Maistuuko pillu/kyrpä paremmalta ulkomailla?
Tosia-asia on, että suomalaisista naisista osa on aika addiktoituneita ulkomaisin miehiin. Tämä käy ilmi selkeästi sekä avioliittotilaistoista että tutkimuksista (esim. http://www.iltalehti.fi/nainen/20140...53534_na.shtml)
Vaan olen itse samaa mieltä. Ruoho kertakaikkiaan on vihreämpää aidan toisella puolella. Paneminen vieraalla kielellä ulkomailla on kiihottavampaa kuin kotimaisten lyylien jyystäminen. Kyse ei ole mistään suomalainen nainen/mies on juntti vaan vieraisin kulttuureihin tutustuminen panemisen yhteydessä tekee hommasta mielenkiintoisemman.
Itse en ole ollut viime vuosina sen enempää maksullisissa kuin maksuttomissa suhteissa suomalaisiin naisiin paitsi kaikkein kovimmassa panetuksessa. Siitä huolimatta arvostan suomalaista naista ihan yhtä paljon kuin muitakin kansallisuuksia.
Kysymys kuuluu onko paneminen ulkomailla kiihottavampaa kuin kotimaassa? Kysymys on olohuone-osastolla koska tarkoitus ei ole erotella maksulisia suhteita amatööreistä vaan yleisesti.
Maistuuko pillu/kyrpä paremmalta ulkomailla?
10
748
Vastaukset
- koska tarkoitus
”Paneminen vieraalla kielellä … olohuone-osastolla”
Tuossa on jotain outoa. Se pilaa koko trollin kun ymmärtämätön ulostaa tuollaisen.
Voihan ”vieraan kielen” ostaa esim lihakaupasta mutta … vaan yleisesti?- fghnmlkl,f
Itellä vaimo afrikasta ja sitä ennen oli yhaikkuja muutamakin, suomalaista taistelunorsua en oo pannut vuosiin, eikä tosiaan ole ikävä...
- ilmi selkeästi
Maistuuko *****/****** paremmalta ulkomailla?
Kyllä maistui.
Kiertelimme vakini kanssa matkailuautolla keskieurooppaa. Olemme molemmat sitä mieltä, että Belgiassa maistui parhaalta. Sekä autossa huoltiksen parkkikentällä, että Auberge Goethessa yöpyessämme.- Nuori typsy
Matkoilla on mukava iltasin mennä omia menoja ja mennä ukkojen luokse kokemuksia keräämään.
- koollaonväliä
Kiitos kysymystä. Olihan se ihana saada kerrankin "vähän" paremmin varusteltua miestä :) näin naisena voin kuitenkin todeta että Aasian maat eivät houkuta, näyttää olevan tarjolla pienempää kuin suomessa... tosin, ehkä ne onkin taitavia kielimiehiä ;)
- Anonyymi
Maistuu se ulkolainen nainen miehelle itte kävin Afrikassa niin sain panna kunnon naista,ei mikää Suomipikkupillu vaan ihan kunnon turpea huulinen vittu oli ja isot turvonneet huulet!
Ei siinä mitää kumeja käytetty sisälle vaan kaikki!
- Anonyymi
Minulla on kokemusta sekä eurooppalaisista että Lähi-Idän (Egypti, Iran) miehistä. Minusta paljon eroa ei ole, paras rakastaja joka minulla on ollut oli suomalainen lestadiolainen ukkomies, uskokaa tai älkää. Yhdeksän lapsen isä. En yhtään ihmettele miten ne naiset siellä suostuvat tekemään 10 lasta, jos seksi on tuollaista.
Tahtoisin vielä joskus maata mustan miehen kanssa. Aasialaiset eivät oikein sytytä.- Anonyymi
Kyllä minä taas levitin jalkoja kun joku alko kourimaan tungosbussissa ulkomailla,hyväähän setek ikun sormet räpläili pillussa ja mehut valu mutta kukapa sitä siellä edes näki.
Hyvä et jalat kanto kun poissieltä pääsin,kaverille kävi samalla tavalla mutta se ei ollu antaa koskettaa syvemmälle,ihmetteli kovasti kun kerroin että kuinka uskalsin!
- Anonyymi
suomalaiset of leakit https://discord.gg/eNykcHq4
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://www.aktiivinenvaimo.site/H/H7p9H0
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211781
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1231466Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1691308Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1571268- 1461260
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.531039