaan poikia päihitä..


    • poika

      eevaleenahan on lihonut kilpailun aikana puolet enemmän kuin daniela, joka on sentään raskaana! Lisäksi elllä on liian pieni pää suhteutettuna kroppaan! Se on niiiiiiiiin ärsyttävä! Ne muut on kyl hot!

      • Aleksi

        Kannattaisi harkita silmälasien ostoa jos ei niitä vielä ole.. Eeva-Leenahan ei ole lihonut yhtään.. Taidat olla sellainen mies, jonka ihanne nainen on joku Calista Flockhart.. No huh huh. Eeva-Leenassa ei ole yhtään ylimääräistä.


      • pete
        Aleksi kirjoitti:

        Kannattaisi harkita silmälasien ostoa jos ei niitä vielä ole.. Eeva-Leenahan ei ole lihonut yhtään.. Taidat olla sellainen mies, jonka ihanne nainen on joku Calista Flockhart.. No huh huh. Eeva-Leenassa ei ole yhtään ylimääräistä.

        käy sä optikolla ja tiiraa kunnolla e-l:n mahaa, huh huh läskiä kyllä löytyy, roikkuu vyön päälläkin, harmi vaan kun kunnon kuvakulmasta ei aina näy, ehkä kameratkin välttää kuvaamasta=)ärsyttävä honottaja, äänikin tulee nenusta.


      • Ninni
        pete kirjoitti:

        käy sä optikolla ja tiiraa kunnolla e-l:n mahaa, huh huh läskiä kyllä löytyy, roikkuu vyön päälläkin, harmi vaan kun kunnon kuvakulmasta ei aina näy, ehkä kameratkin välttää kuvaamasta=)ärsyttävä honottaja, äänikin tulee nenusta.

        Mitkä ihmeen läskit...???? Kyllä täällä liikkuu ihmeellisiä hemmoja.. Minäkään en kyllä näe minkäänlaisia ylimääräisiä läskejä hänen vyötäröllään.. Pitäisikö kaikkien olla langanlaihoja tikkuja..?? Huh mitä kakkaa..


      • temp

        Siis mun mielestä Eve on täys kusipää mutta sen verran on pakko noista sen "läskeistä" sanoa että joo, näyttihän se läskimmältä mutta se johtui vaan siitä että se oli valinnu paitansa tosi huonosti. Sillä oli venekaulus kaikiss paidoissa ja se lihotti sitä, varsinkin kun loppuesityksessä oli se pitkä hame jossa oli korkee vyötärö ja rumat kengät. Tyhmä se on muttei läski kuitenkaan, naurettavaksi menee tuo homma kun kohta joku 10-kiloinen anorektikkokin on läski...


      • ***
        temp kirjoitti:

        Siis mun mielestä Eve on täys kusipää mutta sen verran on pakko noista sen "läskeistä" sanoa että joo, näyttihän se läskimmältä mutta se johtui vaan siitä että se oli valinnu paitansa tosi huonosti. Sillä oli venekaulus kaikiss paidoissa ja se lihotti sitä, varsinkin kun loppuesityksessä oli se pitkä hame jossa oli korkee vyötärö ja rumat kengät. Tyhmä se on muttei läski kuitenkaan, naurettavaksi menee tuo homma kun kohta joku 10-kiloinen anorektikkokin on läski...

        Jaahas.. Miten perustelet nuo väitteesi Even tyhmyydestä ja kusipäisyydestä?? Kummaa porukkaa..


      • temp
        *** kirjoitti:

        Jaahas.. Miten perustelet nuo väitteesi Even tyhmyydestä ja kusipäisyydestä?? Kummaa porukkaa..

        No kuten oon jo aikasemmin sanonu, tunnen Even lukiosta...


      • ***
        temp kirjoitti:

        No kuten oon jo aikasemmin sanonu, tunnen Even lukiosta...

        Ai joo taidat olla se joka väitti Eveä koulukiusaajaksi..Ja nyt se on sit vielä tyhmäki..No voi juma.. Tyhmäksi voisi luokitella sinut näiden syytöksiesi vuoksi. En ymmärrä millähän tavalla Eve nyt sitten on tyhmyytensä näyttänyt. Luulen ettei millään.. Olet vain niin katkera, että tulet tänne lisää "suoltamaan" valheita. Jos jotakuta inhoaa niin ei hänestä silti tarvitse tulla kirjoittelemaan tänne perättömiä.. Varmaan kaikilla on joku kenen kanssa ei tule toimeen.. En minäkään ala silti "vihamiehiäni" tyhmäksi nimittelemään ilman syytä..

        Ja vielä kas kun monet muut Even lukiokaverit eivät ole huomanneet kiusaamista tai tyhmyyttä. Päin vastoin hän on yrittäny olla aina mukava kaikille.. On varmaan Even lukio aikainen suosio ottanut niin paljon päähän, että olet jääny katkeraksi hänelle.


      • temp
        *** kirjoitti:

        Ai joo taidat olla se joka väitti Eveä koulukiusaajaksi..Ja nyt se on sit vielä tyhmäki..No voi juma.. Tyhmäksi voisi luokitella sinut näiden syytöksiesi vuoksi. En ymmärrä millähän tavalla Eve nyt sitten on tyhmyytensä näyttänyt. Luulen ettei millään.. Olet vain niin katkera, että tulet tänne lisää "suoltamaan" valheita. Jos jotakuta inhoaa niin ei hänestä silti tarvitse tulla kirjoittelemaan tänne perättömiä.. Varmaan kaikilla on joku kenen kanssa ei tule toimeen.. En minäkään ala silti "vihamiehiäni" tyhmäksi nimittelemään ilman syytä..

        Ja vielä kas kun monet muut Even lukiokaverit eivät ole huomanneet kiusaamista tai tyhmyyttä. Päin vastoin hän on yrittäny olla aina mukava kaikille.. On varmaan Even lukio aikainen suosio ottanut niin paljon päähän, että olet jääny katkeraksi hänelle.

        Ettepä tietenkään ole huomanneet kun olette ihan samanlaisia...


      • zara

      • kokemusta ja varmaa tietoo on!
        Aleksi kirjoitti:

        Kannattaisi harkita silmälasien ostoa jos ei niitä vielä ole.. Eeva-Leenahan ei ole lihonut yhtään.. Taidat olla sellainen mies, jonka ihanne nainen on joku Calista Flockhart.. No huh huh. Eeva-Leenassa ei ole yhtään ylimääräistä.

        eeva-leena on kyllä lihonnu! että ei kannata puhua asiasta mistä ei tiedä yhtään mitään!
        kannattas vaa ite hankkia ne rillit!
        mä oon ite nähny sen ennen ja nyt tvstä näkee ni hohhoijaa.. tommoset paskapuhujat vaa suoraa roskiin!


      • -tytteli-

        Oot kyl aivan oikeassa!!Hyvä että löytyy viel tuollasia jotka ei kuolaa pelkän ulkonäön perään!!eve pois popstarsista!!


      • hei..
        Ninni kirjoitti:

        Mitkä ihmeen läskit...???? Kyllä täällä liikkuu ihmeellisiä hemmoja.. Minäkään en kyllä näe minkäänlaisia ylimääräisiä läskejä hänen vyötäröllään.. Pitäisikö kaikkien olla langanlaihoja tikkuja..?? Huh mitä kakkaa..

        pitäis varmaan lukea tyhmää..


      • hansu
        kokemusta ja varmaa tietoo on! kirjoitti:

        eeva-leena on kyllä lihonnu! että ei kannata puhua asiasta mistä ei tiedä yhtään mitään!
        kannattas vaa ite hankkia ne rillit!
        mä oon ite nähny sen ennen ja nyt tvstä näkee ni hohhoijaa.. tommoset paskapuhujat vaa suoraa roskiin!

        näinpä tuossa kuukausi sitte siskoani, eikä se kovin lihonneelta näyttäny... että niin


      • Minä
        kokemusta ja varmaa tietoo on! kirjoitti:

        eeva-leena on kyllä lihonnu! että ei kannata puhua asiasta mistä ei tiedä yhtään mitään!
        kannattas vaa ite hankkia ne rillit!
        mä oon ite nähny sen ennen ja nyt tvstä näkee ni hohhoijaa.. tommoset paskapuhujat vaa suoraa roskiin!

        Olet joko todella tyhmä tai sitten vain ääliö..Jokainenhan tajuaa, että televisio lihottaa kaikkia.. Ja mitä sitten vaikka se tyttö olisikin lihonut.. Ajattelen kauhulla kuinka laiha hän on ollut jos niin on tapahtunut.. Millainen ihmisen pitäisi olla..sellainenko jolla kylkiluut paistaa läpi???????


      • Amma
        hansu kirjoitti:

        näinpä tuossa kuukausi sitte siskoani, eikä se kovin lihonneelta näyttäny... että niin

        Joo kas kun minäkään en Even kaverina ole sellaista huomannut... Nooh annetaan kateellisten ihmisten jauhaa täällä niin paljon kuin kerkeää.. Näistä jokaisesta ns "haukkumisviestistä" paistaa jonkin sortin kateellisuus läpi.


      • ***
        temp kirjoitti:

        Ettepä tietenkään ole huomanneet kun olette ihan samanlaisia...

        Jaa niin ketkä me? Olenkohan jossakin välissä sanonut, että olisin ollut Even kanssa samassa koulussa??? En ole. Tunnen hänet ihan muuta kautta..Haluaisinpa todella tietää kuka kumma ihminen sinä olet???? Todella katkeralta ainakin vaikutat.. Taidatkin olla itse se joka on ollut lukiossa tyhmä kana ym.


      • hansu
        Amma kirjoitti:

        Joo kas kun minäkään en Even kaverina ole sellaista huomannut... Nooh annetaan kateellisten ihmisten jauhaa täällä niin paljon kuin kerkeää.. Näistä jokaisesta ns "haukkumisviestistä" paistaa jonkin sortin kateellisuus läpi.

        niinpä niin... oikeassa olet!


