Eli mulla oli vuokraaja hevosella joka lopetti sitten vuokraamisen...sopimuksessa lukee että irtisanomisaika on 1kk ja että vuokralainen maksaa siis vielä irtisanomis kuukaudesta vuokran vaikka ei kävisikään käyntejänsä(mutta siis saa käydä jos haluaa)
Nyt vuokraaja ilmoitti että ei suostu maksamaan(en tiedä miksi..ei kerro) olen rahoja pyytänyt jo monta kertaa jopa hieman ehkä tylyyn sävyynkin....nyt sitten vuokraaja haastaa jo oikeuteen(ei hajuakaan tosin miks :D) mutta mitä voin tehdä jotta saisin vuokraajan maksamaan vuokransa? Summa on kuitenkin suht iso mulle kun olen opiskelija.....
vuokraaja ei maksa!
3
189
Vastaukset
- rauha maassa
Hankala tilanne, mutta jos hän tosiaan allekirjoitti sopimuksen että maksaa siltä niin se on pysyvä lupaus. Kysymys on että onko tämä paperi tallessa sinulla? Käy se mukanasi äkkiä poliisilla ja pyydä sovittelua ja kysele että kannattaako hänelle maksaa osa vuokrasta takaisin ny kumminkin. Jos alkaa haastamaan sinua oikeuteen niin sinäkin joutuisit maksamaan sitten kumminkin, että pätevä ihminen pääsee sinua auttamaan tässä?
- turpaan
Vai oikeuteen... uhkaa Sinä sitten sopimusrikkomuksella, ulosottomiehellä ja luottotietojen menetyksellä.
Rahat sinulta jää joka tapauksessa saamatta.
Mutta puskaradion kautta voit varoittaa muita ko. henkilöstä... mietiköön sitten, mitä tuli tehtyä... tosin ei tuonkaltaiset kuspäät sitä ymmärrä. - ----
http://www.ratsastus.fi/lakineuvonta
Jos kuulut suomenratsastajainliittoon, niin saat ilmeisesti ilmaiseksi lakineuvontaa. Sieltä kannattaa tietysti kysellä.
Ja toki poliisiltakin asiaaa voi kysyä.-
Mutta yleisesti ottaen tuota asiaa on turha lähteä viemään eteenpäin. Rikosilmoituksen voi toki tehdä, mutta todennäköisesti asiaa ei eteenpäin viedä, ksoka eipä ketään tuollaiset pikkujutut taida kiinnostaa... Tietysti uhkaus rikosilmoituksesta saattaa herättää tämän vuokralaisenkin.
Mutta valitettavasti taitaa käydä niin että joudut unohtamaan tuon rahasumman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1703273
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541869Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471809Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591694- 771594
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3411520Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811389The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278- 1581132
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251125