Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Pitäiskö mun sheivata?

Apua tarviva

Olen 18- vuotias naisen alku. Ongelmani on, että en tiedä pitäiskö mun sheivata alapää karvani vai antaa olla? Mietin vain, että tykkääkö miehet sheivatusta vai luonnollisesta karvotuksesta? En haluis, et sit ku meen sänkyyn, ni saan kuulla, et oon outo tai nolo ku sheivaan tai et oon ällö ja epähygieeninen, ku en sheivaa. Eli kumpi on parempi? Itselläni kasvaa todella paljon pitkiä ja mustia karvoja, sillä olen vain puoliksi suomalainen.

Haluisin miesten sekä naisten mielipiteit. Eli naiset: sheivaatteko te alapäätänne vai annatteko olla? Miehet: tykkäättekö sheivatusta vai luonnollisesta karvotuksesta?

28

1266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nunnui27

      Ei sillä ole väliä mitä muut on mieltä. Aja sellaiseksi kun itseäsi miellyttää, kuitenkin sinä olet se, joka alapäätäsi katselet päivittäin.
      Jos karvat ovat mielestäsi liian pitkiä, niin mikset kokeilisi vain vähän lyhentää niitä saksilla. Taikka trimmata hieman bikinirajaa?
      Miehillä on makuja niin moneksi, että parempi tehdä niin kuin itseäsi miellyttää.
      Itse olen sheivaillut ja välillä ollut sheivaamatta, enkä koskaan ole miehiltä saanut kritiikkiä karvoituksestani.

    • karvat pois

      oma hygienia on kyseessä ajele pois on se nätimpi pulina.

    • Joni N

      Varmasti yleinen odotus on että nainen olisi sheivannut. En sano että sheivaamattomuus kaikkia haittaisi, mutta vielä harvempaa haittaa posliini. :)

    • Posliinin ystävä

      Sheivaa ilman muuta.Posliini alapää on tosi kiihottava ja suuseksi tuntuu myös sinusta paremmalta kun paljasta nuollaan.

    • Liinukkka

      No kannattaa kokeilla, itse nainen ja ajelin pimppakarvat pois ihan vaan kokeilun vuoksi n. alle kaksikymppisenä, toki olin kyllä siistinyt sitäkin ennen vuosia.
      Olihan se tietenkin siisti posliinina mutta kasvoi aika äkkiä sängelle ja sain monta kertaa viikossa höylällä ottaa paljaaksi. Yhtään miestä ei sattunu joka ei olis siitä tykänny tai sitä nuollut, miehiä se ainakin miellytti. Itseäni hieman häiritsi se lapsenomainen ulkonäkö ja tykkään pitää pientä tupsua pimppaviivan peittäjänä. Eli patn kuukauden kokeiluksi jäi minulla, mutta eipä sitä tiedä ennenkuin kokeilet.

    • tupsukkaaa

      pillun yläpuolelle saa jättää lyhyttö karvaa, mut kyl se nuolemisen kannalta on paljon mukavampaa jos ne reuhkat ajaa huitpois.

    • pappa.

      Aja tasaisen lyhyeksi esm, 3-4mm pituiseksi on siisti, sekä hyvän näköinen varsinkin mikäli tumma karv. Kyllä naisella pitää karvoitusta olla.

      • Ai pitää olla`?

        No sano yksikin hyvä syy miksi pitäisi olla karvoja? Anna mä veikkaan,sulla itselläsikin on kauhea karvatukku pappa? On varmaan kiva ämmän niitä syljeskellä sitten..


      • ...
        Ai pitää olla`? kirjoitti:

        No sano yksikin hyvä syy miksi pitäisi olla karvoja? Anna mä veikkaan,sulla itselläsikin on kauhea karvatukku pappa? On varmaan kiva ämmän niitä syljeskellä sitten..

        Karvat on suojana...Minkä takia niitä pitäs leikellä pois???


    • Että näin.

      Weikkasit väärin. Kalun yllä se lyhyt 3-4mm karvoitus, muualta ajeltu.

    • 9-luokkalainen

      Ite oon 14 ja sheivaan :D Suosittelen kokeilee, mut saat kyl monta kertaa viikos aina uudellee sheivata!

      • Valittajavalittaaa

        Tämä palstahan on K-18 :)?


    • Tunnistaja

      Ap on mies! Älkää vastatko naisena esiintyvälle runkkarille.

      • 5b5b5b5b

        Näin varmaan on, mut moni voi oikeastikin pohtia ko. kysymystä...


    • karttu

      Mua miehenä kiihoittaa täysin ajeltu pikku.kiihoittaa hirveesti,kun kaikki
      näkyy.muna seisoo jo kun ajattelen.
      tietenkin pitää olla täysin kypsä nainen.18 ylikin.olis ihana naida.onniin pitkä aika,kun viimeksi sain.

    • I like it

      Itse tykkään sheivatusta. Pimppi on kaunis, ja haluan nähdä sen. En halua mitään "ovimattoa" siellä. Itselläni jäisi ainakin nuolematta, jos karvoja. Ja osaan kuulemma nuolla. Sheivaan myös itse. Koska en halua että kumppanini joutuu nuolemaan karvoja.

    • jeeeee

      Ehdottomasti sheivaat! Mä valitsen aina sheivatun petikumppanin, jos mahdollista!

    • naiselliseksi vaan

      Ajeletko kainalosi ja sääresi?

      Jos vastaat kyllä niin syynä on aika todennäköisesti se että karvattomat silkinpehmeät sääret ovat upean ja naisellisen näköiset ja karvattomat kainalot ovat paitsi siistin näköiset niin myös puhtaat ja hajuttomat. Kainalokarvat 1000-kertaistavat sen pinta-alan johon hiki ja hajua tuottavat bakteerit voivat tarttua joten karvaiset kainalot eivät ole milloinkaan puhtaat ja täysin hajuttomat.

      Ja kun mietit mitä pelkkä hiki tekee kainaloille niin ajattele hetki mitä kaikkia eritteitä liimautuu hien lisäksi alapään karvoihin. Tai ole mieluummin ajattelematta ja usko kun kerrotaan että silkinpehmeä iho tekee pimpin ja pepun vielä kauniimmaksi kuin sääret.

      On vaikea kuvitella kuvottavampaa näkyä kuin naisen pakaroiden välistä pursuava tukko karvaa johon on kuivunut kikkareita joita ei saa täysin puhtaaksi edes saunassa joten tuo on se väli josta ajelu pitää aloittaa vaikka et navan alta kehtaisi aluksi siivotakaan. Puhumattakaan siitä hajusta joka karvaisesta tavarasta kohoaa taivaasen asti. Takaa ei pysty panemaan kuin pyykkipoika nenässä ja side silmillä.

    • 18+8

      Kagvat sukjaavat infektioilta jos pesee hyvin päivittäin. Paljaaseen alapäähän menee helposti bakteereja. Suosittelen jättämään karvat, mutta siisti bikinirsjt ja lyhennä saksilla.

    • ougougjb

      Tee ihan niin kuin parhaalta tuntuu, kokeile vaik eri vaihtoehtoja. Minun mielestäni posliinia on toki kivempi nuolla, mut sellainen osittain ajeltu on esteettisesti paremman näköinen.

    • kuopion katinkulta

      Minä (27v nainen) sheivaan sääret säännöllisesti, kun paljaalle iholle levittyy kosteusvoiteet helpommin:) Kainokarvoitus on ihmeellisen vaillinainen ja nypin silloin tällöin ne onnettomat 30 - 50 karvaa mitä siellä nyt kasvaa. Kokeilin nuorempana posliinia, mutta hirveän nopeasti tulee sänki joka kutiaa ja pistelee, joten se jäi. Nyt vain lyhennän alapään karvoitusta silloin tällöin ja se sopii minulle.
      Mutta eipä ole miesystäväkään sanomaan puolesta tai vastaan.

    • Aikuinen__

      Pitää olla vähintään alitajuisesti altistunut pedofilialle, jotta pitää ajellusta. Karvat ovat selvä merkki sukukypsyydestä. Nuoruuden ihannointi on mennyt sairaalloiseksi.

      • Haluatko sinä

        tukon karvoja suuhusi ja hampaidesi väliin?! Suuseksi karvaisen ihmisen kanssa on yhtä helvettiä!


    • ibu5

      Pässi, Pitäskö sheivata? Ajattelitko miltä ite tunnet?
      Oikeesti? Jos ei tykkää niin potkase!

    • molempi parempi M

      Usea esitti oman kantansa, mutta vain omansa. Ajattele asiaa tältä kannalta.

      Jos useamman kerran sheivauksen jäljiltä tuntuu vaikealta olla posliinina, kutisee tai ärtyy, ei kannata sheivata, mutta voi melkoisesti lyhentää. Oikean lyhentämisasteen tunnet vitussasi.

      Jos taas sheivaus ei anna sinulle epämiellyttäviä oireita, kannatta sheivata kokoposliiniksi. Useimmat miehet pitävät siitä. Jos kuitenkin annat vittuasi useamman kerran miehelle, joka pitääkin enemmän luomusta, ei kuitenkaan kestä kauan, että karvat kasvavat.

      Siis kokeile ensin posliinia. Jos se luontuu, pidä se. Jos ei luonnu. pidä luomua tai lyhennettyä. Jos posliini ei haittaa, miellytät miestä todennäköisimmin näin, mutta ole aina valmis kasvattamaan.

      Ja vielä yksi seikka, vaikka posliini on kaunis, myös lyhyt sänki on kaunis. Ei tarvitse aina olla sheivaamassa. Kertakin viikossa on yllinkyllin. Hyvää Joulua! :)

    • Naminamm

      Siistitty on hillitympi. Toisaalta, miestä voi kutittaa nenää jos on karvoja jätetty:3

    • posliini on paras

      Minä kieltäydyin kerran seksistä, kun naisella oli ajelematon alapää. Vedin mieluummin käteen. Ei olisi tullut mieleenikään nuolla sellaista pehkoa!

    • PeppuPalvoja

      Tietenkin teet kuten itse haluat. Tämä on vain mun oma mielipide.

      Miehenä mulla on oletusarvo, että joko nainen on posliini tai vähän karvoja päällä. Häpyhuulilla karvoitus on kaikkein kammottavinta. Sisääntyöntyessä karvat jarruttavat ja tuntuvat inhottavilta, suuseksiä en sellaiselle anna. Kieltäytynyt kyseisestä toiminnasta useamman kerran.

      Itse ajan melkein kaiken pois.

      Kannattaa aina muistaa, että kaikilla on oikeus omaan karvoitukseen tai karvattomuuteen.. mutta myös sillä kumppanilla on oikeus kieltäytyä mistä tahansa toiminnasta sen takia.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2033
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe