Päätin lopettaa pelien ja musan imuroimisen, en sen takia että se olisi jollain tapaa laitonta vaan kun ei yhtään voi olla varma mitä sieltä saa. Imuroi nyt jotain peliä tuntikaupalla ja kun olet saanut homman ohi kas kummaa huomaat saanesi demo-version etkä aina edes sitä mitä olit imuttamassa, onneks olen saanut suurin-piirtein sen musan imutettua mitä tartteenkin. poistin kaikki jako-ohjelmat koneelta, se on mun osalta ohi tää waretus. p.s pelit kun ostaa parin vuoden päästä saa ne pilkkahintaan ja ne luultavasti toimii sen hetkisellä kokoonpanolla
lopetin imuroimisen...
4
1044
Vastaukset
- .....
"pelit kun ostaa parin vuoden päästä saa ne pilkkahintaan ja ne luultavasti toimii sen hetkisellä kokoonpanolla"
tuo on aika pitkälti totta... juuri totesin että kone täyttää nipin napin men of valourin minimi vaatimukset, tosin kun peliä testasin niin siihen hyyty... onneksi siis ei tullut ostettua
ja tuosta alkuosasta voisi todeta nforce on pelien ja leffojen latajan paras ystävä Riippuu millä ohjelmalla lataa. DC :lla ja eMulella oon saanu aina kaiken. Ja on ollut oikea tiedosto eikä mikään feikki tai demo. Kannattaa kans kattoa tiedostojen kokoja. Jos se on joku 80 megaa niin se yleensä on demo. Riippuu tietenkin pelistä. Kyl sen näkee mikä on demo ja mikä ei.
Kun joskus kuulin ekan kerran kazaasta ja latasin sillä, tai yritin Men In Black leffaa lataa tuli joku helvetin maalaisleffa. Ihmettelin et mikä toi on ja kelasin eteenpäin niin siinä se perhe söi aamupuuroa jossai pikku mökissä keskellä peltoa.- gfgfzdz
Itse lataan bittorentilla eikä ikinä ole tullut viruksia tai muuta roskaa
Luultavasti ketjun aloittaja käytti kazaata. Muilla ohjelmilla ei ole ollu ongelmia. Ainakaan mulla.
Niitä muita ohjelmia ovat DC , WinMX ja eMule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648223Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592572- 76928
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60853- 25826
- 55823
- 64812
- 12810
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713