Renestä

minä

Mitä ihmettä Rene tekee vieläkin kisassa? Ilmeisesti pikkulikat äänestivät Renen jatkoon ulkonäön perusteella, mutta minä ihmettelen minkä ihmeen ulkonäön! Tyyppi ei voisi ulkonäöllisesti vähempää kiinnostaa, johtuu todennäköisesti siitä että näyttää ihan lapselta vielä.

10

1100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rene on parhain niist jätkist ja sit tulee peräs ari ja ronnie renen todellakin kuuluu olla vieläkin kisassa mukana ja se pysyy loppuun asti =)

• joo'op

..niinpä pikkulikathan sen jatkoon ovat äänestäneet. Kuten 14-vuotias pikkulikka hehkuttaa.

• voi itku

hyvä esimerkki toi hotgril90, tollasten pikkutenavien vallassa koko popstars! :D

• PrinCeSS

Rene on just IHKU! Ronnie tulee hyvänä kakkosena perässä.. Ja... Jos joku tykkää Renestä ja sä et, ni ei sun tartte sitä koko kansalle toitottaa.. kaikilla on omat mielipiteet..

• frendi

Renen todellakin kuuluu olla kisassa mukana!! mä tunnen sen ja se on huippuhyvä laulaan ja viel hyvännäkönenki!! ne jotku ei oo ees tosissaan siin kisas mukana, mut Rene on!!!!!!! kuuntele sen ääntä äläkä kato ulkonäköö jos se on sust ruma!!!!!!
      RENE ON PARAS!!!!!!!!!!!!!!

• meikä

rene on ihan paska

• Brunette^007

Rene laulaa pojista parhaiten ja esiintymis kokemustakin hänellä lötyy, onhan hän myös hyvän näköinen. Vaikka viime suoritus popstarseissa ei oikein sujunut mutta ei kai se yhdestä kiinni ole eli minun Bändi valintani olisi 1.Rene 2.Ronnie 3.Ari kaikki he ovat mahtavan kuuloisia ja karisma on aivan 10

• hä?
        Brunette^007 kirjoitti:

Rene laulaa pojista parhaiten ja esiintymis kokemustakin hänellä lötyy, onhan hän myös hyvän näköinen. Vaikka viime suoritus popstarseissa ei oikein sujunut mutta ei kai se yhdestä kiinni ole eli minun Bändi valintani olisi 1.Rene 2.Ronnie 3.Ari kaikki he ovat mahtavan kuuloisia ja karisma on aivan 10

Kyllä Rene osaa laulaa, muttei hän missään nimessä oo niistä pojista paras laulaja? Sen äänessä ei mun mielestä oo mitään erikoista, ihan tavallinen ääni. Ja jos esiintymiskokemuksilla meinaat sitä tenavahommaa, niin kai nyt siitä on liian pitkä aika että siitä olis tänä pvnä hyötyä. Ronni on sen sijaan ollut bändeissä mukana myös "aikuisena", joten luulen kyllä että sillä olis enemmän annettavaa popstars-bändis kuin Rene.

• brunette^007
        hä? kirjoitti:

Kyllä Rene osaa laulaa, muttei hän missään nimessä oo niistä pojista paras laulaja? Sen äänessä ei mun mielestä oo mitään erikoista, ihan tavallinen ääni. Ja jos esiintymiskokemuksilla meinaat sitä tenavahommaa, niin kai nyt siitä on liian pitkä aika että siitä olis tänä pvnä hyötyä. Ronni on sen sijaan ollut bändeissä mukana myös "aikuisena", joten luulen kyllä että sillä olis enemmän annettavaa popstars-bändis kuin Rene.

No luulempa että rene silti pärjää onhan hän pikku tyttöjen suosikki...
        En tarkoittanut että rene olisi paras tai no minun mielestäni hän on paras mutta aika saman tasoinen muittenkin poikien kanssa... Jotkut ovat eri mieltä kun toiset...

• Rene fani!!
        brunette^007 kirjoitti:

No luulempa että rene silti pärjää onhan hän pikku tyttöjen suosikki...
        En tarkoittanut että rene olisi paras tai no minun mielestäni hän on paras mutta aika saman tasoinen muittenkin poikien kanssa... Jotkut ovat eri mieltä kun toiset...

Rene on niin mahtava, mä tiedän monta jätkää jokka tykkää renen äänestä ja monta sellast likkaa ketkä on yli 20 ja tykkää renestä!!!! ite on 15!! Mut silti Rene on aivan ihana!! Kuunnelkaa sen ääntä ja se on niin hyvännäkönen!! RENE ON NIISTÄ PARAS!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5288
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4121
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2229
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2068
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1464
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1066
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe