Ensimmäinen runkkaus kerta?

Juha.

Muistatteko vielä millainen oli ensimmäinen runkkaus kerta?

Itse muistan sen, että se tuntui aivan mahtavalta ja ihanalta..Tavaraakin tuli aika runsaasti. Mikä ihmeellisintä, en mistään ollut lukenut siinä vaiheessa vielä mitä itsetyydytys on, vaan satuin vain itse "kokeilemaan" ja johan tuntui ihanalta. Pari päivää sen jälkeen ajattelin onkohan tuo sitä "runkkausta" mistä kaikki aina puhuu. Ei malttanu koulussa kestää kun oli silloin niin kova himo mennä kokeilemaan uudestaan..

Mitä se sitten nykyään on, niin kaikki ylimääräinen lataus ja jännitys puuttuu, kun mitä silloin oli.

Jonkinlainen "kohokohta" sekin varmaan oli elämässä.

72

25037

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfgfgfd

joo, mäkää enn sillo varsinaisesti tienny mitä se on , mutta vaan kokeilin

• testaaja

Jotain kikkelileikkejä olin harrastanut jo ennen varsinaisen runkkauksen keksimistä. Jossakin vaiheessa tuohonkin sitten puolivahingossa ajautui. Olin ehkä lukenut asiasta, mutta en kumminkaan ollut ennen sisäistänyt miten se oikein tapahtuu.

Tuntui kyllä taivaalliselta, mutta sen jälkeen oli kauhea olo, kun hengästytti omituisella tavalla. Kai se johtui vaan siitä, kun ei ollut tottunut.

Jos tuo oli jonkinsortibn kohokohta, niin elämän noloin tilanne oli vain hieman myöhemmin kun äiti yllätti samoista puuhista. Voi että, se oli kamalaa, totaalinen shokki; tuntui kuin koko maailma olisi luhistunut ja mieli sumentunut. Kesti kauan aikaa ennen kuin asiaa pystyi edes muistella ilman pahoja nolous-flashbackeja.

• mälli lentää

Omat pippelileikit alkoi jo hyvin varhaisessa vaiheessa. Itse asiassa olisinkohan ollut jotain viisivuotias. Pippelin kanssa vehtaamisesta on pelkästään hyviä muistikuvia. Se tuntui hyvältä. Ilmeisesti vanhempani yrittivät sitä hieman toppuuteella.
        Sitten muistan ensimmäisen siemensyöksyn joka ei sitten siinä vaiheessa niin hyvälle tuntunutkaan. Sillonkin leikin jo vähän isommalla pippelillä ja yks kaks tuntui polttava tunne pippelin tyvessä ja järkytyksekseni totesin jotain valuvan ulos.
        Masturboinut olen aina. Ja tulen varmaan masturboimaankin koska se on ihan oma juttunsa. Vaimoni on välillä haluton seksiin, jolloin sitten runkkaan sen sijaan. En nyt sitä hänelle mainosta, mutta kyllä hän sen alitajuisesti tietää - on ollut juttua joskus tästä.
        Masturbointi sitä paitsi on välttämätön paineiden purkukeino miehille jos ei seksi muuten tule kysymykseen. Ja näin pysyy vehje aktiivisena. Itsekin olen jo yli nelikymppinen ja silti seksi on lähestulkoon joka viidesminuutti mielessä.
        Eli nussikaa pojat jos on tyttöystävä tai sitten runkatkaa jos ei ole. Tulipas teksti...

• Anonyymi

Tuo on sairasta poika runkkaa käteen ja äiti-hieromasauvalla.... Entäs on isällä bumpattavBarbara

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on sairasta poika runkkaa käteen ja äiti-hieromasauvalla.... Entäs on isällä bumpattavBarbara

Bumpattavabarbara :D

• hmm...

Ensimmäiset ajatukset laukeamisen jälkeen; "Mitä helvettiä tämä on, oonko tämä jotain normaalia ainetta? Tuntuipas se ihanalta, heti uudestaan kun on mahdollista".

• Anonyymi

mä runkkasin koko lapsuuden eli 9-30 ikävuoteen normi 2 kertaa päivä välil jopa 3!!!

• Boy

Se tapahtui 13w:na.. Aivan mahtavalta tuntui. Sama juttu mulla. Ei enää tunnu nii ihanalta, varsinki jos ei pidä väliä riittävästi.

• osa-aikaonanisti

Muistanpa hyvinkin. Lisäksi uskon, että kerran opittu onanian taito ja siihen jonkinasteinen mieltymys säilyvät miehellä ehkä läpi elämän. Sen olen itsekin voinut todeta nyt 70-vuotiaana ukkomiehenä, joka on onnellisesti naimisissa mutta harrastaa silloin tällöin vanhaa "käsityöosaamistaan". Kotona sen kummemmin kuin koulussakaan ei lapsuudessani itsetyydytyksestä ja seksiasioista juurikaan puhuttu. Muistan vain, että me pikkupojat tuolloin keskenämme puhuimme siitä, että aikamiesten terskat ovat paljaita, koska he ovat olleet naisten kanssa, ja miesten esinahkat ovat siksi vetäytyneet taaksepäin. Kun kiinnostukseni asiaan oli herännyt, koetin salassa vetää tupessa olevaa tiukkaa esinahkaani ja paljastaa terskaani samanlaiseksi kuin aikamiehillä. Kun irrotin pippelistäni otteeni, esinahka kuitenkin palautui heti takaisin tuppiasentoon. Tuo liikkuminen kuitenkin tuntui jännältä ja hyvältä. Siksi toistelin hommaa useina päivinä, kunnes erään kerran tapahtui yllätys. Nivusissa ja kiveksissä alkoi tuntua suorastaan suloisia kouristuksia ja sitten kalun päästä ruiskahteli vaaleaa piimämäistä nestettä. Tajusin ensi hämmästykseni jälkeen, mistä oli kysymys. Olin siten oppinut noin kymmenvuotiaana elintäni näpelöidessäni ihan vahingossa onanian ilot. Niinpä säännöllisillä päivittäisillä uintimatkoillani läheisen järven rantapensaikossa uikkarit reisille laskettuina ja polvillani ennen veteen menoa järjestin pippelilleni herkkuhetken esinahkaani taakse vetämällä ja siitä otteen irrottamalla, Tuo toimitus päättyi aina siemennesteen ruiskahteluun kalustani leppäpuskan ruohikolle. Vedessä sain sitten pestä paikkani säällisen puhtaiksi. Iltaisin uusin nukkumaan mentyäni sängyssä onnenhetkeni. Tapanani nimittäin oli vuoteessa peiton alla vedellä tiukkaa esinahkaani oppimallani menetelmällä hitaasti terskaani paljastaen ja otteeni irroittaen, jolloin silloin vielä ahdas esinahka palautui itsestään tuppiasentoon ja aiheutti näin liikkuessaan mahtavia tuntemuksia. Toistelin temppua hitaasti ja tasapainoilin siten lähellä siemensyöksyä. Mutta kun en aina malttanut pitää riittävää taukoa vetojen välillä, jarrut usein pettivät ja mahlat purkautuivat pikkupöksyihin. Tunne oli aina silloin kaksijakoinen: yhtäältä salainen nautintoni oli valtavan herkullinen mutta toisaalta sperman housuihin ruiskauttelu jotenkin hävetti. Pöksyt märkinä nukuin usein yöni ja pikkarit tietysti olivat tämän tästä sisäpuolelta vaaleissa läikissä kuin pakanamaan kartta. Siitä ajasta saakka tiedän miltä tummat alushousut sisäpuolelta näyttävät, kun lemmenliemet ovat niihin purkautuneet ja kankaaseen kuivuneet. Niinpä järjestin miltei joka yö itselleni pakollisen housupyykin seuraavalle uintireissulleni sillä en kovin mielelläni vienyt spermaisia housujani perheen pyykkikoriin. Tovin aikaa uskoin tietämättömyyttäni, että vain minä olin keksinyt edellä kertomani onanointihomman tavallaan naimisen korvikkeeksi. Ja minä olinkin tuosta salaisuudestani hyvän tovin varsin ylpeä. Taisin jopa aivan alussa ajatella, että aikuisena minun ei kannata mennä naimisiinkaan, koska maailman ainoana ihmisenä osaan hankkia sukupuolisen onneni ihan omin päin vain minun tietämälläni salaisella menetelmällä. Sitten jonkin ajan kuluttua asia kuitenkin alkoi selvitä minulle perusteellisemmin ja tilanne rupesi nolottamaan. Aloin myös tuntea suorastaan jonkinlaista epämääräistä syyllisyyttä. Siksi päätinkin lopettaa koko runkkaushomman. Tuota selibaattia kesti onneksi ehkä vain viikon verran ja koko ajan minulla oli kiusallisia tuntemuksia, koin että housuissa oli himon muurahaisia ja mahanpohjassa mahtava orgasmin kaipuu. Lopulta kärsivällisyyteni petti, ja muistan kuinka helpottavalta ja nautinnolliselta masturbointilakon lopettamista seurannut ensimmäinen laukeamiseni muutamien esinahkan taakse vetojen jälkeen tuntui uimarannan lepikossa. Mahlojakin ruiskahteli mielestäni epätavallisen paljon. Palasin siis entiseen, vähintään kahden runkkauskerran vuorokautiseen rytmiin, joka säilyi todella pitkään, Olen ollut vuosikymmeniä onnellisesti naimisissa ja uskon noista varhaisnuoruuden kokemuksistani olevan minulle ja vaimolleni pelkkää hyötyä. Silloin tällöin harjoitan toki seksilelullani tuota kymmenvuotiaana oppimaani soololuontoista lemmentouhua. Ja on vielä sanottava, että kyllä esinahkakin siitä ajasta on väljentynyt erilaisissa yhdessä ja yksin tehdyissä rakkauden töissäni niin paljon, ettei se itsekseen enää tuppeen palaudu.

• eteww

13-vuotiaana wc:ssä... Vehje oli tuntunut jotenkin "herkältä" jo jonkin aikaa, sitten jotenkin päädyin hieroskelemaan sitä vessassa, hyvänolon tunne lisääntyi ja lisääntyi, kunnes alkoi tuntua että jotain tulee kohta ulos kalun päästä... Vähän hätkähdin, kun tuli sykäyksittäin valkoista, paksua spermaa, mutta nautinnon tunne oli järisyttävä - sen jälkeen oli hiki otsalla ja jäsenet vapisivat. Muutaman päivän päästä olikin sitten kokeiltava uudestaan...

• Isoveliopettaa

Olin 12v poika mun huoneessani makasin sänkylläni, mun isoveljeni tuli huoneeseeni ja veti multa housut pois jaloistani, mun pili rupesi nousemaan ja veljeni kävi hakemassa paperia, sen jälkeen se tarkasti mun pilini ja minä laukesin ensimmäisen kerran mun elämässäni tuli spermaa multa. Ja mun isoveljeni opetti mut miten runkataan itseään.

• Anonyymi

Hauska

• m3245

Muistan hyvin se, vaikka siitä on aikaa kohta 70 vuotta. Kävin silloin ammattikoulua ja poikien kesken oli paljon puhetta runkkauksesta ja kerran kun olin yksin luokassa, niin päätin kokeilla millaista se on. Ei tarvinnut kauankaa leikkiä pilin kanssa kun lantiossa alkoi tuntua ihmeelinen tunne. TTiesin, että tämä täytyy kokea uudelleen. Kokemusta tuli aina tilaisuuden tullen. Siemensyöksyä en silloin vielä saanut, mutta parin kuukauden kuluttua sekin tuli. Siitä se alkoi ja vieläkin harrastan, mutta nyt vain leikkikalujen kanssa se on mahdollista.

• Pooika

Olin 11 v. Kulli seisoi aamulla, piti saada housut jalkaan ja aloin puristella seisovaa kyrpää jotta se pienenisi. Tuli se ihmeellinen tunne lantiosta alkaen, orkku, spermat lensi varmaan 1,5 metriä. Tiesin nussimisesta ja siemennesteestä, mutta en mitään runkkaamisesta. Kokelin puristelutekniikkaa parin päivän päästä, ja toimihan se. Eka puol vuotta runkkasin puristelemalla kyrpää, ennen kuin opin lypsämään. Kyllä nuoren pojan orkut oli mahtavia, kroppa kouristeli, perse tärisi, silmissä tähtiä ja hunajaa suussa. Ei saa ihan sellasia. Olin pian koukussa, ja piti vetää 5-6 krt päivässä, kesken koulupäivänkin. Nussin myös tyynyjä ja runkkasin kortsuihin. Värkkäsin tekopilluja. Nyt 59 v.

• Nurmeksesta

Aika samanlainen tarinia mulla, taisin olla 12 v. Nyt 42 ja ukm.

• Pikkulikkahoro

Oijoi voi ei olen tyttö ja tulen tänne kommentoimaan.... no mutta siis voin kerroa omasta ensimmäisestä kokemuksesta. Olin silloin 13 vuotias ja olin jo kauan halunnut sormittaa itseäni mutta kun se sormen sisään työntäminen sattui aivan hirveästi.(tajusin myöhemmin että olin yrittänyt tunkea sormea aivan jonnekkin muualle kun olisi pitänyt :D) No sitten en ihan päiväärää ja kuukautta muista mutta päätin vain kerran että "nyt mä vittu työnnän tän sormen mun pilluun" sit työnsin... ja arvatkaas miltä tuntui ;) NO EI VITTU MILTÄÄN! Vaikka kuinka kauan siinä tein sitä nii ei tuntunut yhtikäs miltään :') ! Olen nyt 15v. sormitan silloin tällöin ja tuntuu todella mukavalta :)

• vatkulijallaa

Että tuntuu mukavalta vaikka ei tunnu miltään? Vaikka olen mies oletan että naisen runkkaamisessa on parasta tussun vatkaaminen sormin ja klitoriksen sormeilu. Maha-asento ja jalat haralleen, sitten kättä jalkoväliin..

• pikkulikkahoron tarina on mieheltä joka ei tunne naista

• 13 eka kerran samanikäisten kaverien opastuksella,meitä oli neljä kaveria ja joku oli keksinyt runkkaamisen.kaikki ilman vaatteita heinäladossa ja runkattiin kimpassa.myöhemmin löydettiin myös homoilu.

• Me runkattiin uimarannalla pensaikossa. Sitten muut koittivat miltä tuntui runkata mua.

• Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

Me runkattiin uimarannalla pensaikossa. Sitten muut koittivat miltä tuntui runkata mua.

Hahhahahahahhaahhahahahahha sairasta

• Anonyymi kirjoitti:

Hahhahahahahhaahhahahahahha sairasta

Mutta tuntuu hyvältä

• Olin 14v tuntu oudolta tuntui kun kulmista valui harmaata räkää

• pilipoju

Olin jotain kymmenen kun koulun voimistelutunnilla köyden kiipeämisessä pippelin päässä tuntui ihanalta. Sitten kiipeilin puihin ja hankasin pippeliäni puun runkoon housujen läpi ja sama tunne. Sitten opin nuljuttamaan maatessani kikkelin päätä kahdella sormella ja aloin saamaan siemensyöksyjä. Se oli taivaallista. Siitä se kehittyi tuppimulkun runkkailuksi. Oikeaa pillua sain viidentoista ikäisenä itseäni vanhemmalta tytöltä. Voi hitsi se oli muutama työntö ja siemensyöksy ja ilman kortsua. Se oli taivaallista. Jäi tuo runkkaaminen tavaksi ja nyt se on ikämiehenä välttämättömyys. Minä pidän enemmän runkata esinahka tupella. Nussiessa se menee taakse. Seksi on lahja ja runkkaaminen ihanaa.

• XjännääX

Mä ihmettelin liikkatunnilla et miks Aleksi kiipee niin pitkään ja jäi lopuksi aina hetkeksi paikoilleen ennenku liuku alas. Kesällä mäkin opin ton ja kiipeilin sellasta sileerunkosta pajua ylös ja pippeli oli kivikova ja teki namii ihan pyllyssä asti.

• mahtavafiilis
        XjännääX kirjoitti:

Mä ihmettelin liikkatunnilla et miks Aleksi kiipee niin pitkään ja jäi lopuksi aina hetkeksi paikoilleen ennenku liuku alas. Kesällä mäkin opin ton ja kiipeilin sellasta sileerunkosta pajua ylös ja pippeli oli kivikova ja teki namii ihan pyllyssä asti.

Mäkin tiesin ton kiipeilyjutun, mut aina ei voinut kiipee ni siks menin luokan lattialle makaamaan ja vedin käsillä itseäni eteenpäin. Kollarit jalassa ja pippeli kovana se tuntui melkein samalta.

• Runkkari20cm

en muista tarkkaan milloin eka kerran sain orkun se oli varmaan jotain 10v ja ne orkut oli ihania tuntui pyllynreijässä asti kun alapaa koristeli ja sperpa lensi kullista, mulla oli jo silloin isokokoinen kulli ja terska paljaana , enolla runkkautin itsäni varmaan 5 vuotta , eka kerta oli kun aamulla menin keittiöön ja eno siellä yksin mulla alkareissa seisokki menin enon eteen ja eno alkoi puristelemaan mun kullia kaivoi sen esiin ja runkkasi siitä asti etsin aina tilaisuuksia kun eno oli kylässä että sain silla runkautettua itseni. Kerran pääsin kokeilemaan myös enon kullia , meillä oli yö vieraita ja äiti laittoi mut enon viereen nukkumaan niin silloin kokeilin enon kalua ja se tuntui pikkupojan kädessä tosi isolta sinä yönä sain monta orkkua enon kädestä... vieläkin muistelen sitä kiimaisena ....

• Kerttu_Igor

Ekan kerran laukesin 4-vuotiaana, kun munat jäivät vetoketjun väliin.

• Avokaado

Miten voi laueta siitä että munat jää vetoketjun väliin? Eikö se satu :D

• Anonyymi

Luulis sattuvan ja tajun lähtevän

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulis sattuvan ja tajun lähtevän

Nii i voin vaa kuvitella🤣

• gpsdkp

En muista mutta muistan kun kävelin ala-asteikäisenä kylällä ja mietin että masturboisin jos tietäisin miten se tehdään. Myöhemmin sitten makasin saunan lauteilla runkaten ja työnsin sormea peppuun. Sen muistan kun runkkasin ekan kerran kondomin kanssa ajatellen naapurin naista.

• skaterdude

Eka runkkaus kerta oli kyl ihan vahingossa. Olin 13 v ja oltiin kaverin kans laskettelu keskuksessa. Lumilautailua varten todella lämmin loppukevään sää, varmaan 7 tai 8 astetta, kuitenkin lunta just sen verran että vielä pysty menee rinteeseen. Vaikka oli lämmin ja kaverin ihmettelystä huolimatta päätin silti käyttää DC lumilautailu housuja jotka vedin paljaalle iholle. Samoin laskutakki ilman paitaa. Tuntu poikkeuksellisen hyvältä ja kiihottavalta. Pian tuli outo tunne. Kulli ihan jäykkänä ja kiimatippoja valu housuihin. Vedenpitävät housut oli siis ihan hyvä vaihtoehto rinteeseen :D Sanoin et meen kuselle ja kun otin kullin esiin se työnti jo spermaa. Pari vetäsyä kädellä ja spermaa lens todella paljon useita sykäyksiä niin et lumeen jäi jäljet varmaan kahen metrin päähän :D Toki sitä valu housuille ja monoillekin. Laskettelu rinteessä tunsin miten spermaa vielä valu pitkin reisiä ja myöhemmin kun otin lumilautailu housut pois niiden sisäpuolella vuoressa aika paljon tahroja :D Mut ei se haitannu koska tuntu ihan älyttömän hyvältä!

• Nuorpoekasilloin

Olin 10 vanha kun 15v kaverini opetti minulle masturboinnin salat . Kaikki alkoi siitä kun hän eräänä päivänä omassa huoneessaan minun ollessa siellä kyläilemässä kaivoi silloin niin isolta näyttävän kalunsa esille ja alkoi vedellä esinahkaa eestaas ylösalas ja minä kiinnostuneena sitä tuijottamaan jolloin hän pyysi lähempää seuraamaan toimitusta . Sain jopa tarttua varteen kiinni ja vedellä myös eestaas ja voi kuinka paksulta se tuntuikaan silloin...jossain vaiheessa kaivelin jo jäykistyneen kaluni esille ja tein samaa toimitusta itsellenikin.Spermaa minulta ei vielä tullut mutta orgasmin kyllä sain,kaverilta sen sijaan mahlat syöksähtivät kuin tykin suusta. Harrastimme tätä keskenämme useamman vuoden ja harmikseni muuttoni toiselle paikkakunnalle keskeytti puuhat ja en enään saanut samanlaista runkkauskaveria ystäväkseni.Se oli kivaa aikaa se...

• Anonyymi

Joko tää on paska puhetta tai olette homoja tai jostain syystä tykkäsitte siitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko tää on paska puhetta tai olette homoja tai jostain syystä tykkäsitte siitä.

Siis yhdessä tehä sitä

• Lapsuudenkesä

Eka kerta oli aika hassu. Kesällä mökillä serkkujen kanssa ja meillä sinä kesänä vuotta nuoremman serkkutytön kanssa tuli juuri mieleen leikit "jos sinä näytät omasi niin minäkin näytän". Oltiin muistaakseni minä 13 ja Sanna 12v. Parina viikonloppuna oltiin vain vilautettu toisillemme, mutta yhden kerran kun olin yksin vanhan navetan takana olevassa puuceessa ja sattumalta tutkiskelin omaa kaluani, Sanna tulla tupsahti sisään. Puucee oli melko iso ja siellä oli kahdelle "istumapaikat". Sanna sanoi "anteeks, ihan kauhee hätä" ja istui viereiselle reiälle pissalle. Hetken olin vähän hämilläni, mutta ilmeisesti jotain oli mielessä suttynyt omaa munaa tutkiskellessa, rohkaistuin ja kysyin " saanko katsoa". Sanna vastasi yllättäen että " no okei mut et sit naura". Siirryin hänen eteensä ja Sanna avasi hieman jalkojaan ja näin kuinka pissa valui hänen pimpastaan. Pillu oli kivan näköinen ja samalla huomasin kuinka Sannan katse oli kiinnittynyt minun kaluun josta oli alkanut valumaan kirkasta nestettä " onko sulla pissahätä" hän kysyi. " Ei kun just pissasin" vastasin. Olin housut kintuissa ja kaluni valutti jotain nestettä ,mistä en vielä itsekään tiennyt, vain muutaman kymmenen sentin päässä Sannan edessä. Koskin kaluani ja tuo kirkas neste oli jotenkin limamaista ja liukasta. Koitin sitä sivellä kalulleni tai johonkin ettei olisi tippunu Sannan paljaille jaloille. No se tuntui käden ja kalun välissä niin hyvälle että siinä sitten samalla sain elämäni ensimmäisen kunnon erektion. Sannan katse nauliintui ntistäkin tiukemmin nyt seisovaan nuoren pojan kikkeliin. Minulla oli jo alkanut tulla hieman karvoitustakin ja kun oikein tarkkaan katselin Sannan pilua niin siinäkin näkyi hentoja tumia karvoja. Yllättäen Sanna sanoi " saanko koskea" nielaisin tyhjää ja sanoin "joo". En itsekään heti ymmärtänyt mitä tapahtui kun sannan sormet koskivat seisovan kaluni terskan herkkää alapintaa, kuin käskystä alkoi kaluni hypähdellä ja tunsin että jotain tulee säikähdin että pissaanko nyt Sannan päälle, mutta ei sieltä tuli tuota samaa kirkasta ja hieman harmaampaa ja paksumpaa limaa hiljalleen ryöpsähdellen. Ensimmäinen ruiskaisu lensi suoraan Sannan jalkojen väliin, osittain pillulle ja osittain puuceen reijän reunoille. Loput valui suoraan Sannan nilkoissa oleville pikkuhousuille. Me kumpikin hieman säikähdettiin ja paperilla pyyhittyämme enimmät, menimme saunalle pesemään Sannan pikkarit. Onneksi oli lämmin ja aurinkoinen päivä saatiin pikkarit kuivumaan siksi aikaa kun käytiin läheisellä järvellä uimassa. Arveltiin että näin ei ainakaan kukaan muu epäile mitään. En tiedä muistako Sanna tuon kesän tapahtumia, mutta minulle se oli alku aivan uudenlaiselle oman kaluni kanssa.

• Anonyymi

Jos tää on totta niin aika oudot leikit teil. Varmaa vanhempina siirryittekin jo makkarin puolelle

• käsikulli

Saunassa yksin ollessani, n.13v. menin välillä wc: n ja ihmettelin, että oli hankala pissata, kun kullini turposi ja kasvoi pituutta. Palasin saunaan ja kulli nousi ihan ylös ja hämilläni aloin hyväillä sitä saippuoidulla kädellä. Se tuntui hyvältä ja runkkasin lopulta kiivaasti ja pitkään ja spermat lensi voimalla lattialle. Olin ihan ihmeissäni, mutta olo tuntui hyvältä. Äitini ihmetteli, kun viihdyin saunassa niin pitkään. Äiti varmaan arvasi, olihan hän nähnyt aamuisin varsin kookkaan kullini virkeänä, kun nukuin aina alasti ja kiiruhdin vessaan. Kivaa se oli ja olen nauttinut siitä jatkuvasti tänäkin päivänä, kulli on pysynyt virkeänä.

• prunkkaus

Saunomisen yhteydessä pesen välillä nyrkkipyykkiä ja hieron kullin ympärille pyykin pesuainetta joka vaahtoaa valkoisena! Näin kulli turpoaa ja spermat lentää ! Joskus taasen kun pesen pyykkiä pulsaattorikoneella siinä katsellessani pyykin pyrintää hieron kädellä kullia pulverivedellä niin kohta alkaa kulli nousta ja turpoaa sekä spermaa tulla siten laukeaa . Tämä tekee mukavaa kun laukeaa pyykkiä pestessä. Eka kerta kun täin näin olin jotain 15 vuotta.

• ponnaripoikaaa

varmaa liukasta käsityötä

• Eka kerta yllätti todella, mä olin ollu kummitädin kesäpaikalla kaikki kesät ja aina vähän salaa katsellut tätiä. Ei sillä on ollu koskaa alushousuja mekon alla eikä rintiskoita joten tahatonta vilauttelua oli paljon. Mä kävin sen ja sen miehen kanssa yhdessä saunassa aina ja tää sattui sitten yhtenä lämpinä päivänä. Illalla oltiin saunassa ja mä oli katellut koko päivän näkymiä ja olin jotenkin levoton, saunassa mulla nousi penis pystyyn ja mä kiirehdin pikana uimaan. Vedessä koskettelin ja sitten sitä ihmellistä ainetta tuli peniksen päästä. Säihkähdin ekana mutta fiilis voitti. Ajattelin että nyt se sitten tapahtui. Palasin saunaan ihan ku mitään ei ois tapahtunut mutta mä en ollu huomannu että esinahka oli jäänyt taakse, yleensä mulla oli aina terska piilossa, täti sanoi et sä voit vetää ton nahkan takas päälle, näyttää kuulemma paremmalta. Tästä eteenpäin saunominen oli tuskaa ja salaista himoa.

• kovankauttaopittu

Olin täyttänyt juuri kymmenen ja olimme mökillä, mukana koko perhe ja minua viisivuotta vanhempi veki ja samaikäinen serkkupoika. Uitiin saunottiin ja vietettiin kesää. Veljelläni ja serkkupojalla oli omat juttunsa ja minä ipana kuulemma olin aina sotkemassa heidän juttujaan, vanhempamme yrittivät, aina sovitella ja järjestää minulle muuta puuhaa, kun isot pojat leikivät omiaan tai pyysivät että ottavat minut välillä mukaan, serkkupoika suhtautui minuun silloin erittäin nuivasti. Olimme useasti poikaporukalla taas uimassa ja välillä kävimme saunassa lämmittelemässä. En ollut mitenkään ihmetellyt, miksi isoilla pojilla oli jo karvat ja isot kikkelit ja pallit, olin ehkä tottunut siihen, koska olin veljen karvoituksen ym. nähnyt saunareissuilla, niin pitkään kuin muistin, samoin kuin isäni. Joskus ihmettelin miksi oma pippelini koveni, mutta ehkä pidin sitä ihan tavallisena juttuna, olihan se tehnyt sitä useasti, saunassa tai suikussa, aina silloin tällöin, eikä siihen kukaan koskaan sanonut mitään.
      Nyt me pojat saunottiin ja uitiin. Isot pojat koittivat savustaa minua aina ylälauteilta pois, heittämällä äkäisiä löylyjä ja usein onnistuivat, saamaan minut siirtymään lauteiden alaaskelmalle istumaan. Näin taas kerran ja sekös isoistapojista oli hauskaa, mutta nyt jotenkin erityisen hauskaa. Serkkupoika huuteli ylhäältä lauteilta, että katos ipanallakin seisoo jo ja jotain mitä en muista. Pojat istuivat haarat levällään ja hiplasivat kalujaan jotka seisoa jöpöttivät isoina. Asia tietysti minua vähän ihmetytti, moinen asia. Pojat huutelivat että, voi sillä pippelillä muutakin tehdä kuin pissata ja muuta sellaista ja nauraa kihersivä, ja puhelivat asioita joista en silloin vielä ymmärtänyt mitään. En muista kumpi pojista, olisiko ollut serkku, ehdotti että nyt opetetan ipanalle, mitä muutakin ipana voi pippelillä tehdä kuin kuseksia housuihinsa, tämän muistan koska tuo ipana sana ja kuseksiminen, ottivat aina korviini, kun meillä kotona ei moista kieltä käytetty. Saati että minä iso poka jo olisin housuihin pissannut kuin pienenä.
      Pöjat hyppäsivät lauteilta alas ja vetelivät kullejaan, siinä nenäni edessä ja käskivät minun nousta ja tehdä samoin, Muistan miten ihmeelliseltä se näytti kun pippelien alta paljastui jotain. Veli yllytti kokeilemaan ja kertoi miten mukavalta se tuntuu. Pippelini jöpötti edelleen, nousin seisomaan ja yritin tehdä samoin kuin pojat näyttivät. Nysväsin pippelini kanssa, mutta eihän se onnistunut, vaikka pojat kuinka näyttivät mallia. Aikansa "opetettuaan" veli totesi että hän näyttää miten pitää tehdä ja tarttui seisovaan pippeliini ja veti esinahan kerralla taakse, muistan vieläkin miten kipeää se teki, kun nahka oli tiukka ja seisokki päällä ja terska ei ollut, ilmeisesti koskaan päivänvaloa nähnyt. Veli tempaisi nahan uudelleen päälle ja pois. Kipu oli kova ja huutoni sen mukainen. Seuraava muitikuva oli kun olin pukuhuoneessa isän sylissä ja hän virvoitteli kasvojani viileällä vedellä. Olin pyörtynyt kivusta ja tipahtanut lattialle ja hieman kolhaissut olkapäätäni ja päätäni saunan lauteisiin ja nistä valui hieman verta, samoin pippelistäni tihkui jostain veripisaroita. Isot pojat seisoivat siinä naamat valkoisina ja sönköttivät, siinä yhteen ääneen jotain ja isä puhui heille "siihen" sävyyn, että tiesin hänen olevan vihainen. Veljen isä käski hakemaan sidetarpeita ym. ja puhutti serkkupoikaa tapahtumista, jotain hän edelleen sönkötti ja siitä että olin kaatunut ja tulivat hakemaan isää apuun. Itse aloin tokeentua ja itkuhan minulta pääsi. Ja pippeliin sattui. Veljen tuotua isän pyytämät tarvikkeet, isä komensi pojat huvilan yläkertaan jossa nukuimme ja hihkaisi vielä alastomien poikien perään, ettei suotta tarvitse vielä pukea.. Äitikin tuli siihen ihmettelemään ja minut pestiin ja haavat hoideltiin, jolloin isä tajusi että pippelin nahasta tihkui myös verta, huusin kuin syötävä ja ettei saa pidellä. Itkultani sain kerrottua, jotenkin mitä oli tapahtunut. Sovittiin etei pippeliin kosketa nyt, mutta sain itse huuhtoa sen. Isä kääri minut pyyhkeeseen ja laittoi huvilan sohvalle lepäämään ja hoki vai että kaikki hyvin. Sain juotavaa ja äiti jäi siihen viereeni. Muistan vain miten uupunut olin ja koski päästä ja hiukan muualtakin. Muistan miten isä raivosi yläkerrassa, sanoista en saanut selvää, mutta huuto oli kova. Ja kovemmaksi muuttui huuto, kun isä oli piiskannut, raipalla molemmat pojat kuulemma oikein kunnolla. Jäljet näkyivät vielä pitkään.
      Seuraavana päivänä menimme isän kanssa tutulle lääkärille, lievä aivotarahdys johon lepoa ja taistelun jälkeen annoin tutkia pippelini jossa oli pieniä repeämiä. Lääkäri lupasi toimia varovasti ja vakuutti ettei enään satu. Pippelin päästä penslattiin jollain ja isä jatkoi hoitoa vielä huvilalla, viikon tai kaksi ja itseasiassa se alkoi tuntua ihan mukavalle ja aloin ymmärtää miksi se pippeli jöpötti.

• kovankauttaopittu

Ps. Tulevan talven aikana alonin ymmärtää, miten mukavalta pippelillä leikkiminen tuntui. Ja muutaman vuoden kuluttua alkoi tippojakin jo tulla, asiat oli minulle selvitetty. Pikkuhiljaa minusta kehittyi varsinainen runkkari ja harrastus senkun jatkuu. Kulli kasvoi vuosienvarrella ja mikä parasta, esinahka peittää vain puolet isosta terskasta, liekö ahkeran runkkauksen ansiota. Isolle veljelle, jolle pärjään kaikissa mitoissa, tuplasti ja jonka esinahka peittää koko terskan. olen vinoillut monesti, kuka nyt voisi opettaa ja ketä.
      Kova oli veljen "opetuksen" yrityksen hinta, silloin aikoinaan - mutta taisi se hinta kannattaa siitä maksaa. Ja mikä parasta, mitään traumoja ei moisesta episodista minulle jäänyt.

• skaterdude

Onks kellään muulla ollu eka runkkaus kerta ulkona luonnossa tai peräti kaupungilla?

• LumiRunkkari

No joo...

Jo hyvin nuorena huomasin talvella pyllymäkeä laskettaessa, että jos laskeekin vatsallaan, niin se tuntuu hyvältä alapäässä.

Muistan, kun joskus eskari-iässä mulla oli sellanen talvihaalari, jonka alaosa vyötäröstä alaspäin oli samanlaista kangasta, kun kurahousuissa. Nehän luisti pyllymäessä erityisen hyvin. Tein sitten aina niin, että menin mäkeen vatsalleen, pistin muovisen liukurin yläruumiin alle ja nojasin kyynärpäiden varassa sen päällä, kun laskin mäkeä alas. Tää tuntui hyvältä. Sitten juoksin taas hirveetä kyytiä mäen ylös ja sama juttu uudestaan ja jos pystyin laskemaan tarpeeks nopeassa tahdissa aina uuden mäen, niin se kiva tunne parantui, kerta kerralta. Ja sitten aina joskus alaspäin liukuessa alapäässä tuntui aivan erityisen höpöltä, jossain syvällä vatsanpohjassa ja pepussa kutitti makeasti ja se oli paras tunne, jonka elämässäni tiesin. Sen viimeisen laskun jälkeen ei pystyny vähään aikaan muuta kun makaamaan hengästyneenä siellä rinteen alla, korkeintaan kieri tai konttas vähän sivummalle, jos rinteessä oli muitakin, jotka alkoivat huutelemaan, että pois alta.

Tätä jatku useemmankin vuoden. Ei mulla noulussa enää tuollaisia haalareita ollut, mutta luistihan ne tavallisetki vaatteet, jos mäki oli tarpeeks jyrkkä.

Jossain vaiheessa siirryin sitten tekemään myös niin, että tamppasin sopivassa loivassa rinteessä lunta tasaseksi, menin vatsalleen makaamaan siihen pää ylärinteeseen päin ja otin käsillä pienistä puista kiinni, koukistin selkää notkolle ja vetelin itseäni siinä ylös ja alas, että sain sen saman tunteen. Saatoin tehdä sen useemmankin kerran peräkkäin, kun hengitys oli taas tasaantunut, niin sen pystyi tekemään uudelleen ja uudelleen, niin kauan kuin kunto vaan riitti. Tätäkin jatku varmaan pari talvea.

Olin lapsi aikana ennen joka kodin nettiä ja älypuhelimia, joten alapään asioita ei opittu ihan tuosta vaan. Joskus kutosluokalla sattui sitten keskustelu, jossa isommat pojat vähän valisti meitä nuorempia siitä, että mitä muutakin sillä kikkelillä voi tehdä, kuin pissata ja selittivät myös, että miten sitä oikein "pannaan". Tämän jälkeen mulla alkoi aivoissa raksuttaa ja aloin yhdistelemään asioita ja miettimään, että voiskohan sillä mun maata hinkatessa saamalla tunteella olla jotain tekemistä asian kanssa.

Pitihän sitä sitten kokeilla. Heti kotimatkalla (sillon ei vielä jonneiltu lökäreissä tms. talvella, joten olu talvivaatteet päällä) menin sinne kodin lähellä olevaan salaiseen puuhapaikkaani, koska kotona en olis ollut yksin. Muistan ajatelleeni tietosesti, että molempia pitää testata, joten tein sen ensiksi jo osaamallani menetelmällä, maata vasten hinkaten. Ensimmäisestä kerrasta toivuttuani nousin ylös ja kaivoin jo uudelleen heräämään alkaneen kikkelini housujen sepaluksesta ulos ja aloin käsittelemään sitä isojen poikien opettamilla tavoilla. Se alkoi kuitenkin tuntua jankalalta ja laskeuduin sitten siihen tampatulle lumelle selälleen ja jonkun aikaa siinä vehjettä räplättyäni alkountuttu tunne nostamaan päätään ja wham, sieltä se " kutitus" taas tuli - mutta nyt tiesin sille jo nimenkin: orgasmi, eli kavereiden kesken orkku.

Olin tästä uudesta keksinnöstäni ikionnellinen, koska nyt tiesin keinon saada se ihana tunne myös sisällä - ja kesäisin. Jatkoin tosin ulkotouhujanikin, koska jotenkin tunne oli silloin parempi ja "syvempi".

Seiskaluokalta muistan sitten erityisen hyvin sen päivän, kun lapsuus loppui: ulkona touhuillessa sen päivän ensimmäisen orkun jälkeen alushousuihin tuntui pumppaavan märkää ja tahmeaa ainetta. Saamani valistuksen ansiosta tiesin, mitä oli tapahtunut. Tämä johti ulkoleikkien rajuun vähenemiseen, koska mällit kalsareissa eivät silloin erityisesti viehättäneet. Kokonaan en kuitenkaan tuosta hinkkaamisesta luopunut ennen kuin vasta joskus myöhäisteininä.

• Handson

Ekat runkit tuli vedettyä 14 ikäisenä. Tulin uimasta ja housut jotenkin hakkasivat niin että alkoi seisoa kovana. Kotona sitten hiplasin seisovaa kalua, mutta vasta illalla vedin käteen niin että sain kuivan orkun. Tuntui niin hyvältä että sitä tuli sen jälkeen harrastettua päivittäin. Noin puolen vuoden päästä alkoi spermat lentämään ja se tietty tuntui vielä paremmalta. Ennätys taisi olla viidet runkit päivässä pornon avustuksella. Runkkasin hyvin usein metsässä, siinä oli ihan oma fiilis. Kerran kärähdin kun runkkasin kerrostalon kellarissa ja sinne tuli muita saman talon nuoria. Tämä ei harrastustani haitannut, jatkoin ahkeraa runkkaamista useita kertoja viikossa.

