Lassilantielle

Pysäköintikielto

Lassilantielle pitäisi laittaa pysäköintikieltokoko tieosuudelle. Varsinkin vanhan poliisitalon kohdalle pysäköidyt auto aiheuttavat vaaratilanteita päivittäin

11

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • idkkdo

      täh ? mitä sä höriset ,,vaaratilanteita aiheuttaa just tommoset torvit jotka ei tajuu ett siinä on pysäköinti sallittu ,,,,,,suurinta haittaa aiheuttaa k-market Lapuan (simpsiöntorin ) väärinpysäköidyt autot suoraan ajoväylällä !!!

      • pena ty

        Niin nekö työntekijöiden siinä talon päädyssä ?


      • näin on
        pena ty kirjoitti:

        Niin nekö työntekijöiden siinä talon päädyssä ?

        Simpsiöntorin autot on pysäköity kaupan tontille, ei kadulle.


      • huto
        näin on kirjoitti:

        Simpsiöntorin autot on pysäköity kaupan tontille, ei kadulle.

        No ei totta ole ,,siinä ovat työntekijöiden autot keskellä katua talon päädyssä ja häiritsevät liikennettä älyttömästi ...


      • tovelo
        huto kirjoitti:

        No ei totta ole ,,siinä ovat työntekijöiden autot keskellä katua talon päädyssä ja häiritsevät liikennettä älyttömästi ...

        eksä erota tonttia ja katua toisistaan.... torvelo


      • huto
        tovelo kirjoitti:

        eksä erota tonttia ja katua toisistaan.... torvelo

        Käyppäs kattos siinä missä tien kohta menöö ,,,hae vaikka kartta tontista niin huomaat että autojen peräpää osuu tien puolelle ainakin puoliautollista.
        Uskalla myöntää vaan totuus ekkä piipitä siellä niinku pienet hiiret


      • erkki .o
        huto kirjoitti:

        Käyppäs kattos siinä missä tien kohta menöö ,,,hae vaikka kartta tontista niin huomaat että autojen peräpää osuu tien puolelle ainakin puoliautollista.
        Uskalla myöntää vaan totuus ekkä piipitä siellä niinku pienet hiiret

        huuto käyppä itte kattomas niitä karttoja siinä ei ole tietä vaan vanhan tiimarin kohdasta alkaa piha alue ja loppuu mariantallin päätyyn. peruutin parkista toisen eteen ja tuli pieni lommo molempiin autoihin ja kutsutiin polliisit paikalle ja ne kertoi että tämä on piha aluetta eikä tie kysyin kaupungilta asiasta ja vastaus oli emme hoida kyseistä pihaaluetta koska se on piha alue.


    • vähemmän torvi

      Kummallisin Lapuan liikennesuunnittelijan auheuttama ongelma on lyhyet, vain yhden auton kerrallaan päästävät valot.

      Idkkdo:n tapaisia idiootteja ja torvia liikenteessä osaavaat vähemmän idiootit ennakoida.

      • Idkkdo

        itse ajan aina sääntöjen mukaan ,,,monen vuoden kokemuksella ja taidolla johon harva pystyy eli turha on poikien huudella


      • Kaistapää
        Idkkdo kirjoitti:

        itse ajan aina sääntöjen mukaan ,,,monen vuoden kokemuksella ja taidolla johon harva pystyy eli turha on poikien huudella

        Lassilantie on nelikaistainen tie , kuin Seinäjoen Vapaudentie. Ulointa kaistaa voi huoletta käyttää pysäköintiin. Pysäköintikäytössä on turhista kaistoist hyötyä.


    • munahampsi

      Kävin rillillä syämäs hampurilaasen ei kastettu rasvhan .Ei ollu shellin ristillä ruuhkaa Kaikki hyvin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      115
      9124
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2678
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      140
      2450
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2009
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1766
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1560
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1517
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1448
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      6
      1295
    Aihe