      • Hansu
        kokemusta ja varmaa tietoo on! kirjoitti:

        eeva-leena on kyllä lihonnu! että ei kannata puhua asiasta mistä ei tiedä yhtään mitään!
        kannattas vaa ite hankkia ne rillit!
        mä oon ite nähny sen ennen ja nyt tvstä näkee ni hohhoijaa.. tommoset paskapuhujat vaa suoraa roskiin!

        se sinä oot sen varman tietos ja kokemukses saanu jos saan kysyä? oot nähny e-l:n ennen?! on se kummallista mistä ihimiset jaksaa kinastella... hohhoijjaa:O


    • eve sucks!

      Eeva-Leenahan on ihan v*tun hirvee. Yks niin itserakas kun ihminen voi olla. Ja sillä on kauhee kimitysääni, eikä sovi joukkoon. Sais kyl tippuu pois koko kisasta!
      Anteeksi nyt vaan Eve-ihailijoille.

      • ****

        No mitäs sä tiedät sen itserakkaudesta...??? Olet taas joku kateellinen hörhö ja niitähän täällä näyttää riitävän. Sori vaan, mutta minä tunnen Eeva-Leenan eikä hän todellakaan ole mikään itserakas kimittäjä! Taidat itse olla.. ja varmaan oletkin.


      • Meitsi vaa

        Eve on tosiaa iha syvältä. Aina ku se menee jonnekki haastatteluun yms ni se vaa kikattaa niinku mikäki teini kakara, eikä osaa sanoo mitää viisasta.
        sen jutut on ihan teinitytön juttuja!


      • ..tunnistaa itsensä
        **** kirjoitti:

        No mitäs sä tiedät sen itserakkaudesta...??? Olet taas joku kateellinen hörhö ja niitähän täällä näyttää riitävän. Sori vaan, mutta minä tunnen Eeva-Leenan eikä hän todellakaan ole mikään itserakas kimittäjä! Taidat itse olla.. ja varmaan oletkin.

        no kaikki nyt yhtäkkiä väittää tuntevansa eeva-leenan ku siitä on tullu tunnettu tv:n kautta.. "mä tunnen eeva-leenan.." ei ketään tunne jos on nähny kerran koulun pihalla tai kaupungilla.


    • Ihailija

      Ketään muuta finalistia ei varmaan ole haukuttu niin paljon kuin Eeva-Leenaa. Milloin mikäkin asia on muka pielessä. Mistähän tämä johtuu? Johtuisiko se siitä, että Eeva-Leena on niin ylivoimainen, että kaikkien muiden kannattajat kokevat hänet niin suurena uhkana, että hänestä on pakko keksiä vähän väliä jotain valitettavaa.

      Ei mene läpi! Sitäpaitsi monet näistä haukuista vaikuttaa saman henkilön kirjoittamilta. Samat jutut toistuu koko ajan.

      • Brunette^007

        no E-L ei mun mielestä ole mikään läski ja so what vaikka oliski... Ja nyt tääl aletaan morkkaa jo "viattomii" teini tyttöjä... kummaa porukkaa
        en mäkään tykkää evestä mutta en silti ala sitä haukumaan... :(


      • ----

        Olen aivan samaa mieltä. Luulen, että suurimman osan viesteistä on kirjoittanut tämä sama tyyppi joka haukkui Eveä "koulukiusaajaksi ilman syytä ja sitten vielä perui puheensa.. Tai sitten ihmiset ovat vain niin kateellisia, että täytyy keksiä kaikenlaisia juttuja. Esim. läskiä Evestä ei saa tekemälläkään en ymmärrä ihmisiä, jotka niin täällä edes kehtaavat väittää.. Antavat todella typerän kuvan itsestänsä.

        Ja Even lauluäänestä.. jokainen on mitä mieltä haluaa sehän on makuasia, mutta itse kyllä pidän hänen äänestään.


      • :))
        ---- kirjoitti:

        Olen aivan samaa mieltä. Luulen, että suurimman osan viesteistä on kirjoittanut tämä sama tyyppi joka haukkui Eveä "koulukiusaajaksi ilman syytä ja sitten vielä perui puheensa.. Tai sitten ihmiset ovat vain niin kateellisia, että täytyy keksiä kaikenlaisia juttuja. Esim. läskiä Evestä ei saa tekemälläkään en ymmärrä ihmisiä, jotka niin täällä edes kehtaavat väittää.. Antavat todella typerän kuvan itsestänsä.

        Ja Even lauluäänestä.. jokainen on mitä mieltä haluaa sehän on makuasia, mutta itse kyllä pidän hänen äänestään.

        Ihan varmasti sama tyyppi on haukkunut eeva-leenaa täällä kokoajan! Aivan varmasti..!
        Noh, jos ei ole parempaakaan tekemistä, niin senkus..!
        Itse eeva-leenaa en mitenkään tunne, mutta tosi ärsyttävää, että sitä täällä noin ankarasti haukutaan.
        Ja mikään läski se ei ole ollenkaan!
        Ihmisillä taitaa vähän viirata päässä..!


    • heta

      Eeva-Leena on ollut mun suosikki alusta asti. Eve saa mut aina hyvälle mielelle :) Ja se osaa myös laulaa aivan älyttömän hyvin!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe