Skrill prepaid Mastercard

Nettishoppaaja2001

ästä kortista hyviä kokemuksia, voi ladata netissä suomalaisista verkkopankeista, rahat näkyy heti, toimii kaikkialla, voi yhdistää paypal tiliin:
Skrill prepaid mastercard:
https://account.skrill.com/signup?rid=41073001
Mikä parasta, kuka vaan voi saada.
10e vuosi, onko muilla kokemuksia tästä?
Minulla toiminut toistaiseksi hyvin.

5

1916

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aloittaja-aja

Toimiva linkki unohtui
      www.skrill.com

• skrillkokemuksia

Juu, oli tuo kortti vajaan vuoden kunnes päätin luopua siitä. Ihan toimiva, toimi kebabpizzeriassa, r-kioskilla, jne. Tosin lottoaminen ärrällä ei onnistunut koska päätteen mielestä se on luottokortti ja tuli "credit not allowed". Netissä muistaakseni Spotifyssa ei kelvannut mutta puhelimeen tuli ostettua jotain sovelluksia Market Placesta.

Ongelmat mitä kortin kanssa oli johtuivat omasta tyhmyydestä. Kerran laitoin viitenumeron viesti kenttään ja rahat eivät menneet perille. Siihen tarvittiin varmaan kymmenen sähköpostia mutta lopulta rahat saatiin perille.

Se miksi luovuin kortista oli että yksinkertaisesti en keksinyt käyttöä sille. Kortti on tietenkin äärimmäisen turvallinen käyttää missä vaan koska sillä ei voi menettää enempää rahaa mitä on itse ladannut. Toisaalta S-Pankista saa online debit kortin joka ei maksa mitään eikä silläkään voi menettää rahaa enempää mitä käyttötilillä on.

• CardUser9

"Juu, oli tuo kortti vajaan vuoden kunnes päätin luopua siitä. Ihan toimiva, toimi kebabpizzeriassa, r-kioskilla, jne. Tosin lottoaminen ärrällä ei onnistunut koska päätteen mielestä se on luottokortti ja tuli "credit not allowed". Netissä muistaakseni Spotifyssa ei kelvannut mutta puhelimeen tuli ostettua jotain sovelluksia Market Placesta."

Credit toimii muualla varminten, joten kortit on koodattu luottokorteiksi. Suomi
        on oma lukunsa. Itse käytän juuri Play marketista & nettiostoksista, jos kortin
        numero vuotaa, saldoa ei ole kuin 1 - 5€ kun en tarvitse korttia, lataan saldoa kun shoppailen.

LINK: http://bit.ly/IKbpz4

• juusto1133
    • osittain pelaa

Mulla ei toimi nettiostoksilla mutta joka paikassa muualla on toiminut.

En saa ulkomailta tavaraa koska kortti ei mene läpi. Skrillä ei ole myöskään
      suomenkielistä tukea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      179
      1691
    2. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      896
    3. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      39
      862
    4. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      801
    5. 60
      658
    6. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      69
      620
    7. Olet niin tärkeä

Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.
      Ikävä
      19
      561
    8. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      526
    9. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      36
      521
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      19
      511
    Aihe