http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?ref=Joh. 5:14&rnd=1414521112463
Evokeille miettimistä
8
88
Vastaukset
Olen tosiaan miettinyt sitä Sanghain kirkkoyliopistoa. Joko ehdit kertoa siitä tarkemmin, kun google on siitä ihan pihalla, kuten olen sinulle jo kertonut?
- Yrittäisit edes
Sinä Repe et osaa googlata muuta kuin Riekkisen rivoja saarnoja.
Yrittäisit edes kirjoitti:
Sinä Repe et osaa googlata muuta kuin Riekkisen rivoja saarnoja.
Alan uskoa, että imppasit aivosi siellä "kirkkoyliopistossa". Se kyllä selittäisi paljon.
- hoihöoihoi
Jb joi niin paljon sakea siellä Sanghaissa kulttuurivallankumouksen aikana, että on unohtanut kirkkoyliopiston tarkan sijainnin ja muut tiedot. Tuosta kirkkoyliopistosta on kyselty jo 5 vuotta eikä tarkentavia vastauksia ole tullut, joten tuskin onnistut sinäkään.
hoihöoihoi kirjoitti:
Jb joi niin paljon sakea siellä Sanghaissa kulttuurivallankumouksen aikana, että on unohtanut kirkkoyliopiston tarkan sijainnin ja muut tiedot. Tuosta kirkkoyliopistosta on kyselty jo 5 vuotta eikä tarkentavia vastauksia ole tullut, joten tuskin onnistut sinäkään.
Aika vähän on kyllä kyselty minun nähteni. Tahtia on varaa tiivistää huomattavasti.
RepeRuutikallo kirjoitti:
Aika vähän on kyllä kyselty minun nähteni. Tahtia on varaa tiivistää huomattavasti.
Äh, mytomaanimultinikin "korkeisiin moraalisiin mittapuihin" ei kuulu todenpuhuminen, mitä tulee mytomaanimultinikin omiin juttuihin. Sontaahan tuo on suoltanut vuositolkulla ja nyt hänelle taitaa tulla yllätyksenä, että häntä ei oteta vakavasti.
Mutta liitynpä tähän kuoroon: arvon Jyri, missä se Sanghain kirkkoyliopisto sijaitsee?- kakkapunttijyr
Yrittäisit edes kirjoitti:
Sinä Repe et osaa googlata muuta kuin Riekkisen rivoja saarnoja.
http://lmgtfy.com/?q=sanghain kirkkoyliopisto
Kappas vaan, paskavaippa jyrr valehteli taas.
Tässä Markulle ja muillekin kreationisteille miettimistä:
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?ref=5. Moos. 23:13&rnd=1414525920699
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437