• Jasu6969

Koulun vessassa 1luokalla

• Runkku99669

Sama homma😂

• JustJust

Mun eka runkkaus tapahtu rippikesänä, yhtenä yönä mun sängyllä. Mulla seiso ku olin kattonu netistä aika kuumia kuvia. Sitte vaa hetken mielijohteesta laitoin käden housuun ja veivasin palleja. Meni ehkä 10 sekuntia ja oli mällit housussa. Olin aika hämilläni ku ei ollu ennen siemensyöksyä saanu ja yhtäkkiä oli housut ihan litimärät. Sitte nousin siitä sängyltä ja spermaa valahti siihen mun lattialle :D äkkiä suihkuun

• Runkkupoika

Olin ehkä 10 kun iso-veljeni yritti multa kalua yläs. Eihän se onnistunut ja siintä pitäen se otti multa usein housuni pois koivistani ja mun kaluni kimppuun. Yhtenä päivänä minä juoksin veljeni eteen, Kato ja työnsin piliäni sille, Se komeni mut heti pallin päälle seisomaan ja se otti multa housuni pois koivistani. Poika seisooko toi sulla ja musta tuli ison veljeni runkku lelu saman tien. Vasta palvelukseksi se opetti minua ajamaan sen prätkällä. Mulla ei ylettynyt koivet kunnolla maahan vielä silloin mutta se ei meitä haitannut silloin. Musta oli mukavaa kun veljeni istui mun selkäni takana ja opetti minua ajamaan, Ja "vahinkossa" piti käsiään mun housuissani sekä leikki paljaalla munillani. Heti jos kaadat nykäisen täältä ja veti mun piliäni yläs sekä ulos housuistani. Mutta siintä on jo aikaa kulunut ehkä 40-50 vuotta, Että vain on mulla muistot jäljellä kun käyn hautausmaalla.

• Pezzu

Sen muistan aina. Olin 12v ja pari vuotta vanhempi serkkupoika halusi leikkiä.

• Anonyymi

Muistan.Olin silloin noin 8-9 vuotias. spermaa ei vielä silloin tullut kun olin lapsi. se lähti siitä kun koulussa biologian tunnin seksi valistus tunnin jälkeen isot pojat keskustelivat siitä käteenvetämisestä. puhuivat isoon ääneen ettei nyt ihan normaalin hommaa ole. ei me ainakaan runkata. no pitihän sitä itsellä kokeilla ja hyvälle tuntui eka kerta. joskus vein äidin kotiliesi lehtiä ja muita lehtiä missä oli Nais mallien kuvia. niitä kahtelin ja runkkasin. joskus oli huono omatunto (aivan turhaan) kun en tiennyt että se on ok eikä siinä ole mitään väärää. fantasioin jo ihan lapsena toisten lasten kanssa seksistä yms Ihan normaalia. kiitos mutta Hyvältä tuntui eka runkkaus. spekua ei tullut.

• Anonyymi

olin jotain 13v kun tuttujen mökillä puuceen takana kävin kusella ja yks kerta kusemisen jälkeen vedin muutaman kerran norm. enemmän ja huomasin, että tuntu hyvälle ja alko seisoon. Jatkoin ja jatkoin kunnes spermat lensi - ihmettelin aluksi, mutta siitä se lähti. Vieläkin yli 50v jatkuu homma , vikka naisiakin on elämässä.

• Anonyymi

On mullakin vaimo,mutta silti kiinnostaisi nähdä vanhemman miehen leikkivän itsensä kanssa...😉 t:um53hesasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On mullakin vaimo,mutta silti kiinnostaisi nähdä vanhemman miehen leikkivän itsensä kanssa...😉 t:um53hesasta

Avovaimo mulla ja ihan ok suhde.
        Silti leikin kaluni kanssa lähes päivittäin.
        Mökkinaapurin mimmi kurkii kun ulkona vetelen .. mukamas en tiedä hänen katsovan. Vähän puskia välissä. Kiihottaa kun joku näkee.
        Yhden mimmin kanssa otetaan videoita ja lähetämme toisillemme kun kumpikin tahollaan touhuaa

• Anonyymi

En muista tarkkaa ikää. 10-11 vuoden tietämillä. Menin normaalisti nukkumaan. Olin mahallani ja jotain oli eritavalla. Pippeli jäykistyi ja pienin lantion liikkein tuntui hyvälle. Jatkoin vain liikkeitä ja hyvälle tuntuminen oli joka liikkeellä entistä parempi, kunnes tuli eka orkku minkä muistan. Kuin olisi pissannu ja tullu sähköisku. Pissaa ei kuitenkaan ollu ja säikähdin, että jotain meni rikki. Toistelin asiaa kuitenkin silloin tällöin ja hyvin nopeasti alkoi pippelin tutkiminen. Jokin reikä päässä ja outo liikkuva nahka jonka sisällä jokin juttu. Muistan, etten uskaltanu vetää esinahkaa taakse kun en tienny mitä tapahtuu. Luulin sen menevän ihan alas asti. Jonain iltana mietin, että nyt se täytyy tehdä, vedän sen niin pitkälle kun voin. Ja vedin. Yllätyksekseni sieltä vain pullahti jokin punanen pallo esille (terska). Kuitenkin se taakse vetokin tuntui pirun hyvältä. Pientä sähköistä oloa. En siis edelleenkään tiennyt mitä teen. Ei meidän perheessä mistään mitään puhuttu. Kuitenkin aloin vetelemään sitä rytmikkäästi eestaas ja eka kerran se mahtava sähköisku tuli tuolilla istuessa. Samalla reijästä tuli jotain tippaa. Läpinäkyvää litkua. Ei mennyt kovinkaan montaa kertaa kun litku sameutui, muuttui valkoseksi ja määrä lisääntyi.

Tästä kuoriutui tyypillinen 13-14 vuotias, mikä runkkasi pitkin koulun vessan lavuaareja jo isoja mälliläjiä. Sekä joka ikinen päivä siinä samalla tuolilla tai sängyssä. Metsässä jne. Ja tytöt alkoi kiinnostaa muutenkin kuin letin repimistä ja jekkujen tekoa.

15 vuotiaana ensimmäistä kertaa kikkeli kastui tytön pimpissä, sekä räki lastin tytön sisään. Siinä menikin se melkein minuutti.

Uskoisin, että aika tavallinen tarina.

• Anonyymi

Juuh hervannan datanomista päivää

• Anonyymi
    • Anonyymi

Enpä muista ikää. Ihan pikkupoikana oon kosketellu mutta nyt vähän vanhemmalla iällä oikeen kunnolla. Varmaan 4 kertaa orkku viikossa. Serkkutytöt on kuumia ja niille aina vatkaan

• Anonyymi

U­­­u­si sek­­­site­­­att­­­eri ava­utuu Suo­­­me­en! Ku­­tsu­­­mme kaikk­­­i. Ilmoit­­­tautu­­­min­­­en ryhm­­­ä­­­äm­­­me tää­­ll­­ä - http://4109555.com/G/x3Ww

• Anonyymi

Puol minuuttia sitten

• Anonyymi

Muistan. Katselin telkusta naisten taitoluistelua ja oli niin kiva kun näki pikkupöksyjä paljon. Silloin oli yksi unkarilainen nainen, jonka pöksyt meni aina ihan pakaroitten väliin ja koko sen pylly näkyi. Muistan kun katselin sitä ja alkoi henkeä ahdistaa ja housuissa tuntua ahtaalta. Menin vessaan ja heiluttelin jäykistynyttä piliä puolelta toiselle, kun se tuntui hyvältä. Ajattelin vain sen naisen pulleita pakaroita, muuta en oikein tiennyt haaveillakkaan, kun yhtäkkiä alkoi pilistä tulemaan jotain nestettä ja se tuntui ihmeen hyvältä.
      Tällä tavalla runkkasin pitkän aikaa piliä puolelta toiselle heilutellen, ennen kuin opin paremmat otteet. Kerran vessan ovi ei ollut lukossa ja siskon kaveri tuli sinne kesken runkkauksen. Silloin alkoi tulla kun se katseli kummissaan mitä minä teen, mutta ei me siitä sanallakaan koskaan puhuttu. Olin n. 11-12 -vuotias ja tämä tyttö vuoden nuorempi.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Asuin perheessä missä en ollut saanut minkään valtakunnan seksuaali valistusta, toki varmasti tiesin miten lapsi saa alkunsa, mutta siinä kokolailla kaikki tietoni seksistä. Oli kai tuota kullia tullut hiplailtua jo vaikka kuinka paljon, mutta noin 13 vuotiaana sain ekan orgasmin ja sen muistan kuin eilisen päivän. Istuin vessan pöntöllä ja hyväilin kulliani ja aloin runkkaamaan. Ennen olin aina vain lopettanut homman johonkin kohtaan kun se ei tuntunut juuri miltään. Tällä kertaa runccaaminen alkoikin tuntua hyvältä ja tuli tunne, että en voi lopettaa, pakko jatkaa. Kohta alkoi tuntua aivan taivaalliselta ja sain elämäni ensinmäisen orgasmin ja millaisen? Orgasmi oli niin voimakas, että pysyin vain juuri ja juuri tajuissani, mutta spermaa ei minulta vielä tullut. Ihmettelin, että mitä helvettiä tapahtui? Kulli lakkasi seisomasta ja yrityksistäni huolimatta ei suostunut nousemaan enään udestaan pystyyn, toisin kuin aikaisemmin joka kerta sitä hiplatessa. Pelkäsin tunnin verran ihan tosissani, että minulta oli hajonnut jokin mulkustani ja olin oikeasti huolissani tilanteesta. No, hetken perästä toimi taas ja kohta sain uudestaan orgasmin mutta en enään niin voimakasta kuin edellinen, enkä muuten enään ikinä sen jälkeenkään vaikka 50 vuotta olen tuon tapahtuman jälkeen pannut ja runkannut ihan helvetisti.

• Anonyymi

kyllähän se kiwwaa oli mutta en ollut varma miten se tehdään jotan pyysin poikaani, joka oli sillä hetkellä 3 ja puoli vuotta wanha. hän osasi hän osasi hyvin piti laittaa poika astianpesukoneeseen koska spermaa ruiskui vähän hänen päälle sorii...Mut joo 10/10 suosittelen jumalan siunausta mä meen iha just mällää koska runkkaan samalla kun kirjoitan.

• Anonyymi

Muistan hyvin olin 14 v kun näin kaverini äidin .lähes alastomana hän oli eka fantsdioideni kohde ja monet kerrat hänestä haaveilin runkatessani.

• Anonyymi

Olin noin 10 vuotias kun olin tulossa koulusta taksilla kotiin.aloin miettiä munaa että mitä sillä voi tehdä laskin housut ja näin kuinka muna oli kasvanut isoksi ja tuohon aikaan en oikeen tajunnut miten se tehdään mutta kuitenkin aloin hieromaan munaani ja sitten tuli eka orkku ja säikähdin kun en tiennyt mikä toi tunne oli mutta nykyään teen sitä päivittäin ja luen näitä

• Anonyymi

Olin ala-astella joko 5. tai 6. luokalla ja minulla oli vielä karvaton jalkoväli. Karvattoman nuoren pojan vielä aika pieni kokoinen pippeli jöpötti ja sen kosketteleminen teki hyvää. Eräänä kertana kotona oli hyvä mahdollisuus wc:ssä housut nilkoissa ottaa jöpöttävä pippeli käsien väliin ja aloin nätisti rullaamaan edestakaisin pippeliä käsien välissä. Pikkuhiljaa jöpöttävästä pippelistä alkoi tulemaan hyvän olon tunteita ja lopulta tunne oli niin hyvä, ettei tiennyt mitä kohta sattuu. Lopulta kummallinen ja ihmeellinen voimakas tunne alkoi vyöryämään nuoren pojan pippelistä. Pippeli sykki ja minä nytkähtelin, kun vyöryi ensimmäiset orgasmin tunteet ja tuntui, ettei jalat kanna orgasmin kouristuksissa. Vielä ei tietenkään spermaa tullut, mutta siihen kuivaan orgasmin tunteeseen jäin heti kiinni. Ensimmäisen kokemuksen jälkeen ei voinut muuta, kuin ottaa vähän väliä uusiksi.

• Anonyymi

Kaikki jotka ovat juuri tuolla tavalla rullanneet pippeliä kämmenten välissä ja saaneet orgasmin ilman että nestettä on vielä tullut, muistavat varmasti kuinka vielä suurempi nautinto se oli. Nyt laukeamisen jälkeen tunne menee pian ohi, mutta silloin pippeli nytkähteli pitkän aikaa. Usein toivonkin, että voisi palata lapsuuteen, sieltä ei tulisi mitään ja kulli nytkähtelisi minuuttikaupalla.

• Anonyymi

Olin vähän alle 13v kun laukasin eka spermat ja kylläpä lensiki iso lasti ja pitkälle. Meni ihan jalat alta ja sit kyl runkkasin monesti. No nää vaan muistoja kun nyt oon 57v.

• Anonyymi

Muistan..... oli vähän siihen aikaan 13v ja terveysongelma.....ekat kerran kesti varmaan yli puoli tuntia ja sitä rataa... nyt yli 40v myöhemmin kesto ja ideat on aivan eri.

Ketjusta on poistettu 38 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan

En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo
      Alkoholi
      112
      1790
    2. En vaan jaksa

Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä
      Ikävä
      33
      1178
    3. SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön

SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul
      Maailman menoa
      220
      1142
    4. Miksi Sieppi nolaa Salmisen ?

Onko kyseessä ihan tietoinen kosto ? Tälläkö juonella kirjaa nyt myydään ? https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/e72
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1069
    5. Voin kertoa sinulle

Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.
      Ikävä
      36
      875
    6. Olisi mukavaa

Istua kahvilla ja jutella asioista.
      Ikävä
      43
      822
    7. Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."

Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v
      Ensitreffit alttarilla
      6
      811
    8. Mitä sinä nainen haluat elämältä

Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää
      Ikävä
      33
      784
    9. It's a fairytale

"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st
      Ikävä
      9
      772
    10. +10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!

Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais
      Maailman menoa
      235
      746
    Aihe