Iina Kuustosen TISSIT

Paroni Runkendahl

22

18102

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tönkködraamaa
      • Gruber

    • Valtakunnassa kaikki

      hyvin. Iina kuustosen tissit päivän ykkösaihe.

      • No mikä ettei!

        Suoli24 tumputtajat valmistautuvat illan koitokseen.


    • surkeaa..

      Putouksen jälkeen on näköjään vaikea saada töitä. Pitää alkaa näköjään myymään tissejään.

    • Fläp fläp fläp fläp

      Kerrankin jotain vastinetta YLE-pakkoverolle!!1

      • bbgbbgnfbgbxbxfbnccn

        Vielä ehtis sensuroimaan. Onhan se siis aivan väärin ja perseestä, että tavallinen pulliainen saa kerrankin yle-verolleen vastinetta..


    • pitäkää munkkinne!

      Minä en ainakaan edes tartu siihen aloittajan tarkoittamaan kaukosäätimeen, koska en aio sammuttaa koko sontaluukkua, koska en avaakaan sitä ensinkään!!

      Kyllä alas on ohjelmat vaipunu kun tuollaista pitää esittää..;(

    • PerusSS-mies

      Tollanen viher-vasemmistolainen mamuttaja akka ei kiinnosta kuin Stubbeja.

      Ei kiitos näitä ryssän akkajo aitosuomalaisille. Sieg hail

    • Khyl, khyl

      Minusta näytti ihan amerikkalaistyyliseltä sijaisnäyttelijä kikalta. Ei näkyny naama ja ihmisiä voi huijata kun tukan saa helposti laitettua samannäköiseksi.

    • Oh!

      No tulihan se sieltä!

      Toki minäkin kaikkien muiden Suomalaisten miesten ohella halusin nähdä nuo kuuluisat...

      Mutta ei siinä kyllä paljoa näytetty.

      Mutta... samaan aikaan kun Syke -sarjassa tämä Iina näyttelee maksullista niin olisiko se ollut täällä Suomi24 -mainoksessa mainostamassa seurakuntavaaleja.

      Ei toki mutta... niin...

    • julkisuus=elämä

      Iinasta on tulossa samanlainen kuin isästäänkin. Jossain on aina oltava esillä vaikkei paljoa annettavaa olisikaan. Jotkut sanoo tuollaisia mediahuoriksi. Sitäpaitsi ei tuo niin kaunis ole, näyttää rooleissaan keskiajasta kertovien leffojen prostituoidulta.

    • qeq
    • munkkeja riittää

      Oliko sillä horoIIa edes hyvät munkit? Varmaan samanlaiset pallot kuin miljardilla muullakin? Mitä vitun ihmeellistä, en käsitä.

    • Ihana Iina

      Iina on kaunis nainen ihanat rinnat.Ja on hyvä näyttelijä myöskin.
      Lahjakas nainen,yksi parhaista näyttelijättäristämme.

      • Jumpettu

        Tästä sain päivän naurut. Tai juu hyvät tissit kyllä, mutta näyttelijänä katastrofaalisen huono. Löytyy tasan yksi äänensävy repertuaarista.


    • Leena <3

      Enemmän tykkään samaisessa sarjassa näyttelevästä Leena Pöystistä, ihana ilmestys.

    • Kuka tarttee

      Tissin kuvia !!! Minä rutistan oman vaimoni lämpöisiä pullukoita, eikä tartte kuvia kumarrella !

    • KuvaCombo
      • jeppe5

        Tissit on sensuroitu :(


    • nnfbdnfnfbdkkflfkm
      • Vastinetta verolle

        Haluan nähdä Mikko Kuustosen tissit!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1880
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      705
    Aihe