Seurakuntavaaliehdokas

Ei vielä äänestänyt

Pitääkö vaaliehdokkaan edustaa kristillisä arvoja, toimia arkielämässä niin työssä kuin vapaa-aikana eettisesti kestävällä tavalla. Rakastaa lähimmäistään jne.

Ehdokkaita arvioitaessa kannattaa pitää silmät ja korvat auki ja seurata miten ehdokkaat käyttäytyy arjessa. Sieltä löytyy vastaus kuka ja ketkä kuuluvat päättämään seurakuntalaisten asioista.

15

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äänestänyt

      Kysymyksen vastaus on EI.
      Se joka on synnitön heittäköön ensimmäisen kiven. Tämä on hyvä muistaa, kun lähretään arvostelemaan ehdokkaita ihimisinä.

    • Alan ammattilaiset

      Valittavien pitää olla erityisen hyvin perhtyneitä kaikkiin maailmalla keksittyihin synteihin ja pahuuksiin.

    • yhdessä rakentaen et

      Niin ja mieluummin omia kokemuksia synniistä

    • mun mielipiteeni

      nyt äänestämään uusia ihmisiä noissa vaaleissa---nuoria sinne pitää saada---vanhat ja eläkeläiset joutaa jo pois

      • Hf453

        Kaikki sellaiset jotka ovat olleet vaikuttamassa edellisen vaalikauden aikana siihen,että piispakin häippäs paikkakunnalta niin heti vaihtoon.Järkeä peliin ja kalkkikset lpois.


      • Piispaton
        Hf453 kirjoitti:

        Kaikki sellaiset jotka ovat olleet vaikuttamassa edellisen vaalikauden aikana siihen,että piispakin häippäs paikkakunnalta niin heti vaihtoon.Järkeä peliin ja kalkkikset lpois.

        Ei oo ainkaan mun elämähä vaikuttanu millään lailla vaikka piispa on asunukki seinäjoella, tuskin muidenkaan.


      • Hämärän rajamailla
        Piispaton kirjoitti:

        Ei oo ainkaan mun elämähä vaikuttanu millään lailla vaikka piispa on asunukki seinäjoella, tuskin muidenkaan.

        Eipä tuo ole näkyvä pesti, jos ei sitä itse näkyväksi tee.


      • Tulevaisuuden ääni

        Samaa mieltä. Ääni nuorille, ei eläkeläisille.


    • Pistetty merkille

      Minä ajattelen äänestäväni sellaista joka on maailmaa nähnyt, synnit kohtuullisia,
      hyvänluantoonen. Sen näköö jo päällepäin, Vaalluettelon viimeinen parsi.

    • Ei merkitystä

      Minä puolestani ihmettelen, että joku yleensä äänestää seurakuntavaaleissa.

      • kokokokooo

        En ole ikinä ymmärtänyt seurakuntavaalien ideaa. Eikö Kirkolla nyt ole muka verovaroin maksettuja virkamiehiä, joka pystyis pyörittämään tuota putiikkia. Usko on jokaisen ihmisen henkilökohtainen valinta ja voimavara. Ei siihen mitään seurakuntaa edes tarvita.


    • ajatelepa iteee

      Olet siis sitä mieltä, että virkamiehet voi päättää seurakuntien omaisuuden hallinnosta? Pistää metsät myyntiin tuosta vain ja lyödä kiinteistöt rahaksi, jos siltä tuntuu`?

      Tällaisia päätöksiä varten tarvitaan luottamusmiehiä. Maallikkoja, jotka katsovat asioita vähän laajemmalti kuin ristin alta.

    • pokopo

      Maalllikoolle juntathan eherot kuinka mennähä .Niille on tärkiämpää kokouksis kahavit ja minkälaaset sämpylät ja muut tarioolut

    • Mölökky

      Jep, täällä sitä siunataan asioita.. onko kukaan kaivannut omiaan..)

      • Tiistenjoen jyväjemm

        Hohhoijaa lapualaiset. Pisspan virka-asunto on menossa vastoin lakia Seinäjoelle, tuomiokapituli on jo siellä!

        Kyllä kirkkoneuvoksille nyt piisaa hommaa, pitääs valittaa oikeuskanslerille tai hallinto-oikeudelle, kukaanko ei ole hoksannut?

        Nämä tuomiokapitulin kelmit ja kelmi-piispa juonittelevat nämä tärkeät instrumentit Seinäjoelle...valita oi kirkkoneuvos!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      188
      7306
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4262
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2115
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2049
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1696
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1661
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1619
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1603
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe