Oletko koskaan pysähtynyt pohtimaan sitä, mistä olet tulossa, minne olet menossa ja miksi teet niitä asioita, joita tällä hetkellä teet?
Teen pro gradu -tutkielmaa Jyväskylän yliopistoon elämän tarkoituksesta. Toivoisin kirjoitelmaa kyseisestä aiheesta juuri sinulta. Voit itse valita tekstin pituuden sekä lähestymistapasi aiheeseen. Seuraavat kysymykset voivat olla tukena kirjoittamisessa.
Mikä on sinun elämäsi tarkoitus?
Minkälaiset asiat koet elämässäsi merkityksellisiksi?
Onko ajatuksesi elämäsi tarkoituksesta muuttunut? Jos on, niin milloin ja miten?
Miten elämäsi tarkoitus on tähän mennessä toteutunut, toteutumassa tai jäänyt (täysin) toteutumatta?
Miksi olet onnistunut/epäonnistunut elämäsi tarkoituksen toteuttamisessa?
Käsittelen kirjoitelmat luottamuksellisesti, eikä kenenkään nimeä tuoda julki tutkimuksen missään vaiheessa. Pyytäisin sinua mainitsemaan kirjoituksen yhteydessä ikäsi ja sukupuolesi. Lähetä kirjoitelmasi alla olevaan sähköpostiini 21.11.2014 mennessä. Vastaan tarvittaessa lisäkysymyksiin. Kiitos jo etukäteen!
Maria Heikkinen
[email protected]
Elämäsi tarkoitus
2
84
Vastaukset
- lotto
Цinen rituaali
Ranteet ulvovat
Terд juovuksissa
Viha roihuaa
Isд Saatanalle
Haavat yskivдt
Tдlle maailmalle
Viestin jдttдvдt
Lдhtцlaukaus
Paskat haistatan
Teille kaikille
Vitun humanisteille
Lдhtцlaukaus
Mдtд sieluni itkee
Tuhansia kyyneleitд
Mustinta myrkkyд
Цinen rituaali
Paskannan kasvoille
Kaiken ihmisyyden
Tдssд ympдrillдni
Hieron haavoihini
Kuollutta spermaa
Jдtдn jдlkeeni
Vain kauhisteltavaa
Lдhtцlaukaus
Paskat haistatan
Teille kaikille
Vitun humanisteille
Lдhtцlaukaus
Mдtд sieluni itkee
Tuhansia kyyneleitд
Mustinta myrkkyд
Цinen rituaali
Kohti helvettiд
Kohti ikuisuutta
Ilman lihan iloja
Painan liipasinta
Ja sukellan tyhjyyteen
Lдhtцlaukaukseni
Kaikuu edelleen - vitutt
vitusta olen tullut ja vittuun olen menossa, myös elämä on päin vittua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1456783Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142488Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471700Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141391Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891252- 711097
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631053Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271049- 63966