Kauppakadulla nähtyä

Erittäin huolissaan

Onkohan joku muu huomannut sen pudonneen kintaan kauppakadulla. Kenenkähän oma se on

7

322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yhden käden taputus

      Ei varmaan ole enää kenenkään, tallatu kinnas, kauhavalla poliisien huutokaupassa oli uudentihkeitä polkupyöriä huudettavana, kun joku näitäkin oli omahyväisesti käyttänyt, ei ne kelvanneet enää oikealle omistajille, joo ja sitten -kun minä innostuin huutelemaan näitä löydettyjä rannekelloja oikei limpeinä, kaksi parttia olin huutanut eikä yksikään kello kävelly, niin ajattelin, että huudan vielä yhdenpartin, tarkistelin niitä sitten siinä hakiessani ja vissiin mumisin ettei näistäkään yksikään käy, kyllä yleisöä nauratti, sitten mun kylkeen tuli siellä joku kaveri ja pyysi -jotta jos vaikka myisin jonkun noista kelloista, no niinhän minä teinkin ja sain omani pois mitä niistä olin maksellutkin, lopuilla ei sitten tehnyt yhtään mitään, noilla lumesta löydetyillä, että tallainen kertomus kintahasta versoi.

    • Myös huolissaan

      No nyt on varmaan joku niin ahkera kaupungin työntekijä ilman toista kinnasta. Työteho laskee. Ai niin eihän niiitäkään varmaan ole enää kun pitää säästää että saadaan sillat sun muut turhakkeet maksettua. Pitäis varmaan laittaa lisää porukkaa lomalle niin saataisiin pinta Alanurmon ja Siiriläntien pyöräteihin.

    • ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

      Se kinnas on varmahan jonkun viämäri insinöörin aivan p askas

    • Kassu.

      edellä näytteitä lapualaisesta keskustelun tasosta...... mitämieltä olette?
      arvostellaan kouluarvosanoilla 4 - 10
      Itse annan 4

      • i.s.s

        oon kassu sunkaas samaa mieltä


      • ....................

        Tämähän on se taso mikä on täällä palstalla koko ajan. Keräys pystyyn niin saadaan uudet kintaat . Annan numero 5 Koluissa on melko monessa jo arvostelu 0->5


    • Jassu.

      Nyt arvostellaan aloittajan toimesta asteikolla 4-10. Annan 4

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2048
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1942
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      147
      1544
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1207
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe