ulkonäkö se on...

vaikuttaja

ulkonäköhän noissa äänestyksissä vaikuttaa valintaan, eikä mikään musikaalisuus! Kun kattoo niin aina ne paremman näköiset pääsee jatkoon, vaik mun mielestä miina olis kyl voinu jäädä...

10

1069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seuraaja

      Olen täysin samaa mieltä kanssasi.

    • sama linja

      Paitsi et oli ihan oikein ku Miina lähti.. se nyt oli ihan porsas ja muutenki hirveen näkönen ku keikku lavalla. Ja aina ihme ilmeet päällä. Tekopirtee akka.

      • wee

        jos tekopirteästä puhutaan sellainen on kyllä E-L!!


      • Ninni
        wee kirjoitti:

        jos tekopirteästä puhutaan sellainen on kyllä E-L!!

        No Miina nyt ei kyllä osannu laulaa yhtään!!! Ja tanssi oli aivan hirveää katseltavaa..


      • juu
        wee kirjoitti:

        jos tekopirteästä puhutaan sellainen on kyllä E-L!!

        ehkä oli ihan hyvä kun tämä tekopiteilijä (miina-anniina) pakkasi tavaransa ja lähti kotiinsa esittämään jotain kummallista, koko ajan pomppivaa nenäilijää... ja onneksi lähtikin, koska kai kaikki huomasivat ettei hän osannut laulaa ollenkaan! pilasi kilpakavereiden tunnelman ja esityksen ällöttävällä epävireisyydellään! miina= laulutaidoton esittäjä... e-l ei kuulu onneksi samaan ryhmään..


    • rollo

      a)jos ulkonäkö kerran ratkaisee niin se miina(jos se nyt on se yliliikkuja) ei todellakaan olisi päässyt jatkoon!
      b)jos musikaalisuus ratkaisee niin ei se miina olisi silloinkaan jatkossa... en edes käsitä miten sellainen tohelo pääsi finaaliin... varmaan että saataisiin firmalle rahaa kun kaikki vimmatusti äänesti sitä blondia ettei ylimieli-miina pääsisi jatkoon!

      • kamu

        Satun olemaan Miinan kaveri ja se ei todellakaan ole tekopirteä! Se on aina tollanen hassu.:] Mut voitaisko lopettaa ihmisten haukkuminen täällä?


      • Molli
        kamu kirjoitti:

        Satun olemaan Miinan kaveri ja se ei todellakaan ole tekopirteä! Se on aina tollanen hassu.:] Mut voitaisko lopettaa ihmisten haukkuminen täällä?

        Olen samaa mieltä kanssasi. En ymmärrä mikä tarve ihmisillä on aina haukkua toisia.. Ei kaikista voi aina pitää, mutta ei silti tarvitse alkaa haukkumaan ja mustamaalaamaan ihmisiä. Jokainen ihminen on mitä on. Ärsyttää tuollainen arvostelu. Jokainen voisi menä itseensä ja miettiä vähän. Minä en ainakaan haluaisi kuluttaa elämääni toisten ihmisten mollaamiseen ja arvostelemiseen.


    • pä!

      Aivan niin! Kaikki jatkossa olijat on hyvännäkösiä ja bändis pitää olla blondi, brunette ja sit yks eksoottisen näkönen! Daniela ja Jackson kattaa ton vikan osuuden!

    • joops

      tyhmää toisaalta, että ne "rumemmat" tippuvat pelistä pois. vaikka olisivat kuinka hyviä laulajia.

      eeva-leenakin laitettiin ainoastaan sen takia ellaa vastaan, koska tuomarit tiesivät, että eevaleena pääsee kumminkin jatkoon, ja halusivat pudottaa ellan.

      noh, täytyyhän sen levyn myydä..! vaikka sitten vain ulkonäöllä!!
      :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe