Tyttöbändiin neljä jäsentä

********

Uskotteko, että tyttöbändin kokoonpano on nyt tossa. Ei sieltä enää ketään tiputeta. Tea saa jäädä sinne armosta, että on edes minimissään kolme jäsentä lavalla kun aletaan keikkailemaan. Danielahan synnyttää kohta ja eiköhän sillä tule olemaan sen myötä noita poissaoloja ihan tarpeeks.

8

1429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedetään

      Ei jää neljää. Tytöillä ei ole merkitystä, koska pojat voittavat tälläkertaa. Samoin jäisi isot äänestysrahat kotiuttamatta

      • mokka kikke

        Molemmat bändit saa varmasti levysopimuksen, koska bisnesmielessä olisi järjetöntä jättää hyödyntämättä kumpi tahansa syntyvistä bändeistä. Molemmilla on jo nyt valmiina laaja ihailijakunta, joten rahaa tulee molemmilla takuuvarmasti. Äänestykset on vain hyvä keino kerätä lisärahaa ja lisäjulkisuutta.

        Minä veikkaan että tyttöbändiin jää kolme tai kaksi jäsentä riippuen siitä, tippuuko Daniela seuraavassa äänestyksessä. Mikäli tippuu, bändiin jää kolme. Jos Daniela jatkaa edelleen, niin veikkaan, että hän jää bändin ulkopuolelle viimeistään levykiertueen ja keikkarumban aikana. Raskauden viimehetket, synnytys ja parin kuukauden äitiysloma eivät kuitenkaan mahdollista niihin asioihin riittävää paneutumista hänen kohdallaan.


      • bändit perustetaan!

        ...siis molemmat bändit perustetaan.Tyttö- ja boikabändi. Voittaneen bändin levy vaan julkastaan ensin.


      • pohdiskelija
        mokka kikke kirjoitti:

        Molemmat bändit saa varmasti levysopimuksen, koska bisnesmielessä olisi järjetöntä jättää hyödyntämättä kumpi tahansa syntyvistä bändeistä. Molemmilla on jo nyt valmiina laaja ihailijakunta, joten rahaa tulee molemmilla takuuvarmasti. Äänestykset on vain hyvä keino kerätä lisärahaa ja lisäjulkisuutta.

        Minä veikkaan että tyttöbändiin jää kolme tai kaksi jäsentä riippuen siitä, tippuuko Daniela seuraavassa äänestyksessä. Mikäli tippuu, bändiin jää kolme. Jos Daniela jatkaa edelleen, niin veikkaan, että hän jää bändin ulkopuolelle viimeistään levykiertueen ja keikkarumban aikana. Raskauden viimehetket, synnytys ja parin kuukauden äitiysloma eivät kuitenkaan mahdollista niihin asioihin riittävää paneutumista hänen kohdallaan.

        Toisaalta, jos tyttöbandi häviää loppuäänestyksen, mikäs pakko niiden on antaa levytyssopimus juuri sille hävinneelle kokoonpanolle? Nehän voi muokata sen tasan mieleisekseen ja soitella vaikka missä vaiheessa pudinneille tyttösille.

        Omasta mielestäni Tea on tosi heikko ja ne ei vaan kehdannu laittaa sitä äänestykseen kolmatta kertaa peräkkäin.


    • hyvin

      ajateltu, näin Danielaa voi käyttää studiossa (paras laulaja) ja ku on tönkkönä ni ei tarviis olla lavalla heilumassa.

    • anniina

      Eli Daniela tippuu ja jäljelle jää Eeva-Leena, Mia ja Tea, aivan niinkuin minä olen alusta lähtien arvellut!! =)

      Poikien bändi koostuu Renestä, Ronniesta ja Arista!!!

      Tämä ei ole niinkään minun mielipide vaan enemmänkin pelkkää faktaa!

      • brunette^007

        luulisin tyttö Bändin kokoon panoksi jäävän vain kolme ja he ovat Mia,Eve sekä Daniela... ei dansuu voi raskauden takia tiputtaa tuomarit eivät sitä tekisi koska danielila on hyvä ääni ja aivan mahtava karisma


      • marika
        brunette^007 kirjoitti:

        luulisin tyttö Bändin kokoon panoksi jäävän vain kolme ja he ovat Mia,Eve sekä Daniela... ei dansuu voi raskauden takia tiputtaa tuomarit eivät sitä tekisi koska danielila on hyvä ääni ja aivan mahtava karisma

        Bändi on nyt tossa. Uskokaa pois. Teaa ei pudoteta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2594
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1942
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1413
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1285
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1280
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1201
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1121
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1065
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 17
      1025
    Aihe