erittäin vaarallisen puukottajan tuomio ja nokianuutiset

kunne maasisto

ainakin mulla on hävinny nokianuutisten sivuilta kommentit ko.uutisen kohdalta.liekkö omainen pahoittanut mielensä.harmi kun tässä maassa rikollinen on paremmassa asemassa kuin uhri.

27

3233

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pielensämahoittaja..

      Sensuroija pitää puukottaa. Kyllä on Moralle töitä tässä maassa.

    • lihava tyyppi

      Oli kunnia olla alakoulussa saman nimisen tyypin kanssa , liekö peräti sama tyyppi , ei jäänyt mitään kivoja muistoja , vaikka yhteinen aikamme oli vain joitain kuukausia .

    • Arskaeitykkää

      Eihän tollanen mustalaisloinen kuulu muuta kun saunan taakse tai soramontulle.

      • Eitykkäämuutkaan

        Ei oo muuten mustalainen. Eikä ainoo Mauno Kuusiston mukaan nimensä saanut valkolainen jota sanotaan Manneks. Tää hemmo on vaan muuttanu nimensäkin Manneks. Muuten en ota kantaa yo toteemukseen. Saattais kyllä olla oikea tapa huolehtia ko miehestä.


      • Anonyymi
        Eitykkäämuutkaan kirjoitti:

        Ei oo muuten mustalainen. Eikä ainoo Mauno Kuusiston mukaan nimensä saanut valkolainen jota sanotaan Manneks. Tää hemmo on vaan muuttanu nimensäkin Manneks. Muuten en ota kantaa yo toteemukseen. Saattais kyllä olla oikea tapa huolehtia ko miehestä.

        Kyllä kuusiston manne on nimensä ihan kastetilaisuudessa vanhenpien toimesta saanut


    • Bökholmin patu

      Älä luule että kaveri mitään ymmärtää sen saunan arkkitehtuurista tai maataiteesta!

    • Maunopaskohousuun

      Jaa se Maunokos täällä ihmisiä vaivaa? Itse ajattelin vedellä ympärikorvia heti kun nään, niinkuin ennen vanhaankin tein.

      • Nyrkki keijo

        Rauhallinen se on selvinpäin ja joskus arvaamaton.


    • sz46i4s6i4

      Kait sen kans paljain käsin pärjäisikin, mutta raukka kun on niin käyttää kaikenlaisia astaloita. Naisiakin on piessyt "uransa" aikana ilmeisesti useamman ja huolella. Eikä läheskään kaikki jutut oo menny poliisille.

      • mannesolmuun

        Juu, tämä "mies" tarvisi teloa huolella tavattaessa, itse onneksi pärjään vaikka raappahousulla olisi astalokin.


    • 1+11

      No viitisen vuotta saatte taas olla rauhassa.

    • puukko ytyhyhtgregrg

      manne kristian kuusisto. tässä nimi, joka siis luki lehdessä.

    • Blomerus

      Kuulun itsekkin tuohon "kirjaston asukit " heimoon ja meillä ei ikänä ole noin suomalais peräisiä sukunimiä !!

      • sks6rk6

        Ei tuo kyseinen henkilö ole romani.


      • väärälle miehelle vi
        sks6rk6 kirjoitti:

        Ei tuo kyseinen henkilö ole romani.

        ei olekaan. 5v vuoden kuluttua taas joku telotaan tai kuolee nokialla. ellei ammattilainen hoida hommaa pois....


      • Mora fiskars
        sks6rk6 kirjoitti:

        Ei tuo kyseinen henkilö ole romani.

        Hän pärjää vain aseella.


      • Anonyymi
        Mora fiskars kirjoitti:

        Hän pärjää vain aseella.

        ÄLKÄÄ HAUKKUKO IHMISTÄ,JOTA ETTE TUNNE,ETTEKÄ TIIÄ MITÄÄN MISTÄÄN.EN MINÄKÄÄN TIEDÄ,MUTTA SE ON SELLAINEN JUTTU TÄSSÄ ELÄMÄSSÄ,NIIN MAKAA KUIN PETAA....KAIKILLA MEILLÄ ON VAARA ALTISTUA VAIKKA KORONA VIRUKSELLE.SITÄ VOI EHKÄISTÄ OLLA OLEMATTA HENGITTÄMÄTTÄ.........Kaikki ihmettelee,mikä sekopää toi on.Mutta mulla on vaihteet vuosissa ja nyt mennään pakilla......ota han yhtä.... T.Sanna sieltä Tammelan kaveria olisi.Sit vielä sen verran teille ketkä arvailette,,,lopettakaa,niin saa mannekin olla rauhassa siviilissä. Oon vaan yx lukija...


    • mustalaismanne
      • NO SE MANNEN KAVERI

        Noita pitää viellä suojella !!!


    • taula

      Mukava seuramies, iloinen ja nauravainen.

      • w..tu

        joo ja taas vapaana jo nokialla!!!!!!!!!!!!


      • ljhchv

        onko kasibaari edelleen sen kantakapakka?


    • Jokuheppu

      Miksi toi manne on taas vapaana kuuluisi linnaan välittömästi se on taparikollinen näin olen kuullut pahoinpidellyt naisiakin monesti

      • Jokuheppu

        Toi manne oli viime vuonna juhannus aattona viinikanniemessä löi ilman mitään syytä toista miestä kasvoihin yht äkkiä lanssi tuli paikalle ja poliisit mutta ei vienyt mukanaan kuusistoo tässä tämä Suomen laki jotain vakavaa pitää sattua että puututaan tiukasti jos silloinkaan


      • BasiKaari

        Näköjään on taas joku puolta nuorempi white trash ho kierrossa. Onnea vain molemmille osapuolille. Stay classy!


    • Anonyymi

      Pelkuri se on!!!!! Istuu veljellään Nokialla pummaa rahaa ja esittää jotain nuorta poikaa kun puolet nuorempi morsmaikku mikä ei varmasti kattelis jos olis puhtailla kai sitä pipi päissään kattelee ketä vaan ❤️tekis nyt jo jotain että lähtis takaisin sinne minne kuuluu eli linnaan

    • Anonyymi

      Pelle koko äijä!! Naisten hakkaaja

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1665
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      19
      1525
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1434
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      45
      1401
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1268
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      9
      1147
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1105
    Aihe