Ettekö re ala yhtään siin peli aikana tajuaan et käyttäkää sit karttaa ja yrittäkää ymmärtää et kaikki autokoulut ja sellaset te tuutte löytään ku ne kuuluu peliin niin eiköhän niihin joskin vaihees paliä pääse.
Turhaan alussa etitte niitä ku ette te etu ajassa niihin pääse...
Sit vasta ku annetaan tehtäväk mennä niihin.
Joten älkää vikiskö enää
Hei haloo SAnin pelaajat
5
484
Vastaukset
Ja koittakaa ees päästä pelissä alkuun ilman että tarvii tulla apua kysymään. Miten luulette että muut on saanu selville missä on autokoulu ja ne?
- hudson
nykypäivän pelit ovat olleet niin lapsellisen helppoja kun pelaajia ohjataan kädestä pitäen jokapaikkaan kun tulee peli jossa pelaajalla onkin vapaus liikkua ja tehdä tehtäviä haluamassaan järjestyksessä menee lapsilla sormi suuhun, kärsivällisyys pelin pelaamiseen ei riitä vaan pitäisi heti ekan pelitunnin aikna päästä kaikkiin pelin kaupunkeihin ja mielellään peli läpi ekana päivänä. ihan syystä peli tod on kielletty alle 18v kumpa vielä pelikauppiaat ja lasten vanhemmat tajuaisivat tämän.
- erer
kyl aika moni yli 18 w on kysynyt varmasti jelppejä, jos ei tältä sivustolta niin jostai muualta!! en tiedä teistä mut kyl mua rupee vituttaa ja ärsyttää jos en pääse jotain tehtävää läpi, ja en minä ainakaan saa nitään nautintoa pelata sammaa tehtää hirveen monta kertaa läpi. mut tää on vain mun mielipide!!
- silverwolf
On se hyvä et tääl kunnollisia tyyppejä löytyy jotka pelaa kunnolla pelejä...
On se niin väärin peliä kohtaan jos se pitää vinkkien avulla pelata läpi...
Tyhmää sakkia kyl löytyy ku pitää heti märistä et "ei osaa" ja sit itketään vinkkejä...
Hei eläkää vähän kuin pelaajat ja pelatkaa ilman koodeja! - C¡ndy
Luuletko että se on k-18 peli sellasen takia
että lapset haluu tietysti mennä sen päivässä
läpi?! No ei todellakaan ole! Syynä on ihan
vaan se että alaikäiset eivät saisi vaikutteita pelistä! Sitä paitsi pelissä ilmenee myös
sellaisia kohtia, jotka eivät nyt ihan niinkun
sovi alle 18- vuotiaille. Moni tietää varmasti
mitä tarkoitan. Peli on muutenkin täynnä eräänlaista räiskintää, olisiko kivaa jos joku
lapsi ottaisi isänsä haulikon ja tulisi kaduille
ihmisiä ammuskelemaan? Ei varmaankaan olisi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858458Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732810- 131152
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792