Jälleen kerran taitaa tulla todistetuksi, että kansa saa juuri sellaisen presidentin kun ansaitsee. Tyhmä kansa haluaa itselleen sotahullun valehtelijan; George Bushin. Onko järkeä vai ei? Todella ikävää, jos Amerikka todellakin valitsee eristäytymisen sotahullun idiootin johdolla.
USA:n vaalit
5
306
Vastaukset
On se muuten ihan hyvä pressa paitsi kannattaa kuolemantuomiota ja on just se sotahullu.
Metro-lehdessä oli aukeaman verran siitä, mitä mieltä ne on eri asioista. Niinkuin kuolemantuomiosta. Kerryn mielipiteissä oli joka kohdassa jotain arvostelua Yrjöstä.- (s)Hitman
Usan kansa on enemmiltään idiootteja. Saavat juuri sen mitä ansaitsevat.
Minä naureskelen partaani kun jenkkejä rahdataan ruumisarkuissa seuraavat 4 vuotta kotiin maailmalta. Minä naureskelen myös kun Osaman iskuissa kuolee taas tuhansia jenkkejä jenkkilässä.
Hah-hah-haa, sitä saa mitä tilaa. Kyllä naurattaa.Eihän asia ole edes vielä ratkennut.
Turhaa sinun on alkaa Bushin mahdollisen voiton takia nautiskella "ruumisarkkukuvitelmistasi", sillä ei Kerrykään olisi voinut keskeyttää Irakin miehitystä ainakaan ennen tammikuun Irakin vaaleja, jos silloinkaan.
Kiva kuitenkin, että sinua vain naurattaa, vaikka alussa tekstistäsi kuulsi lävitse syvä pettymyksen tunne.
Kannattaisikohan sinun muuten harkita psykiatrilla käyntiä, sillä huumorintajusi on hieman omituinen?
- dan the man
Etkö sinä tiedä mistään mitään? Bushin kaudella amerikkalaiset ovat suistaneet vallasta kaksi aikamme pahinta tyranniaa, Afganistanin Mullah Omarin Talibanit ja Irakin Saddam Husseinin veriren heimodiktatuurin.
Vain tietämätön typerys voi väittää että kummankaan kaatuminen olisi ollut ihmiskunnalle menetys.
Tuuleta vähän ajatteluasi ettet ole pelkkä meikäläisen vasemmistolaisen median sätkynukke.- mastermind
Täällä voin paljastaa suuren salaisuuden koska sitä ei kuitenkaan uskota.
George W. Bush on todellisuudessa Osaman luottomies.
USA on saatu vedettyä pyhään sotaan ja ääri-islamistien vihollinen Saddam on raivattu uuden Irakin uskonnollisen hallinnon tieltä. Joskus on uhrattava omia harhauttaakseen vihollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858458Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732810- 131152
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792