hesalaisen ifkin

hesan ifki

Taas sikailivat hesalaisen ifkin fanit. Tällä kertaa Vaasassa. Sikailisivat vain siellä omassa nordiksen ponitallissaan. Nyt on lato ollut kerrankin oikeassa käytössä kun on hevoset hyppinyt kaukalossa esteitä.

3

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HIFKNARRIHJK

      Kuule homo! Mitä se saatanan Sportn maali oli ajetaan poikittaisella puolustajaa selkää ja ajetaan mokke nuri ja runnotaan se maaliin. Ja te maalaiset ette voi haukkuu nordista koska hesa sana on tullut aivan taka landelta tiiän, koska oon asunu kuopiossa ja lanta hais

      • klklklklk

        Hifk on sikaa pelaava joukkue... vai sinulla haisee sielä lanta??


      • Tosi fani1897
        klklklklk kirjoitti:

        Hifk on sikaa pelaava joukkue... vai sinulla haisee sielä lanta??

        Mikä fani oot ite. Mielestäni hifk ei oo tällä kaudella kyllä sikaa prlannu. IFK sportti pelissä 2- PELAAJAA loukkaantui ja Jokerit on miljoona kertaa taklannu poikittaisella 13 talviklasikossa Ruudun kyykky pers taklaus laidan vieressä Melartilla olisi voinu loukkaantua vakavasti. Peltonen pahoinpitely jos olisi tapahtunut kadulla vankeutta olisi ropissu Ben Amorille. Gillies tuli puolustaa IFKta että ei jengit nyt kävisi koko aikaa Lyömässä tai niittaamassa päähän laidan vieressä. Peltosen ulos ajo sillon aivotärähdyksen jälkeen kun tarkalleen kattoo se pelaaja kompastuu omiin luistimiin ja loukkaantui. Ja ketä tahansa kannatat niin jos ifk on tehny jotai on ollu oma syy sille. Mä tiiän kun oon kannattanut sitä monta vuotta. Pelicans- HIFK joukkotappelu syntyi siitä kun Pelsun prlaajat turhautui tappio asemaansa kun HIFK johti ottelua 3-6 erän viimesillä minuuteilla " katoin peliä tvstä". Seuraa ensin miten ifk pelaa äläkä mollaa heti kun joku Es- make alkaa kertoo omii stoorei miten se ollaan nähty. Mä oon kattonu 1- vuotiaasta asti kattonu HIFKin pelei ja tiiän vain 3 sikamaista juttua mitä IFK on tehnyt ainii yhen teki Jere "vitun" Karalahti en pidä koko pelaajasta enää ihmisnarri.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe