Ennen koettelemusta, sen aikana vai jälkeen?

Tämä on eräs väittely jota kristityt ovat käyneet hyvin paljon viime aikoina, sillä he todella alkavat uskoa, että Jeesuksen paluun aika lähellä.

Eli ottaako Jeesus omansa pois ennen lopunajan koettelemusta, sen aikana, vaiko sen jälkeen?

Joidenkin mielestä ennen koettelemusta on väärä vastaus.

3

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmisen voivat olla erimieltä Raamatussa on kerrottu miten tapahtuun Jeesuksen toinen tuleminen uskovat jota ovat pois nukkuneet he nusevat ensin sitten me jota vielä olemme elossa temmataan heidän kassaa.

• loppukyllätulee

Mahtaako tässä olla perää? Miksikä näitä kutsuttiin? Konjuktioiksi tms.?

Saturnus-Pluto (33 vuoden välein? Luku on myös rappareille tärkeä) (kuvastaa: poliittinen uusi järjestys) (1982 vaa'assa (reaganismi), 1947 leijonassa, 1914-15 ravussa, 2015 skorpionissa?, 2048 jousimiehessä? 2081 kauriissa?, 2114 vesimiehessä, uusimaailmanjärjestys alkaa? 2147 kaloissa, Jeesus tulee takaisin näinä vuosina?)

Vert.

Uranus-Neptunus (172 vuoden välein) (kuvastaa: uskonnollinen vallankumous) (1993 kauriissa, 2165 vesimiehessä)

Varmaan kuuluu astrologian puoleen, mutta kellään tietoa tästä? Pitääkö paikkansa, vai onko laskettu ihan väärin?

• Tarkoitta varmaan kun taivaalla näkyy ihmisen pojan merkit tähdistä. On kaukana astrologiasta.

Sitten näin tämän: Oli valkoinen pilvi, ja pilven päällä istui joku ihmisen kaltainen, jolla oli päässään kultainen seppele ja kädessään terävä sirppi. Ilm. 14:14
      On leikkuun aika hyvä erotetaan pahoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      110
      3590
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      63
      3216
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2714
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2523
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2458
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2144
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2103
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1752
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1706
    Aihe